Если я выскажу своё субъективное мнение, меня выгонят с этого форума!
Если серьезно , о каддике много слышал, на сам не ездил. А почему без турбины?
Добло как по мне "космический" дизайн внутри. В кадике поинтересней и посовременней.
Кадик дороже в обслуживании. Наверно.
По ценам можно посмотреть на авториа.
По переделке в пассажира - все зависит от клиента. От 7000грн за все.
Без турбины - мое мнение надежнее, а там хз. На авториа стремно брать видя пробеги на сайтах Германии и Польши под 400 тысяч - а тут все с пробегом от 80 до 160 тысяч. Если вы пригоните цена будет отличаться от наших сайтов или нет? Или будет уверенность в том что машина которая будет пригнана с честным пробегом и историей?
Коля, добрый день. Подскажите пожалуйста сообществу, что за акциз на грузовики ввели сейчас, на каких автомобилях и в каком размере он отразится? Спасибо.
1 січня автовласники платитимуть більше податків
Нині набувають чинності поправки до Податкового кодексу
01 січня, 15:43
10568
0
фото: архів ТВі
З 1 січня 2015 року набувають чинності поправки до Податкового кодексу України, згідно з якими вводиться транспортний податок, новий акцизний збір на автобуси і вантажний транспорт, акциз на електродвигуни, а також відновлений акцизний збір на переобладнані автомобілі.
Ці рішення були запропоновані Кабінетом Міністрів України у рамках проведення податкової реформи і прийняті Верховною Радою на засіданні 28 грудня.
Згідно з нововведеннями, тепер власники "розкішних" автомобілів з об'ємом бензинового або дизельного двигуна понад 3 тис. куб. см і не старше 5 років будуть зобов'язані сплачувати річний податок у розмірі 25 тис. грн. Згідно із проектом закону, у розряд оподатковуваних потрапляли автомобілі з об'ємом дизельного двигуна від 2,5 тис. куб. см, але у зв'язку із суспільним резонансом об'єм двигуна, що підпадає під податок, було збільшено.
З 1 січня вводиться новий акциз на автобуси і вантажні автомобілі. На нові автобуси акциз встановлено в розмірі 0,003 євро за 1 куб. см двигуна, на старі – в розмірі 0,007 євро за 1 куб. см. Причому на автобуси, які експлуатувалися більш ніж 8 років, ставка податку підвищується у 20 разів.
На нові вантажівки, залежно від тоннажу, ставка акцизу встановлюється на рівні від 0,01 євро до 0,016 євро за 1 куб. см. На автомобілі, використані не більш ніж 5 років, ставка акцизу зростає удвічі, а на використані понад 8 років – у 20 разів.
Також потраплять під оподаткування електромобілі. Ставка акцизу за один електродвигун становитиме 109 євро.
Крім того, залежно від об'єму двигуна та строку експлуатації збільшиться акцизний збір на легкові автомобілі.
Знову буде стягуватися акциз на переобладнані легкові автомобілі, які були завезені як комерційні, тобто без сплати акцизу.
Як компенсацію зростання податків уряд скасував збір за першу реєстрацію автомобіля, який залежно від об'єму двигуна і становив від 3,82 до 69,99 грн за 100 куб. см.
Також Верховна Рада проголосувала за закон про введення тимчасових спецмит на імпорт автомобілів, згідно з яким додатковий імпортний збір на транспортні засоби складе 5% і буде сплачуватися протягом року. Але даний закон набуде чинності лише після узгодження з Єврокомісією.
Довідка УНІАН. У квітні 2014 року уряд прийняв закон про скасування екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та оподаткування акцизним податком операцій з переобладнання завезеного на митну територію України транспортного засобу у підакцизний легковий автомобіль.
З 14 квітня була встановлена ставка спецмита на імпортні автомобілі з об'ємом двигуна від 1000 куб. см до 1500 куб. см на рівні 4,31%, з об'ємом циліндра від 1500 куб. см до 2200 куб. см - на рівні 8,63%. Причому від квітня 2015 року планується знизити ці спецмита до 2,15% і 4,32% відповідно.
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.03.2016 Сообщения: 4 Откуда: Киев
Авто: Kangoo
Добавлено: Вт Мар 01, 2016 09:14 Заголовок сообщения:
Срочно надо растаможить бус фиат скудо грузовой по тех паспорту, но окно с завода стоят вкруговую, есть обе раздвежные двери! Вопрос если заварить задние боковушки, пройдет ли такое на таможне??? Может есть еще варианты?
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2007 Сообщения: 8209 Откуда: Lugansk
Авто: Fiat Uno 55s 1,1l '85, Uno Turbo 1.3l i.e(105hp) '85 Lancia Thema 2.0T '90
Добавлено: Вт Мар 01, 2016 15:23 Заголовок сообщения:
Стекла могут и в грузовике быть. Только грузить его можно до стекол. У грузовика должна быть перегородка и еще по мелочи, которые его таковым являют. Хотя митники могут попробовать по незнанке денег захотеть, авось прокатит. _________________
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2010 Сообщения: 3109 Откуда: ЛУЦК
Авто: WV Golf 4, 74Kw 1.6
Добавлено: Вт Мар 01, 2016 21:13 Заголовок сообщения:
Максим79 писал(а):
Срочно надо растаможить бус фиат скудо грузовой по тех паспорту, но окно с завода стоят вкруговую, есть обе раздвежные двери! Вопрос если заварить задние боковушки, пройдет ли такое на таможне??? Может есть еще варианты?
Год?
Окон быть не должно. Могут быть только в дверях.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме