Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Погана тяга і велика витрата пального
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Вс Дек 08, 2013 12:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Alex777 все ок, сам буваю заведений якщо якась проблема нескінченно довго висить наді мною і особливо коли питання або немає кому задати або немає сформульованої відповіді на проблему.

І ще трошки додам не по темі. Жаль що у нашому розділі немає тем, такого собі FAQ, де вже дійсно перевірені поради винесені на першу сторінку і чітко розписані нюанси, благо у певних питаннях у форумчан є вже суттєвий досвід по вирішенні певних проблем з роботою авто. А то інколи все вперемішку і скудо старіші і нові і добло, а це ж зовсім різні авто і різні проблеми, - збірна солянка виходить де важко зорієнтуватися і приходиться брати терпіння в кулак і перечитувати геть всю тему щоб хоч якось вловити суть. Тому готовий долучитися із своїм певним досвідом по даному авто, якщо будуть організовані такі теми Wink
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
victor_bp0509
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 46
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 27.11.2012
Сообщения: 77
Откуда: Чечельник

Авто: Fiat Scudo 2009 2,0 JTD 120 MultiJet

СообщениеДобавлено: Вс Дек 08, 2013 22:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
Замінив я все таки розпилювачі на всіх форсах на нові(старі були з досить сильним в нагаром) Правде треба буде ще раз піднастроїти щоб корекція була рівна. Але результат по потужності уже є, тяга на 2тис об відновилась, так ніби турба ожила, відчуття при їзді майже ті що й після купівлі даного авто багато років тому.(низькі - норм тяга на 1900 і до 3 тис - сильний підхват після 3 тис - в'яло) По витраті поки нічого не скажу, бо ще не було великих поїздок та й показчик палива підбріхує(коректно показує тільки резервний об'єм). Звук двигуна помінявся, на холостих навіть на холодну перестало ляпотіти, а мені здавалось що це гідрокомпенсатори чомусь. При наборі обертів цей ляскіт теж пропав і стало чуть нормальну роботу двигуна. Хоча додам що на стенді старі розпилювачі показували майже ідеальні параметри з форсами, хоча яка там якість розпилу - хзн.(майстер побачив зношеність розпилювачів, вона була суттєвою але не критичною, отвори і носики - в нормі, і т.д.) Та і на машині через лексію до заміни розпилювачів форси показували хорошу корекцію.(Також і сам тестував).

Не поїздивши повний день я не витримав і поїхав перешивать ЕБУ Very Happy Ну захотілось мені рівної тяги на всьому діапазоні обертів, що тут поробиш, - гулять так гулять Very Happy Було на вибір 2 варіанта:
1. Брати образ фулфлеш з мого авто і відправити його на перекалібровку і потім залити переконфігурований назад в блок. Але це має нюанси - вихід за стандартні параметри заводу виготівника і відповідно може бути значна димність, або витрата палива, і т.д. Але водночас потужність і крутящий момент будуть максимальними. Ціна такого щастя трохи більше 100 ум.од. Орпигінальна прошивка дається клієнту на всяк випадок. Хоча можна було і попросити зробити оптимальний варіант, але тоді це перетікає у пункт 2. який дивимся далі.
2. Замінити ЕБУ на сумісний блок. Мінуси - блок зі шрота зазвичай зберігають у паскудних умовах і невідомо скільки він пропрацює, а також важко підбирати блоки необхідні по потужності бо на шротах вони не мають наліпок або вони здерті частково. Та і ціна такого щастя далеко за 100 баксів.
3. Залити дамп з потужнішого блоку в блок з мого авто. По флеш пам'яті вони виявилися абсолютно ідентичні, тому за 5 хв ЕБУ було уже перешито без лишніх маніпуляцій. Оригінал свого дампу я теж отримав. Ціна даного щастя 50 долярів. Результат - сильний підхват уже на 1500 об\хв і вище 3тис теж. Ще буду тестувать на трассі прискорення зходу, при обгонах і т.д.

Звісно треба ще слідкувати за витратою, але від даної перечіповки вона навряд чи збільшиться, бо залито заводську прошивку з сумісного блоку без змін. Однак ще буде видно як поведуть себе нові розпилювачі. Про результатам заміру потужності і витрат пального відпишусь пізніше.

Мені майстр сказав що до моєї авто окремо розпилювачів на форсунки немає, і якщо міняти то саму форсунку
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пн Дек 09, 2013 01:13    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

victor_bp0509 Не в курсі на рахунок мультіджет, але щось не дуже схоже на правду, можливо в цього майстра просто немає розпилювачів саме на цю форсунку? Або стенд не проф рівня і він не вміє нові п'єзо форсунки прописувати.

Последний раз редактировалось: Mega-Lo-Maniack (Пт Дек 13, 2013 17:44), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Чт Дек 12, 2013 23:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ітак, даю калькуляцію виконаних робіт,- 2070 грн розпилювачі разом з роботою(4шт)
Поки тягою задоволений, витрату ще заміряю.
Перший замір, - гололід, 70% село, бруківка шв 20...30 км\год; 30% траса, - швидкість дуже далеко за 100 Rolling Eyes ітого змішаний 8,5 але це неточно, датчик глючить, можливо витрата чуть менша. Буду міряти так - до загоряння лампочки на щитку а потім заливати 10л з каністри.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 56
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Пт Дек 13, 2013 00:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

По сравнению с новыми форсами- так нормально по деньгам, если с бу сравнивать, то можно было по 800грн проверенные форсунки купить, но какие у них распылители тоже вопрос. Так что, наверное, Вы сделали правильно!!! Да и расход нормальный! У меня по гололеду расход сейчас 10-11 будет по городу.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пт Дек 13, 2013 00:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Olegs у вас мабуть і вебасто ще ввімкнене ?
Ну 2 тис за розпилювачі проти б\в форс за 3тис з гаком. не надто суттєва різниця але з б\в може буть більше мороки, в мене одна була на запас хороша і перевірена. Я її продав, бо підібрати ще 3 нормальні це лотерея а хочеться більш певного результату.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пт Дек 13, 2013 17:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ітак, другий замір показав 7,7л\100 км, стиль їзди 10% місто, 90% трасса (швидкість була дуже немала, звісно там де не було обмежувальних знаків Rolling Eyes)
Єдине що трохи зіпсувало настрій - погано затягнута шайба на трубці подачі форсунки, після того як я зробив замір витрати, через деякий час помітив що стрілка рівня палива почала нереально швидко падати і стало чутно запах солярки в салоні(свіжої, не горілої). І це вже вкотрий раз, причому у різних майстрів, після зняття-установки форсунок таке виявляю. Один разу було взагалі небезпечно,- машина на ходу заглохла і вибило чек, як зупинився,- побачив що за машиною шлейф із соляри по дорозі. Як почав розбиратися, то виявилося що чуть наперекіс стояла трубка подачі і була ніби норм затягнута але на високому тиску солярку різко зтравило. Так що треба дуже уважно перевіряти після майстрів все, щоб не було сюрпризів.

Майстер як зробив форси. то сказав що 2 циліндр працює не так як інші, бо форси преставляли місцями і результат був той же. також піджимали форсу і всерівно трохи підливала.
Перевірив лексією і пежопланет'ом, так дійсно 2 га форса підливає на холостих, але самі бачите яка витрата пального та і тяга в нормі і ніяких проблем немає. Двигун не ковбасить не троїть і не гарчить, диму немає. До цього в мене та сама була ситуація ще перед першим ремонтом(настройкою) форсунок,- 2га форса лляла але тоді ті чудо майстри просто повідпускали їх і вони почали лляти всі Mad ну відповідно втрата тяги та витрата пального, притому що авто не диміло. Так що поки не буду нічого чіпати і їздитиму.
В подальшому ще буду робити заміри і викладувати тут а також ділитимусь свіжою інформацією.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
victor_bp0509
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 46
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 27.11.2012
Сообщения: 77
Откуда: Чечельник

Авто: Fiat Scudo 2009 2,0 JTD 120 MultiJet

СообщениеДобавлено: Пт Дек 13, 2013 22:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
Ітак, другий замір показав 7,7л\100 км, стиль їзди 10% місто, 90% трасса (швидкість була дуже немала, звісно там де не було обмежувальних знаків Rolling Eyes)
Єдине що трохи зіпсувало настрій - погано затягнута шайба на трубці подачі форсунки, після того як я зробив замір витрати, через деякий час помітив що стрілка рівня палива почала нереально швидко падати і стало чутно запах солярки в салоні(свіжої, не горілої). І це вже вкотрий раз, причому у різних майстрів, після зняття-установки форсунок таке виявляю. Один разу було взагалі небезпечно,- машина на ходу заглохла і вибило чек, як зупинився,- побачив що за машиною шлейф із соляри по дорозі. Як почав розбиратися, то виявилося що чуть наперекіс стояла трубка подачі і була ніби норм затягнута але на високому тиску солярку різко зтравило. Так що треба дуже уважно перевіряти після майстрів все, щоб не було сюрпризів.

Майстер як зробив форси. то сказав що 2 циліндр працює не так як інші, бо форси преставляли місцями і результат був той же. також піджимали форсу і всерівно трохи підливала.
Перевірив лексією і пежопланет'ом, так дійсно 2 га форса підливає на холостих, але самі бачите яка витрата пального та і тяга в нормі і ніяких проблем немає. Двигун не ковбасить не троїть і не гарчить, диму немає. До цього в мене та сама була ситуація ще перед першим ремонтом(настройкою) форсунок,- 2га форса лляла але тоді ті чудо майстри просто повідпускали їх і вони почали лляти всі Mad ну відповідно втрата тяги та витрата пального, притому що авто не диміло. Так що поки не буду нічого чіпати і їздитиму.
В подальшому ще буду робити заміри і викладувати тут а також ділитимусь свіжою інформацією.

А як провіряв лексією, у мене є тільки я пробував діабоксом, неможу розібратися в яке меню зайти щоб провірити роботу циліндрів та форсунок
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пт Дек 13, 2013 23:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Не знаю як на нових скудо але от на моєму то роботу циліндрів показує тільки через бошевську приблуду(діагностичний блок) а через лексію можна тільки корекцію побачити.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 56
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Пт Дек 13, 2013 23:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
Ітак, другий замір показав 7,7л\100 км, стиль їзди 10% місто, 90% трасса (швидкість була дуже немала, звісно там де не було обмежувальних знаків Rolling Eyes)

Если скорость держалась 120-130, то расход нормальный, если 90-100, то должен быть поменьше, 6-6.5л.
Кстати, если не ошибаюсь, в инструкции написано, что трубки форсунок нужно менять после каждого снятия.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Сб Дек 14, 2013 01:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

По секрету Wink в ту поїздку швидкість за містом була значно більша. Їхав скільки розганялось авто. А розганялось воно дуже добре. Не важко думаю буде здогадатися яка була швидкість по трассі. Благо до Євро в нас дорогу ту зробили і є ділянки без обмежень Rolling Eyes
А на рахунок трубок форсунок, то мабуть не знайдуться ті люди яким при ремонті чи заміні форс майстри міняли кожен раз або бодай один раз нові трубки(які новими знайти фактично нереально) Confused
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 56
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Сб Дек 14, 2013 01:46    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
По секрету Wink в ту поїздку швидкість за містом була значно більша. Їхав скільки розганялось авто. А розганялось воно дуже добре. Не важко думаю буде здогадатися яка була швидкість по трассі. Благо до Євро в нас дорогу ту зробили і є ділянки без обмежень Rolling Eyes
А на рахунок трубок форсунок, то мабуть не знайдуться ті люди яким при ремонті чи заміні форс майстри міняли кожен раз або бодай один раз нові трубки(які новими знайти фактично нереально) Confused

Тогда расход супер!
Трубки точно, что никто не меняет)))
Вот код одной трубки по Citroen/Peugeot : 1570.J7 . Цена 35грн.
Второй : 1570 J8 . Цена 149 грн. Это так экзист пишет. Их по 2 шт надо. Поискать, и дешевле найти можно. Тут, как говорится, было бы желание, и не было б жены))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Сб Дек 14, 2013 02:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Olegs Бажання є а от останнього в списку поки що немає, так скажем обмежуючого фактору,- так що можна розкошелитися на запчастини, якщо буде потреба Very Happy
А там хіба тільки 2 види трубок?
Ще таке питання до форумчан, - на заведеному авто із заливної горловини сильно пульсує повітряний потік, здається ніби воно качає як з компресора, крапель масла чи туману і запаху при цьому немає. Схоже на пульсування повітря з фазоінвертора сабвуфера. При прогазовці ніби навпаки є втягування. В кого та сама ситуація і наскільки інтенсивний цей процес у вас?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 56
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Вс Дек 15, 2013 01:02    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack
Если речь идет о маслозаливной горловине, так и должно быть. У меня так же.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Вс Дек 15, 2013 01:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Olegs а у вас на авто сильна пульсація повітря з маслозаливної чи ледь помітна? В моєму на холостих, якщо зняти кришку то відчутна досить сильна пульсація але якщо підвести кришку хоча б на відстань 1 см до горловини то її починає притягувати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 4 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу