Там они продольные, что обуславливает довольно забавную особенность подвески - при езде назад клиренс больше чем вперед Потому он легко выбирается задним ходом, когда уже не может ехать передним.
Александр Васильевич
Скажу вам что у т.н. внедорожников современных с независимой подвеской, при неплохом "паспортном" клиренсе, рычаги тоже зачастую расположены очень низко, тем на практике ограничивая возможность движения в колее ( как у простой легковушки почти ).
зараз тіпа бюджетних,доступних для більшості населення
внедорожников" на ринку практично немає,я не прозахмарні хамери і секвої,а все що пропонується не що інше як паркетники, а реальні монстри, реальні позашляховики тіпа Nissan Patrol GR Y61 і зараз ціняться і не звжаючи на їх давність ціна сягає 18 -30000 $ _________________ Україна Єдина!Путін хуйло!
синим по белому написано . ПРОСТАВКИ- АДАПТОРЫ . На сколько я знаю это не для дисков ,а для поднятия авто !
ну ти й кумедний
Ти хоч фотки подивись, що то за проставки
То 100% для дисків, щоб виліт/колію збільшити. Я собі якраз такі шукав, але не по таким цінам на автобазарі комплект від 180грн, а тут штучка
Вчора перебувся на зимову. Поставив 195/70/14.
Авто стало схоже на жипа
Втрати потужності не помітив. Появилась якась мяка вальяжність на ямках. Ніде не затирає.
Вчора перебувся на зимову. Поставив 195/70/14.
Авто стало схоже на жипа
Втрати потужності не помітив. Появилась якась мяка вальяжність на ямках. Ніде не затирає.
питав в маґазині розмір рідкість зате кліренс то що треба, а реально який кліренс на таких катках? _________________ Україна Єдина!Путін хуйло!
питав в маґазині розмір рідкість зате кліренс то що треба, а реально який кліренс на таких катках?
те що рідкість згоден (шукати нову тільки інет магазинах), але є в цьому свій плюс - взяв живеньку б/у гіславед за 400 грн(за 4 штуки!), і ціна така тому що такий розмір взагалі не користується попитом. Ввечері заміряю кліренс та мож зафотаю.
Как вам вот такая система для увеличения клиренса?
Автоматическая пневмоподвеска. Едешь по трассе - опустил авто, для лучшего сцепленния с дорогой, заехал в багнюку - поднял все четыре колеса и попер по колее где нить..)))
Кстати, товарисч явно наш, домашний т.е. украинский, судя по меню.
http://youtu.be/hc3Wi6qZxbM
Цікаво як він реалізував пневмо на переді, де стійка разом з пружиною. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Цікаво як він реалізував пневмо на переді, де стійка разом з пружиною.
я там дальше пошел по ссылкам, посмотрел, как на Приоре поставили пневму - как понял, конструкция передних стоек переделана, и подушка в виде бублика, всередине стойка проходит по каналу.
Цікаво як він реалізував пневмо на переді, де стійка разом з пружиною.
я там дальше пошел по ссылкам, посмотрел, как на Приоре поставили пневму - как понял, конструкция передних стоек переделана, и подушка в виде бублика, всередине стойка проходит по каналу.
Пневмо+ пружина? Я правильно розумію? _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме