Что именно блокирует её??? Когда вы её открываете на сколько она отъезжает или почти не отъезжает ??? Я разобрал заливную горловину и в кузове есть трос который крепится к лючку . Только он почему то не закреплен ни где и не функционирует ((((
Доброї ночі!
Хто підкаже (або хоч носом ткніть де прочитати), як замінити лампи освітлення вмикачів опалення салону? Це там де 0-1-2-3 вентилятора пічки. Щось не можу розібрати а ламати не хо... (((((
Доброї ночі!
Хто підкаже (або хоч носом ткніть де прочитати), як замінити лампи освітлення вмикачів опалення салону? Це там де 0-1-2-3 вентилятора пічки. Щось не можу розібрати а ламати не хо... (((((
всех с новым годом! нужна помошь по установке бокса для очков в кубо! весь форум облазил не нашол тему которая была и было описание про бокс! помогите!
всех с новым годом! нужна помошь по установке бокса для очков в кубо! весь форум облазил не нашол тему которая была и было описание про бокс! помогите!
В начале этого раздела поищите - там создатель темы себе приобрел и установил на свой Кубо
У Вас часто за кермом виникає необхідність глянути актуальну дату??? (число місяць рік) Так от, може хтось підкаже, як зробити так, щоб по замовчуванню, при заведенні машини, бортовий компютер показував більш актуальну інформацію аніж дата... А то нервує вічно перецикувати. _________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
я перерыл всю тему но так про бокс для очков ни чего не ненашол? может кто подскажет или есть там отверстия под обшивкой со стороны водителя?
там є або просто дірки, або дірки з ввареними заводом гайками, але походу залежить від комплектації... в мене просто дюрки. Краще за все зніми ущільнювач дверей, віддягни обшивку стелі і посвітивши ліхтариком заглянь, то будеш знати на 100% як саме у тебе
Можливо комусь пригодиться інформація.
Особливості заміни паливного фільтра
Вчора вирішив сам замінити паливний, масляний і повітряний фільра, ну і відповідно масло. Нічого надзвичайного в тому немає. Робив таке неодноразово на інших машинах, на Nemo вперше!
Хід роботи по заміни паливного фільра:
1). Зняв старий паливний фільтир (далі - ПФ) (знімається лише після того як зняти кришку з повітряного фільтра і відкрутити один болтик з кріплення ПФ);
2.) з нового ПФ відкрутив датчик;
3). через отвір датчика залив дизпаливо до максимума;
4). поставив новий ПФ на місце старого;
5) пару раз качнув грушею, щоб вигнати повітря;
6) заводжу двигун, машина працює 5 секунд і глохне. Після подальший спроб завестися вона стояла як вкопана, пару рзів мінялися фільри (новий-старий-новий-старий-новий), посадилося 2 акумулятора , груша для качання палива вже була гаряча від роботи, згадалися всі нехороші слова, які знаю і не знаю; чого не хватало, так то танців з бубном навколо машини. Вже думав, що 3-годинні спроби завести залізного коня закінчаться фіаско, але дзвінок другу дав свої позитивні результати...
Я не догадався, що грушою, я лиш просто ганяю повітря по системі і ніде його не випускаю. Тому я завівся лише після того як роз'єднав трубку "возвратки" палива і попрацював грушею (до тих пір поки не польється дизель).
На інших машинах, даної маніпуляції з трубкою та грушою не проводив і проблем не було. А тут так.
Висновок: вік живи, вік учись!
Popl
ты немного не к месту - у нас Фиаты, а твои Ситроеновские заморочки не у нас не обижайся, но обсуждать как снять проопеллер с боинга нам тоже не надо _________________ "Fiat" - это не марка ,
"Fiat" - это стиль автовладельца!
Упс. Я знав що двигуни відрізняються, але не на стільки. _________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме