|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Tom_ Италолюбитель
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.05.2014 Сообщения: 60 Откуда: Житомир
Авто: FIAT FIORINO 1.3
|
Добавлено: Вт Окт 21, 2014 12:26 Заголовок сообщения: |
|
|
Присоединяюсь к просьбе ARTYOM80, также очень актуальная проблема, которая требует решения... Заранее огромное спасибо за понимание!!!....
|
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Ср Окт 22, 2014 11:25 Заголовок сообщения: |
|
|
таке ж прохання, бо грошей вже вбухав, все розбирали і чистили, датчики міняли, а з чим приїхав, з тим і залишився.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Tom_ Италолюбитель
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.05.2014 Сообщения: 60 Откуда: Житомир
Авто: FIAT FIORINO 1.3
|
Добавлено: Вт Ноя 04, 2014 13:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Друзі, дане питання дуже актуальне, допоможіть будь-ласка, скиньте фото чи якусь схему де саме та турбіна та той клапан знаходяться та куди треба пшикати та що саме чистити, дякую за розуміння!!!...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Вт Ноя 18, 2014 20:42 Заголовок сообщения: |
|
|
Короче ніякий то не клапан ЕГР, купив я клапан ЕГР, поміняв його, тільки попав на 100 баксів і толку ніякого, 3000 обертів і пропадає тяга (таке враження як відкрився парашут) і загоряється чек.
Їду завтра знову до компУтерщика, який мене запевняв, що то клапан ЕГР треба міняти...
Де є клапан: під кришкою справа
як виглядає новий
І поки не знімеш кришку з мотора до нього не долізеш.
І поки його не знімеш теж не прочистиш. І ніяких що тут писали "5хв на підйомнику попшикати ВДшкою"...
Так що незнаю в чому то проблема... але вона залишилась, вже і датчики і клапани міняв, в чому проблема???
|
|
Вернуться к началу |
|
|
RULETOV Италофан
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2012 Сообщения: 153 Откуда: ГОСТОМЕЛЬ
Авто: FIAT DOBLO 01 1,9D
|
Добавлено: Вт Ноя 18, 2014 21:05 Заголовок сообщения: |
|
|
а паливний фільтр міняв?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Вт Ноя 18, 2014 21:23 Заголовок сообщения: |
|
|
міняв десь півтора року тому, а може бути він?
якби то був паливний фільтр машин б пчихала і не заводилась ХЗ..
|
|
Вернуться к началу |
|
|
RULETOV Италофан
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2012 Сообщения: 153 Откуда: ГОСТОМЕЛЬ
Авто: FIAT DOBLO 01 1,9D
|
Добавлено: Вт Ноя 18, 2014 22:21 Заголовок сообщения: |
|
|
ну як сказати може і він , тобто в мене двигун 1,9 звичайний дизель, тогорічної зими почалась проблема на ходу більше 3000 об загорявся чек і двигун глох, після вимкнення і ввімкнення запалення можно було їхати , але то було постійно після діагнозу сказали треба або міняти або перепрошивати датчик ротора тнвд, ну десь на форумі знайшов тел. того хто це робить ,подзвонив, в телефонному режимі описав я йому суть проблеми, він порадив змінити паливний, катаюсь досі проблема білше не з.являлась, десь так, ну я розумію що в нас різні двигуни ну може поможе
|
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Ср Ноя 19, 2014 18:29 Заголовок сообщения: |
|
|
ну поміняв я і паливний фільтр(давно збирався) нічо не змінилось, проблема залишилась.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Чт Ноя 20, 2014 15:42 Заголовок сообщения: |
|
|
Був я сьогодні знову у компУтерщика.
коли приїхав був такий букет:
Це все як я зрозумів похідні помилки від основної, ми їх почистили. Я виїхав на дорогу газанув на 3-й передачі до 3000 обертів і як завжди пропала тяга, відключилась турбіна, і загорівся чек.
Основна помилка така:
Датчий цей я міняв, зняв у знайомого, і поставив його працюючий(так і досих пір з ним катаюсь)
Колектор чистив, клапан ЄГР стоїть новий, паливний фільтр теж новий... і чо делать? Компутерщик незнає... )
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Nadziga Amico
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.07.2012 Сообщения: 8 Откуда: Украина, Новоднестровск
Авто: Fiat Fiorino 2008 1.3 Multijet
|
Добавлено: Пн Ноя 24, 2014 01:26 Заголовок сообщения: |
|
|
Заїжаеш на яму або підйомник і залазиш під авто знімаеш захист двигуна береш в зуби фонарик дивишся вище каталізатора побачиш турбіну (як на фото вид збоку холодної частини ) уважно дивися шо куди йде як все побудовано там головне тобі побачити шток який рухае клапан скидання тиску в горячій частині. той шток закисае десь при виході з пневмоприводу. Тобі треба налити на той шток ВДшки(показано стрілкою на фото№2(на фото турбіна не від фіоріно но смисл тойже) так шоб вона потекла до місця закисання. можеш набрізгати ВДшки і в місце де ричажок від штока захотить в турбіну.Світи фонарико і дивись уважно там доступ поганий до вдшки треба трубочку подовше щоб дістати туда. через 10 хв. зняти шлангик з ракушки турбіни і подати в нього тиск на пневмопривід можна насосом а краще компрессором 3 атм даванути щоб зрушити той шток і проклацати ним раз 10 потім ставиш шлангик намісце. От і все. 20 хв. роботи і все.
ТОбі з самого початку треба було цю процедуру проробити тому що в тебе зпочатку була помила передув турбіни. фільтр, клапан егр, коллектор, паливна с-ма це другі помилки зовсім. Помилка "передув турбіни" виникае через те що відбуваеться перенавантаження двигуна через лишній надув, який спричинений заклиненим клапаном скидання вихлопу.
Описание: |
|
Размер: |
56.47 KB |
Просмотрено: |
474 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
137.14 KB |
Просмотрено: |
588 раз(а) |
|
_________________ Услышав мои желания, рыбка сделала вид, что сдохла! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Tom_ Италолюбитель
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.05.2014 Сообщения: 60 Откуда: Житомир
Авто: FIAT FIORINO 1.3
|
Добавлено: Пн Ноя 24, 2014 10:40 Заголовок сообщения: |
|
|
Друже, дякую, буду пробувати!!!....
|
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Пт Ноя 28, 2014 11:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Дуже дякую за поради, все вийшло, тепер гуд! Машина ЇДЕ!
На сервісі з тим мудохались цілий день, там насправді дуже, дуже тяжкий доступ, щей прикипіло добряче.
Налили обільно ВДшкою і розрухали. Все ОК, Всім дякую!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
baxxter Италоманьяк
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.05.2013 Сообщения: 491 Откуда: Днепропетровск
Авто: Fiat Fiorino1.3TD 2008
|
Добавлено: Пт Ноя 28, 2014 13:51 Заголовок сообщения: |
|
|
Такая мелочная поломка . Сколько усилий и потраченного времени ушло (( Пускай больше не ломается , хорошо что нашли в чём проблема.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Sasha_bor Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 12.03.2013 Сообщения: 179 Откуда: м.Білогір'я, Хмельницька обл.
Авто: FIORINO 2009 1.3 multijet
|
Добавлено: Сб Ноя 29, 2014 15:14 Заголовок сообщения: |
|
|
Саме прикольно в цьому всьому шо desantnik на другий день дав правильну рекомендацію а промахались майже півроку. Не ціним розумних людей
|
|
Вернуться к началу |
|
|
st99 Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.08.2012 Сообщения: 37 Откуда: Львів
Авто: Fiat Fiorino
|
Добавлено: Вс Ноя 30, 2014 08:59 Заголовок сообщения: |
|
|
Саме прикольне в тому, що не всі авто механіки, і де той клапан турбіни, і чим він відрізняється від клапана ЕГР, і що це не один і той самий клапан, і як його "разработать", я наприклад незнав.
Зразу же дав прочитати цю гілку на сервісі, а далі вони вже чудили, все описано, А толку було НОЛЬ.
А потім неодноразово і я та інші користувачі запитували де саме той клапан, а писати що "з підйомника видно", для мене це то саме, що розглядати рентген чи МРТ, що там видно? Купа незрозумілої фігні! Тому дуже вдячний Nadziga толково розказав і описав. Тоді я вже приїхав на сервіс, ткнув пальцем і показав, що і як треба зробити. Бо вони би і далі думали-гадали...
Тому мало бути розумним, треба ще правильно це пояснити
Але desantnik і особливо Nadziga ще раз дякую!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|