Всим привіт. Я вчора промудохався з машинкою, бо загорівся "чек енжін" і оберти обмежильсь до 2500, + швидкість максимум 100км/год. Так як після заміни паливного фільтра у мене постійно голіло "вода в фільтрі" то я на це не звертав уваги. А от друга помилка, мене просто бісить. Отже, щоб визначити це помилка датчика чи фільтра, я поставив назад старий фільтр, і о диво - всі помилки зчезли! Але вранці, через 5 хв після заводки, як тільки я рушив - знову загорівся чек енжін. Що це може бути? пи.си. вчора робив компютерну діагностику - видало помилку "P2296 Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit High". Як її лікувати? Чи допоможе заміна паливного фільтра на новий і оригінальний? Чи потрібно чистити регулятор тиску, як Ви Sasha_bor описували тут http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=54306&start=0
Чистить не чистить нужно к специалистам,последний раз когда ошибка показывала на регулятор СПЕЦИАЛИСТЫ с СТО "Далар",сказали что лучьше не чистить и сменить заправку.Мотивируя что почистить они могут но он(регулятор)уже уставший(утечка после выключения) и чистка только увеличит утечку что ухудшит запуск ДВС.Приговор-кончится регулятор,заменишь.Заправку сменил,фильтр заменил-проблема ушла.Ты-бы к ним прокатился,там действительно не плохие специалисты.
Чистити треба, хочаб відкрутити щоб злити засрану солярку з рампи іначе буде здихати двигло, комп обмежує обороти якщо помилка не дівається - вирубає мотор. Там нема нічого складного продмухати сіточку засобом для чистки карбураторів потім зжатим повітрям (пару раз). Там стоїть стальна голка яка рухається електртмагнітом засіб дя чистки її не пошкодить. Я після такої операції майже рік їздив . Запрвку і фільтр міняти однозначно
Чистити треба, хочаб відкрутити щоб злити засрану солярку з рампи іначе буде здихати двигло, комп обмежує обороти якщо помилка не дівається - вирубає мотор. Там нема нічого складного продмухати сіточку засобом для чистки карбураторів потім зжатим повітрям (пару раз). Там стоїть стальна голка яка рухається електртмагнітом засіб дя чистки її не пошкодить. Я після такої операції майже рік їздив . Запрвку і фільтр міняти однозначно
Чистить не чистить нужно к специалистам,последний раз когда ошибка показывала на регулятор СПЕЦИАЛИСТЫ с СТО "Далар",сказали что лучьше не чистить и сменить заправку.Мотивируя что почистить они могут но он(регулятор)уже уставший(утечка после выключения) и чистка только увеличит утечку что ухудшит запуск ДВС.Приговор-кончится регулятор,заменишь.Заправку сменил,фильтр заменил-проблема ушла.Ты-бы к ним прокатился,там действительно не плохие специалисты.
дякую! залишу це як варіант, якщо самому не вдасться зробити.
так! дякую всім за інформаційну і технічну підтримку. в Хотабича на компі ми скинули чек енжін, але вона знову вискочила. на наступний день ми з Urka спробували зробити те саме, помилка P2296 ушла. Було вирішено замінити паливний фільтр на оригінальний - взяв UFI 24ONE00, замінив заправку, залив ВОГ мустанг, а вчора, за порадою Sasha_bor, я зняв і почистив сіточку на регуляторі тиску Всьо іграєт тока дуй)) Машинка як на світ народилась, розхід стабілізувався, а помилки з панелі зникли. Сподіваюсь проблему вирішено. Гомняних фільтрів нікому не рекомендую, мультіджет цього не пробачить. Висновок такий: Ліпше взяти фільтр в два рази дорожчий і заміняти його в два рази рідше, ніж навпаки.
Пи.си. Мій заводський UFI B528 Пройшов у мене 50 тисяч, а до мене пробігу було теж 50 з гаком, і замінив я його не тому, що він був забитий, а тому що мабуть вже пора прийшла))
...Пройшов у мене 50 тисяч, а до мене пробігу було теж 50 з гаком, і замінив я його не тому, що він був забитий, а тому що мабуть вже пора прийшла))...
vader555,а ничего что топливный фильтр по мануалу меняется каждые 30 тысяч!А ты после пробега 50+50=100 тысяч хочешь чтоб машина нормально ехала?! При нашей солярке и экологии,я меняю на своём Фиатике топливный фильтр один раз в две замены масла,то есть каждые 20 тысяч километров!Масло,масляный фильтр и воздушный фильтр меняю каждые 10 тысяч!Фильтр салона по загрязнённости!
За бугром при хорошем качестве топлива,на станциях ТО,замена масла проводится каждые 15 тысяч км.,замена топливного фильтра каждые 30 тысяч!А ты брат говоришь о каких то 100 тысячах! _________________ Буду всем признателен за помощь и подсказки!!!
Urka
Я десь прочитав що за 1 хв. 20 мл. - норма, тому засік час і дивився на шпріци, коли на одному з них (2) набігло - зупинив секундомір і вимкнув двигун. Вийшло 2 хв.40 сек. Так вийшов цікавий термін. Я рішив шо супер і заспокоівся. То скільки максимум допустимо? Хтось знає?
Фото не моє, то з іншої теми. Пробіг на оригінальнрму фільтрі нічим не відрізняється від нового, єдине що на старому останнім часом почала трохи тупити на розгоні.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме