|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
gipsdimon Amico
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.02.2013 Сообщения: 17 Откуда: донецк
Авто: peugeot expert 2008 2hdi 120 L1-H1
|
Добавлено: Ср Дек 04, 2013 20:51 Заголовок сообщения: вопрос по температуре тосола скудо 2007 и ему подобные |
|
|
всем привет.как ведет себя стрелка тосола у вас?у меня зимой стрелка ложится на 80градусов выше не поднимается а летом поднимается на 90.я вот думаю это проблема дизелей в зиму или может быть это проблемы с термостатом?на предыдущих бензиновых авто при нагретом двигле воздух в салоне был кипяток а в пыжике идет теплый воздух.протопить салон проблематично.выход -ставить что то типа мокрого вебасто.у кого какие идеи по этому поводу? |
|
Вернуться к началу |
|
|
yaryk1980 Италофан
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.07.2013 Сообщения: 374 Откуда: Київ
Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 00:50 Заголовок сообщения: |
|
|
Аналогично на 80градусов выше не поднимается а летом поднимается на 90... _________________ drive2.ru |
|
Вернуться к началу |
|
|
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 03:04 Заголовок сообщения: |
|
|
Хороша, тема також хочу її підтримати для обговорення, бо ситуація аналогічна. До80° дуже довго нагрівається. |
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 10:29 Заголовок сообщения: |
|
|
shvudkiy писал(а): | Хороша, тема також хочу її підтримати для обговорення. |
Обговорюй
Як що скористаєшся пошуком по сайту, знайдеш ще щтук пять подібних. теж можна обговорювати.
Створювати під себе, щоб не шукати, є зло. тут і так чорт ногу зломить. _________________ 0б77бб9119 |
|
Вернуться к началу |
|
|
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 11:00 Заголовок сообщения: |
|
|
alex-lv Не заперечую, але тут пошук трохи кривуватий . Вбиваешь те що хтч найти а тобі все підряд.
А от по поводу температури, позавчора в ранці -3/-4 завелась добре, прогрівати як я розумію смисла нема, вікна протерли, 5 хвилин і поїхали. Зранку по киеєву пробок не було , десь км 13-15 проїхали до місця призначення і що стрілка тільки на 70°піднялась, ясний пень що з печки нічому ще дути,стоїть на макс, але дує ледве-ледве теплий поток повітря. постійно вікна запотівають .
Лвтом(точніше в серпні) ще особих спостережнеь не проводили, але в основномк 80-90, частіше можна було помітити на 85. .
1) чи це нормальна температрурна характеристика роботи дизельного двигуна??
2) яка температура влітку/взимку в усіх інших користувачів дизельних двигунів??
3) хто як вирішує проблему запотівання, або розморозки вікон, якщо перших 20/30хвиоин роботи двигуна толку від пічки немає???
Я вже думав , може якийся тен з проволки намотати, та туди ще кулер 12вольтовий, та такий обогрівач зколгозити?? Але буде нагрузка на живлення борт системи, .але дешевий варіант))
Поділіться думками)) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 15:35 Заголовок сообщения: |
|
|
1. для двигунів системи комонрейл, це нормальна температура, в них високий ККД
2, в мене на скудо 2,0 2005, літом більше 90 ніколи не було так 80-90 85 середина, а от взимку прогріти її дуже важко і довго 15-25 хв їзди, а вище 80 ніразу не піднімалась, тільки зупинюсь на стоянці і лишаю на хх дв. температура падає до 60-70, бачив ставлять перед радіатором картон або щось подібне, я такого не робив
3, витирав, а якщо замерзало щіткою чистив, золотий варіант це вебасто |
|
Вернуться к началу |
|
|
Узарень Италолюбитель
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2013 Сообщения: 95 Откуда: kiev
Авто: скудо,10
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 16:10 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom писал(а): | 1. для двигунів системи комонрейл, це нормальна температура, в них високий ККД
2, в мене на скудо 2,0 2005, літом більше 90 ніколи не було так 80-90 85 середина, а от взимку прогріти її дуже важко і довго 15-25 хв їзди, а вище 80 ніразу не піднімалась, тільки зупинюсь на стоянці і лишаю на хх дв. температура падає до 60-70, бачив ставлять перед радіатором картон або щось подібне, я такого не робив
3, витирав, а якщо замерзало щіткою чистив, золотий варіант це вебасто |
а можно узнать каким образом вебасто поможет с пунктом 2 ? _________________ все мы сильны, задним умом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 16:51 Заголовок сообщения: |
|
|
пункт два немає відношення, а ось до 3 підходить:
на даяких авто заводом штатно встановлювалось вебасто для підігріву і догріву охол рідини, управляється автоматично, або вручному режимі, вебасто можна використовувати як підігрів коли авто холодне, або догрів щоб була комфортна температура в салоні, тому на багатьох мінівенах, особливо т4 мультівен і каравела, і інші віто, віваро, мають додаткову пічку, вебасту включив зранку і гаряче повітря висушить запотіле і замерзле вікно |
|
Вернуться к началу |
|
|
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 16:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Може вебасто поможе з пунктом 3??як я розумію це автономнапічка в яку поступає паливо воно там згороє утворює тепло а ветелятор що підключеий до живлення це тепло поширює по салону, ну це я так розумію що таке вебасто, може помиляюсь. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 17:03 Заголовок сообщения: |
|
|
Стрелка температуры должна быть в одном положении что зимой что летом-90º.Исключение составляет момент включения вентилятор+2+3º.Или авто еще не разогрелось.При движении 80км\ч за бортом 0(ноль) примерно 8-10минут без пред.прогрева,при -(минус)10º 15-20мин.При большей скорости время сокращается.(При движении по пробкам с включеной печкой-тяжело продиагностировать.)Значительное отклонение от этого-термостат. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 17:05 Заголовок сообщения: |
|
|
shvudkiy
є два видв вебасто: сухе і мокре
1. спалює паливо і нагріває повітря принцип фену
2. спалює паливо і нагріває теплообміник по якому церкулює охолод рідини, яка в свою чергу проходить по системі охолодження двигуна |
|
Вернуться к началу |
|
|
tempo Италофан
Возраст: 63 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.05.2009 Сообщения: 362 Откуда: Тернопольская обл.
Авто: Fiat Scudo 1,9D
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 17:53 Заголовок сообщения: |
|
|
в мене 1.9 dw8 термостат відкривався поза 90 влітку в каструлі термометр показав 95 поміняв тепер по приборці десь 85 , на термостаті написано 83 що на строму що на новому взимку стоїть на 80 але з пічки дує дуже гаряче повітря повзунок вентилятора менше середини , тоді не зрозуміло як на ваших авто показує 80 а дує літеплим .мабуть десь собака зарита |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Дек 05, 2013 18:00 Заголовок сообщения: |
|
|
tempo
2,0 хді і 1,9 dw8 це трохи різні мотори, на пижику 1,9 д в мене було 85-87 зимою і в машині жара, а літом 87-89 |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|