Дана проблема в мене не нова. Вже були прицтнденти з пічко, тоді була біда в завоздушені системи, але прийшли морози і я мерзну знову!!! По перше ледь дує навіть на 4 швидкості (так було завжди)
, а по друге дує ледь теплим при повністю прогрітому двигуні. Радіатор пічки і дві трубки (біля педалі газу під кришкою) настільки гарячі, що важко до них доторкнутися, а в салон попадає ледь тепле повітря, якщо подачу включити на лобове - то таке враження, що не дує взагалі!!!! Одного разу хотів напалити в салоні щоб був Ташкент при +3 на вулиці - не зміг. Мерзну!!! От така от проблема...
Дореч він є і давно не міняний. Завтра гляну на його стан! _________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
Прогиівться мотор чи пічка?
Якщо мотор то при теперішній погоді скільки б я не гиів свого дизелька стрілка лежить на нулю. Від початку їзди десь 2км під горку і стрілка вже на половині від робочої поділки(90°)
Якщо ж мічка то після заведення скурена сигарета (~5жв) і вже дує епловате повітр, ну а потім відповідно чим вище стрілка температури мотора тим тепліше дує.
В мене пічка після 20 хв їзди лише починає дути теплом... ледь теплим Тому і хочу розібратися що не так, а задні пасажири то ті ніколи не зігрівалися в мене в машині.... _________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
Popl
А регулятор холодне гаряче повитря працюе.Була така проблема на инший машини ,але там управлиння заслонкою було элэктричне ,на наших авто ручне,можливо ручка повертаеться, а заслонка не працюе.Якщо авто без кондея то не факт що е салонний фильтр присутний.Теж авто прогриваеться погано,гришу на термостат.
печник
Регулятор працює, звичайно я задумувався про заслонку але температура впринципі регулюється. Може, звичайно, не до кінця заслонка перекриває холодне повітря, але цього б не хотілося (розирати усю панель дуже не хочеться).
Автомобіль прогрівається швидко: 15 хв. і двигун розігрітий до робочої температури. Авто з кондиціонером - салонний фільт мав би бути, я все таки надіюсь, що проблема в ньому. Сьогодні планую це перевірити. _________________ Дуже легко перевірити чи не закінчена Ваша місія на Землі,-якщо Ви ще живі, вона продовжується...
была такая-же проблема. вентилятор крутит на полную мощность,а с воздуховодов еле дует. сегодня разобал печку,в печке стоял испаритель а салонного фильтра небыло. так испаритель сантиметровым слоем грязи забит.я его выкинул ,так как кондишина у меня нет.дуть стало очень сильно и горячим. когда работает кондёр испаритель влажный и вся пыль налипоет на него.
При нуле стою мин 10 греюсь стрелка лежит, проезжаю пару км. начинает дуть тёплым воздухом. Радиатор закрыл только верхнюю часть бампера нижнюю не получилось , может в сильные морозы и закрою .
бардачок потрібно зняти. декілька винтиків відкрутити знімаєш його і побачиш де розташований фільтр. його потрібно міняти з кожної заміною масла, а якшо машина по селах їзди (порох) то ще раніше _________________ Интернет-магазин П'яте коло. Культовые диски и шины из Европы!
http://5kolo.com.ua
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме