Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.08.2013 Сообщения: 95 Откуда: Київ
Авто: Fiat Scudo 2.0 JTD 94 к.с. (69 кВт) 2000
Добавлено: Пт Сен 06, 2013 15:36 Заголовок сообщения:
Хто де перешивався? Порадьте нормальних майстрів. Орієнтуюсь на Бердичів, але відгуки різні. Тому прошу поради - дайте контакти перевірених.
Зарані вдячний.
Добавлено: Сб Сен 07, 2013 22:51 Заголовок сообщения:
ariia1984 писал(а):
Бердичев, насчсет сайта не знаю, материал любейший, с сидухами проблем вроде нет, правда посоветовали с еспейс а не сценика. Говорят лучше подойдут
Как я понял посоветувал родич?? Сами еще не имели дела с ними? Если что будем надеяться родичу сделали действительно по совести и если что можео обращатся к ним .
І ми вже переобладнались в пасажира. Теж орієнтувались на Бердичів, але вдалось знайти під Києвом СТО по переобладнанню (по грошам майже Бердичів, не сильно дорожче).
Результатом в цілому задоволений (тверда 4), але порівнять немає з чим.
Детально все розписав тут, кому цікаво:
http://www.sheremet.org/content/pereobladnannya-v-pasazhira-fiat-scudo
хороший звіт, побільше таких відгуків, і уже знаєшь що вибираєшь))
А про ремні правда?? Бо ми також не заказували і не ставили. Хоча вже скоро як 2 місяца пройшло як переробили але Ще не переєрестровували.
дозвіл це добре, але грузовий і пасажир є різниця, тим більше гайці тоже бувають різні.
При чому тут гайці ??? Є ЗАКОН. Дозвіл на переобладнання дає право користуватися переобладнаним авто без заміни тех паспорта один рік. (але за цей час треба тех паспорт поміняти) _________________ DRIVE2.RU
Ми про ремені теж не подумали. Хоча брешу, думали. І з самого початку шукали пасажира з ременями. Але всі були без них, тому купили грузовика з наміром переробить під себе.
І тут тупонули, коли домовлялись на СТО забули про ремені запитать. А по факту виявилось що вони їх не ставлять (на той момент не ставили, зара здається вже ставлять).
Після переобладнання поїхали в МРЕВ. Вони посилають до експерта робить фотки і повинні бути ремні на фотках (при чому ремні повинні бути застебнуті на фотках). Бо ці фотки кудись там відправляються і т.д.
Думаю, експерт за ремні не дьоргає. Тому можна якось примудрить фейкові ремені (на скотч примотать), але я за безпеку, тому ремені поставив. Вотозвіт ще викладу, руки не доходять...
Якщо формально підходити до питання встановлення ремнів безпеки то: якщо у дозволі на переобладнання вказано що вони мають бути - значить обов'язково ставимо (інакше проблемно пройти експертизу), якщо вказано в дозволі що рекомендується втановити ремні безпеки - тоді вже на ваш розсуд. Але з точки зору безпеки краще встановити, тим більше це не занадто дорого...
В мене в дозволі було рекомендовано встановлення ремнів, на середній ряд я встановив по правильному (один кінець ремня кріпив до кузова авто, інший кріпиться до крісла), а на задньому ряді я обидва кінці закріпив до сидіннь. Під час заміни доків інспектор сказав що це не вірно і підписувати акт огляду не хотів, але я сказав що установка рекомендована а не обов'язкова і давайте будемо вважати що їх немає взагалі. Прочитали разом дозвіл - питання відпало. _________________ DRIVE2.RU
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме