Добавлено: Пн Сен 02, 2013 14:44 Заголовок сообщения: Шелест з підкапотного простору?
Підскажіть шановні форумчани. Через деякий час після заміни ремня ГРМ з підкапотного простору зявився якийсь шелест, що підвищується по мірі дачі газу та збільшення обертів. Ні в кого такого не було? Та що це може бути та яку діагностику потрібно зробити? Крім цього більше ніяких підозрілих ознак нема. Ремінь ГРМ міняли на офіційному СТО + перепровіряли через тиждень. _________________ drive2.ru
Последний раз редактировалось: yaryk1980 (Вт Сен 24, 2013 10:47), всего редактировалось 3 раз(а)
Добавлено: Пн Сен 02, 2013 21:32 Заголовок сообщения:
Пробував. При вижатому щепленні шелест не зникає. Особливо добре його чути на холодному двигуні, при різкому дачі газу. В салоні не чути. Тільки коли стоїш на вулиці та даєш газ. _________________ drive2.ru
Добавлено: Вт Сен 03, 2013 09:19 Заголовок сообщения:
Натяжний чого? Якщо ГРМ то я недавно їх міняв. А чи може розтянутися ремінь ГРМ (міняв 2 місяці тому) та як це самому перевірити. Бо на холостих коли не даєш газу все нормально. Електроніка авто ніяких помилок не показує. Шелест зявляється при різкому натисканні на газ. Особливо чути коли стоїш на вулиці. Хто що порадить. _________________ drive2.ru
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.02.2013 Сообщения: 1206 Откуда: Рівне
Авто: FIAT Scudo 07 => 2.0 HDi 120 MyltiJet
Добавлено: Вт Сен 03, 2013 17:58 Заголовок сообщения:
При натисканні на газ на низьких оборотах немає вібрації? Такої, наче щось невідцентроване?
Це може "шелестіти" демпфер... більше варіантів у мене немає, якщо ми говоримо саме за "шелест".
Добавлено: Вт Сен 03, 2013 20:02 Заголовок сообщения:
Вібрації немає. Провіряв. А може забити, з часом все покаже. Тому що на холостих нормально, по трасі тяга є, розход як у всіх, але цей ШЕЛЕСТ... _________________ drive2.ru
Авто: Fiat Croma 16V Turbo (продан), SAAB 9000CS M92, ВАЗ 2101
Добавлено: Сб Сен 07, 2013 09:59 Заголовок сообщения:
если перетянули ремень ГРМ, то такие признаки возможны. также помпа может при перетяжке шелестеть. в общем, советую ревизию ремней и помпы/генератора. _________________ ФИАТ - это не марка автомобилей, а образ жизни!
Добавлено: Пн Сен 09, 2013 13:46 Заголовок сообщения:
Я про це думав, але ревізія ремня ГРМ по вартості дорівнює його заміні. Та й мені здається, що комп повинен був показати якщо ремінь ГРМ перетянутий, чи ні? А як мені самому перевірити правильність натяжки ремня? _________________ drive2.ru
Добавлено: Пн Сен 09, 2013 14:06 Заголовок сообщения:
"Та й мені здається, що комп повинен був показати якщо ремінь ГРМ перетянутий, чи ні?"
С компьютерами все совсем сошли с ума.
Комп это всего лишь электроггые счеты и мозгов у него столько же.
Комп этот примитивный даже спущенное колесо определить не может и мента за углом.
Сервис ремень поменял и больше ты ему нафиг не нужен.
Сними крышку САМ и посмотри что там к чему.
Крышку уж сними, но больше руками там ничего не трогай.
Для авто твои руки бесполезны, а для рук там опасно.
Прогазуй, послушай, посмотри.
Если ремень натянут как струна, то он явно перетянут.
Исправный на прогазовках немножко вибрирует.
Если все будет удачно, то начнешь узнавать детали и становиться потихоньку автослесарем.
Если автослесарем не хочеться, то меняй свой вопрос на соотвествующий.
Например.
"Кто в Киеве будет нянчиться с моим авто?"
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме