|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Сб Дек 28, 2013 17:14 Заголовок сообщения: |
|
|
На днях їздив по справах по області і вирішив заправитися на хвальоному Shell, ще й в каністру набрав цього "добра". Як я почав доїжджати додому то помітив що авто щось не так тягне на розгоні. Відчуття ніби причеп в тонну до авто приставили. І чим далі тим гірша тяга була. Добре що я тільки долив палива.(В баці ще було літрів 7 норм солярки). Я вже почав думати чи бува мій ремонт форсунок не виявився марним. Але ж ні, через кілька днів відїздивши це "добро", по новому залив солярки на Сокарі і все знову нормалізувалось, тяга - в нормі, двигун працює тихіше. Може шеловська солярка і добра та що з дорожчих, - під 12 грн за літр але сумніваюсь, скоріше це ефект плацебо. Те саме стосується окко і вог. Лукойл теж не краще. Після останніх двох я і отримав весь цей гемор на цілий рік із паливною. Чесно кажучи, краще на Авіасі від укрнафти заправлятися, дешевше ніж ця "чудова" трійця і на відміну від них, зимова не замерзає при низьких температурах, в т.ч. і до -30 без всяких антигелів. |
|
Вернуться к началу |
|
|
anatolii Италомафиози
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.02.2011 Сообщения: 575 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT Grande Punto 1.4
|
Добавлено: Сб Дек 28, 2013 18:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Заправляюсь на ОККО вже десь 3 роки... політ нормальний. Пробував на Shell - різниці не відчув ні яку сторону. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Сб Дек 28, 2013 21:04 Заголовок сообщения: |
|
|
anatolii отож то що між ними різниці і немає Спробуйте Сокарівську солярку якщо маєте можливість, раза з 2 заправте по літрів 10...15 і відразу результат відчуєте. Я не думаю що якість пального на даних заправках має локальний характер. Я теж раніше думав що краще не буде але помилився, ціна до речі така сама як і на окко вог чи шел за звичайну солярку. |
|
Вернуться к началу |
|
|
SabitofF Италомафиози
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.06.2012 Сообщения: 545 Откуда: Винница
Авто: Citroen Jumpy 2005 г.в., 1.9TD, Bosch
|
Добавлено: Сб Дек 28, 2013 21:36 Заголовок сообщения: |
|
|
А я на заправках и не заправляюсь. Заправляюсь германской солярой что проходит у нас на пункте пропуска для жандиров. Раз в недельку с 1 цестерны слем 100 л. И катаюсь. А ещё добавляю в соляру 2-х тактное масло, 5л./200л. _________________ Коняга Виталик
+38 (066) 161-10-91 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Сб Дек 28, 2013 21:47 Заголовок сообщения: |
|
|
SabitofF не у всіх є така можливість. В нас інколи пропонують таку солярку але ніякої впевненості в тому що вона дійсно саме та немає, можуть з трактора бодягу зілляти і сказати що то чудо солярка. Для тепловозної або імпортної для с\г техніки солярки 2тактне треба, бо має низькі змазуючі властивості, інколи і для зимової соляри це актуально. Але 2 тактне масло знижує температурний поріг коли солярка запарафінюється, тому зимою потрібно обережно з цим. А от в норм соляру на ХДІ моторах не варто 2 тактне лляти бо буде такий нагар у випускному і в циліндрах Двигун з ним працює тихіше, але ж із за більшої вязкості насосу краще і змазується і т.д. а форсам і циліндру - гірше. Ну це таке, не хочу сперечатися про корисність чи шкідливість, просто надаю свою думку і відгуки людей які використовували це по 4..5 років. До речі своє авто я експлуатую 6 років і ніяких присадок окрім антигелю(використовував на всяк випадок зимою лише кілька раз) не використовував. |
|
Вернуться к началу |
|
|
SabitofF Италомафиози
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.06.2012 Сообщения: 545 Откуда: Винница
Авто: Citroen Jumpy 2005 г.в., 1.9TD, Bosch
|
Добавлено: Сб Дек 28, 2013 21:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Так 2-х тактное же сгорает полностью, а 4 оставляет нагар. _________________ Коняга Виталик
+38 (066) 161-10-91 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Вт Дек 31, 2013 23:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Доречі, після прогріву двигуна до 80 і вище потужність трішки падає. Як остигне, - знову нормалізовується. Ще думаю на егр якось глянути, можливо його роль тут є. Бо його робота на прогрітому двигуні трішки інша ніж на холодну.
На рахунок 2-х тактного, може й так - згорає але ж я впевнений що воно буде у паливному фільтрі і т.д. Добре це чи погано, покаже тільки час. Особисто я не готовий лити 2 тактне в HDI двигун.
Підозрюю що це розпилювачі припрацювалися. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Вт Янв 14, 2014 22:12 Заголовок сообщения: |
|
|
Вирішив не морочитися і прошив блок під 125 сил протестованою і перевіреною прошивкою, там і при прогріві зміна потужності не відчувається Але перевірити компресію і т.д. всерівно збираюся, для профілактики, хоча ніяких передпосилок для цього немає. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Пт Янв 24, 2014 01:33 Заголовок сообщения: |
|
|
Вчора їздив у Тернопіль по справам, був страшенний гололід, сильний вітер, замети і подекуди сильно сніжило. Кілометраж в обидві сторони трішки більше 360км. Витрата вийшла як не дивно "до 7л на 100км і був приємно здивований результатом, оскільки очікував щось під 8,5.. 9л на 100 км. Рух був по трассі в основному, швидкість по місту в районі 50...60, за містом 90...110(незважаючи на гололід) Стиль їзди був відповідно до погодніх умов.
Такі результати наштовхують на думку що прошивка грамотно зроблена і не жертвує витратою взамін потужності. При дуже динамічному стилю їзди, - гасанні по трассі, безперестанних різких стартах зі світлофора, постійних обгонів і т.д витрата була в районі 8,6л на сотню. Ще кілька раз потрібно заміряти в спокійному стилі їзди витрату по місту для повноти картини і щоб взнати середню(комбіновану) витрату. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Пт Фев 21, 2014 19:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні полінувався поїхати на сокар і заправитися там. Відповідно найближча була - окко. Давно я на цій мережі не заправлявся. Такої гадості в бак я ще не лив, настільки відчутно впала тяга і голосніше почав робити двигун, що важко навіть описати. Так ніби забрали і чіповку і турбіну одним махом, відчуття як на 1,9Д. Чесно люди,- я не знаю як можна на окковській солярі їздити і переплачувати за невідомо що. По правді кажучи авіас нічим не гірше задрипаного окко і хоча б ціна відповідає якості. Це стосується зимової соляри. Літня на окко - більш-менш, але гірша за шелл і уж тим більш за сокар. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Ryslan-87 Италофан
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.12.2012 Сообщения: 137 Откуда: Черкаська обл
Авто: Scudo
|
Добавлено: Пт Фев 21, 2014 19:40 Заголовок сообщения: |
|
|
останім часом заправляюсь в районі Білої Церви на :газпромнефть: по 10:39 за літр машина заводиться краще робить мягче не димить тяне дуже добре і розход радуе, і для проби заправився на око в киеві, машину наче підмінили обороти набирае наче пізне зажиганіе, тепер оковську нівякому разі не буду заливать. |
|
Вернуться к началу |
|
|
zbuduna Италоманьячище
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.02.2011 Сообщения: 4373 Откуда: Рiвне
Авто: Subaru Forester
|
Добавлено: Пт Фев 21, 2014 19:45 Заголовок сообщения: |
|
|
Mega-Lo-Maniack писал(а): | Сьогодні полінувався поїхати на сокар і заправитися там. Відповідно найближча була - окко. Давно я на цій мережі не заправлявся. Такої гадості в бак я ще не лив, настільки відчутно впала тяга і голосніше почав робити двигун, що важко навіть описати. Так ніби забрали і чіповку і турбіну одним махом, відчуття як на 1,9Д. Чесно люди,- я не знаю як можна на окковській солярі їздити і переплачувати за невідомо що. По правді кажучи авіас нічим не гірше задрипаного окко і хоча б ціна відповідає якості. Це стосується зимової соляри. Літня на окко - більш-менш, але гірша за шелл і уж тим більш за сокар. |
мені і літня там лайно повне (заправка на Макарова-Дубенська) _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60 |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|