Доброго вечора,підскажіть по мотору 1,3 мультиджет,яка причина може бути що обороти стали меншими,появилась маленька вібрація,крило дрибіжитьвід вібрації, мотор на нейтральній тупить і на передачі якось нерівномірно працює особливо відчутно на першій передачі,третя набирає нормально.з чим це може бути повязано?
У меня проблема ушла только недавно когда поменял маховик.. тоже на холостых были вибрации по кузову, думал что подушки.. все менял эффект тот же оставался..
В итоге новое сцеплени и маховик ... походу решили проблему.
вот сцепления у меня плохое, тяжело его выжимать и передачи включаются туго, я езжу на малых оборотах до 2 и переключаю, кажется мотор тем также извел.
Как сцепления в 1,3 мультиджет меняется? Долго? И какое покупать? Спасибо
Саму сцепу менять не долго,вот только КПП нужно снимать,отсоединить тросы переключения передач,левую подушку и т.д.
Короче,заплати денег и пускай поменяют люди с мозгами на СТО у которых есть опыт и инструмент,вот мой совет...А сцепу бери валео,нормальный середняк. _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Фотозвіту немає, але все опишу наглядно!!!
Зробив все майже сам!!! Допомога потрібна при висверлюванні отворів на рессорі і при центруванні рессори з балкою, і терпіння.
Я брав (нові) підкоренні листи рессори від Газ-24 і набор антискрипів до них. Мені ці рессори найбільше сподобались бо вони мягші від корінних, а так як мені потрібно було забрати стуки від відбійників то вони супер.
Розсверлюєм центральний отвір який вже є на рессорі сверлом на 14 (самому зробити це нереально, потрібно до токара), потім від центру отвору виміряєм в одну сторону 57 см, а в другу 66 (так як від центру балки відстань рідної рессори різна). Потім з обох сторін сверлим отвори на 10 під антискрипи (відстань вже дивіться приміряючи антискрип). Потрібно буде ще дві шпонки (штіфти) (зрізати їх можна від того самого сверла на 14, хвостовик) розмір їх(висота 0,75-0,8 ширина 14) ці шпонки потрібно буде поставити вотвір який є в балці під рессорою, вона зайде половинкою в нову рессору яку будете підкладати а шпонка з старої рессори зверху її притисне, таким чином буде центровка відносно балки і гарантія шо балка не поїде.
Знімаєм колесо, відкручуєм зверху амортизатор, відкручуєм кріплення рессори від балки, опускаєм балку, вставляєм шпонку, вставляєм нову рессору отвором в шпонку (перевіряєм чи правильно по довжині в ту сторону яку потрібно поставили рессору) піддомкрачуєм балку і заодно дивимся щоб стара рессора попала в отвір нової а нова стала на шпонку (потрібно ще буде щоб хтось допоміг балку попхати вперед так як при відкручуванні вона зміститься назад) , ще раз все провіряєм і закручуєм хомути (балку потрібно закручувати піддомкраченою, а не висячою) Різьби в хомутах хватить. Потім відтягуєм підрессорнік і вставляєм антискрипи з обох сторін. Ще потрібно буде переробити кріплення для тросів ручніка. Я їх зняв і задні дві зощолки трохи розігнув, але ставив вже так щоб кріпились вони до рессори не знизу а зверху.
В мене було від центра колеса до арки 41 см, потім стало 46! Результат відчув відразу, Машина стала мягшою і більш стійкою на поворотах.
Ціна:
Рессори 210грн. - за два листи
Антискрипи 5 грн - за комплект
Сверла 60 грн. - 2шт
Все чудесно але підкорінний лист ресори має трапецевидну форму і вужчою стороною лягає на балку.Тому при затягуванні хомутів буде проходити деформація балки.Це все вже давно описано на інших ресурсах (в тому числі і про деформацію).Мені також більше подобається підкорінний лист але поставив корінний оскільки не було можливості виготовити додаткову компенсуючу прокладку для підкорінного листа.
Поки, що ніякої деформації я не побачив, і при затягуванні хомутів, максимально підносив балку, щоб рессора лягла всією площиною на площу балки, а рідна рессора притиснула своєю прямою площиною. Після 4 днів їзди пробував чи не ослабли болти, то все було так як і закрутив. При закручуванні плече воротка було 50 см., затягнув добре.
Поки, що ніякої деформації я не побачив, і при затягуванні хомутів, максимально підносив балку, щоб рессора лягла всією площиною на площу балки, а рідна рессора притиснула своєю прямою площиною. Після 4 днів їзди пробував чи не ослабли болти, то все було так як і закрутив. При закручуванні плече воротка було 50 см., затягнув добре.
А які антискрипи Ви використовували??? і як поводить себе корінний лист у вас???
Кто в курсе что жрет напругу?
Холодное авто после запуска только через 3-4минты вольтаж подимается выше 12,8в,претом скачком(для включений ДХО нужно 13,5в).Не свечи накала,что еще?Если теплый(+10+20)то сразу напряжение за 13,5 хотя свечи еще работают какоето время.
Кто в курсе что жрет напругу?
Холодное авто после запуска только через 3-4минты вольтаж подимается выше 12,8в,претом скачком(для включений ДХО нужно 13,5в).Не свечи накала,что еще?Если теплый(+10+20)то сразу напряжение за 13,5 хотя свечи еще работают какоето время.
Так есть на добло, что зарядка включается не сразу, если ви заведете машину на холодную, то через некоторое время (от 1 до 3 минуты) вы на слух услышите как поменяется работа двигателя (будет слышен счелчек), если включить ближний свет, то будет видно фары начнут светить сильнея, это не поломка, так оно работает с самого начала. То есть некоторое время не пускает зарядку. Во время выключеных фар и печки - напряжение 14,2, как только включить ближний/дальний/печку - или все вместе напряжение стоновиться 13,8 - проверено.
Так есть на добло, что зарядка включается не сразу, если ви заведете машину на холодную, то через некоторое время (от 1 до 3 минуты) вы на слух услышите как поменяется работа двигателя (будет слышен счелчек), если включить ближний свет, то будет видно фары начнут светить сильнея, это не поломка, так оно работает с самого начала. То есть некоторое время не пускает зарядку. Во время выключеных фар и печки - напряжение 14,2, как только включить ближний/дальний/печку - или все вместе напряжение стоновиться 13,8 - проверено.
Так это же в корне меняет дело. ,а то дурное про "гену" начал думать,он больше 300т. без обслуживания,ему еще пахать и пахать.
По ходу-это ЭБУ управляет? больше подозреваемых нет.
ЗЫ: но как?гена крутит,энергия вырабатывается,есть коммутатор который просаживает???? или как?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме