|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
EVGEN78 Италофан
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.07.2011 Сообщения: 328 Откуда: Рівне
Авто: FIAT SCUDO 2.0JTD
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 17:07 Заголовок сообщения: Взаимозаминяемость моторов |
|
|
У меня стоит 2.0 RHZ(69kw) с каких еще авто PSA подойдут двигатели и коробки(xsara/picasso/xantia и.т.д) без глобальных переделок??Возможна ли установка RHY и.т.д.Возможна ли установка 2,2 hdi?...К каким моделям присмотреться?P.S.Есть возм.снять за бугром с рабочего авто недорого... |
|
Вернуться к началу |
|
|
юрчик UA Италоманьячище
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.10.2007 Сообщения: 4918 Откуда: Харьков-Торонто
Авто: Фиат Уно 1,4,Ducato,Smart Fortwo,Honda CRV 2,4
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 17:10 Заголовок сообщения: |
|
|
так сними и мне на Добло 6-ти ступку _________________ Бензин должен иметь цвет!
Ноль шесть три 577 36 39 |
|
Вернуться к началу |
|
|
EVGEN78 Италофан
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.07.2011 Сообщения: 328 Откуда: Рівне
Авто: FIAT SCUDO 2.0JTD
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 17:14 Заголовок сообщения: |
|
|
...ехать собираюсь летом..будет возм. и актуальность-сниму.напомни.. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 17:30 Заголовок сообщения: |
|
|
EVGEN78 а навіщо вам міняти двигуна? Заїздили чи так для різноманітності? RHY нічим особливо не вирізняється окрім як трішки більшим крутним моментом(потужністю від 109 сильного 8ми клапанника не відрізняється), зате в ремонті значно дорожчий і деталі деякі в дефіциті. Впускний і випускний тракт - інший, подача палива і т.д. паливна єрунда - інші, система охолодження - інше, коробка і зчеплення - інші, блок двигуна - інший, турбіна - теж і т.д. Ще можна довго перечисляти відмінності. Ви мабуть не читали братні форуми білорусів, де мало не кожен хто мав проблеми з 16 клапанними міняли відразу і безповоротно їх на 8ми клапанний двигун. Ну ще є плюс 16 клапанника, а це - тихіша і мякша робота, цього не відняти звісно. 2,2 hdi не стане, та і дуже проблемний він. Я сам морочився свого часу цим питанням але проаналізувавши всі дані дійшов висновку що це абсолютно не доцільно. Хоча звісно діло ваше |
|
Вернуться к началу |
|
|
EVGEN78 Италофан
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.07.2011 Сообщения: 328 Откуда: Рівне
Авто: FIAT SCUDO 2.0JTD
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 17:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Діло в то в тому що як Ви кажете "заіздив"...чіпонув свого до прибл.126л.с..."підустав" уже і двигун і коробка і тнвд...Якщо е можливість за 800евро з коробкою (70-90т.км)..то чому б не поміняти..Питання стояло:"Від чого?" а не "для чого"...З повагою Евген. |
|
Вернуться к началу |
|
|
EVGEN78 Италофан
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.07.2011 Сообщения: 328 Откуда: Рівне
Авто: FIAT SCUDO 2.0JTD
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 17:46 Заголовок сообщения: |
|
|
Якщо 2.0 RHZ від picasso(ЧИ ВІД ЧОГОСЬ ІНШОГО),він стане без переробок на скудо?? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 18:02 Заголовок сообщения: |
|
|
EVGEN78
купи 2.0 RHZ від любого скудобратії, ну і якщо хоче шв. то бажано шв кпп від оригінал пас. 2.0 RHW 16 v і буде тобі щастя |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 18:52 Заголовок сообщения: |
|
|
коробка від пасажира дасть лишніх 10 км\ год і не більше до максималки і чуть рівніші в діапазоні передачі особливо між 1 і 2(в грузових великий розрив) і все, а от зчеплення прийдеться міняти, там в основному стоїть гідравліка. Тому теж потрібно зважити чи лишні 10 км\год того варті чи ні.
Можна і не міняти двигун а акуратно чіпанути і все буде ок, без проблем для двигуна. Поїздивши на обох і 95 і 109 сильному скажу що різниці в динаміці по місту немає, 109 виграє лишень на вищих обертах, там буде більш рівніше прискорення і завдяки цьому трішки легше на 5 тій іти на обгон без попереднього розкочегарювання і це дає плюс на трассі |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 18:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Mega-Lo-Maniack писал(а): | коробка від пасажира дасть лишніх 10 км\ год і не більше до максималки і чуть рівніші в діапазоні передачі особливо між 1 і 2(в грузових великий розрив) і все, а от зчеплення прийдеться міняти, там в основному стоїть гідравліка. Тому теж потрібно зважити чи лишні 10 км\год того варті чи ні.
Можна і не міняти двигун а акуратно чіпанути і все буде ок, без проблем для двигуна. Поїздивши на обох і 95 і 109 сильному скажу що різниці в динаміці по місту немає, 109 виграє лишень на вищих обертах, там буде більш рівніше прискорення і завдяки цьому трішки легше на 5 тій іти на обгон без попереднього розкочегарювання і це дає плюс на трассі Особисто моя думка, - якщо немає проблем з двигуном то на RHZ його немає чого міняти, різницю в потужності(яка є незначною) можна компенсувати за порівняно малі кошти і зовсім іншим методом |
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 19:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Mega-Lo-Maniack
так він вже чіпанув, і сам пише що мотор підуставший і кпп тому і задумався міняти |
|
Вернуться к началу |
|
|
EVGEN78 Италофан
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.07.2011 Сообщения: 328 Откуда: Рівне
Авто: FIAT SCUDO 2.0JTD
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 19:38 Заголовок сообщения: |
|
|
Шановні!Питання в тому,чи підійде двигун,коробка від інших легкових та мінівенів ПЕЖО,ФИАТ,СИТРОЕНів(!)Діло в тому що маю вихід на розборку легкових(!) аналогів.На вантажні(а ля "СКУДО 5ний пасажир)чи бусики майже неможливо знайти двигун з таким пробігом...да ще й щоб була адекватна ціна..Спитав за 69,80 і 16ти клапанні-бо ціна в них там
однакова...але з легкових Пежо 307,407,807и.т.дСитроен Ксара,Пікассо,Партнер и.т.д Фиат Типо,Крома и.т.д...Звісно буду вибирати за тех станом... |
|
Вернуться к началу |
|
|
EVGEN78 Италофан
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.07.2011 Сообщения: 328 Откуда: Рівне
Авто: FIAT SCUDO 2.0JTD
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 19:55 Заголовок сообщения: |
|
|
"Особисто моя думка, - якщо немає проблем з двигуном то на RHZ його немає чого міняти, різницю в потужності(яка є незначною) можна компенсувати за порівняно малі кошти і зовсім іншим методом"-я вже пройшов ці "методи"...натішився і вам нерекомендую...Як писав вище;чипонув до 126к.с+поставив коробку від улліса-машина ураган..багато хто намагався "потягатися",на легкових та джипах и потім "нервно курили в сторонке" від такого "сарая" ...Проблема в тому що така динаміка спонукае до "неправильноі ізди"..порушуючи правила...а життя то одне..."Задню" вже немае куди здавати-заганяв і двиг. і коробку...от і хочу поміняти на "базу",але щоб був в "ідеалі"...
Последний раз редактировалось: EVGEN78 (Сб Дек 21, 2013 20:18), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
Добавлено: Сб Дек 21, 2013 19:59 Заголовок сообщения: Re: Взаимозаминяемость моторов |
|
|
EVGEN78 писал(а): | У меня стоит 2.0 RHZ(69kw) с каких еще авто PSA подойдут двигатели и коробки(xsara/picasso/xantia и.т.д) без глобальных переделок?? |
Думаю з мотором RHZ проблем не буде, хіба що поміняти на свої впускний випускний колектор. На інший ще мозги потрібно якось.
З коробкою можуть бути складності, передаточні числа пердач і головної, внутрішні гранати, інші розміри, кількість зубців.
ІМХО
_________________ 0б77бб9119 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Вс Дек 22, 2013 00:30 Заголовок сообщения: |
|
|
EVGEN78 Просто коли я почав писати то вашого поста про те що вже чіпували і т.д. не було і вийшло як говориться - "опять двадцать пять" Я шив блок заводською прошивою на 109 коней, тому не думаю шо від цього будуть проблеми. А от кастомні проші то не шибко хочеться ставити, хоч і заманливо, - потужність і всяке таке. Бо як згадаю як вони роблені, - наугад, методом тику простіше кажучи, знайдуть карту настройок двигуна і крутять що бачать.
А на рахунок легкових аналогів, то тоді краще якщо брати коробку і двигун в зборі то й прихватити турбу і обовязково блок ЕБУ(там зовсім інша проша ніж у "наших" і працює двигун набагато мякше, правда завжди крутний момент менше) Ще там є нюанси з клапанами ЕГР, є і електричні, тому необхідно бути обережним у виборі |
|
Вернуться к началу |
|
|
trashutin Италофан
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.07.2012 Сообщения: 107 Откуда: крым нижнегорск
Авто: ситроен джампи 1,9td
|
Добавлено: Вс Дек 22, 2013 11:55 Заголовок сообщения: |
|
|
ну про 2,0 понятно, а моторы 1,9 тд типа XUD9TF на каких авто еще устанавливались? |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|