Добавлено: Вт Июл 09, 2013 12:54 Заголовок сообщения: Слишком быстро ездим, или очередные предложения...
от штатного подразделения департамента ГАИ, или ассоциации велосипедиков:
Цитата:
Велосипедисти вимагають відмінити безкарне перевищення швидкості до 80 км/год 09 липня 2013 | Іра Бондаренко |
Новини - Діяльність АВК
9 липня 2013, Київ. - Велосипедисти передали Президенту та Прем’єр-міністру вимоги щодо справжнього покращення безпеки руху на дорогах України, а не декларативних заходів, які зараз спостерігаються у законодавстві. Їхні вимоги: зменшити ліміт швидкості у місті до європейського стандарту 30/50 км/год та встановити штрафи за перевищення швидкості понад 10%, а при кожній новій реконструкції створювати насправді безпечні умови для проїзду велосипедистів та проходу пішоходів.
„На українських дорогах щодня гине 1 велосипедист і 5 пішоходів, а травми отримують 4 велосипедисти та 27 пішоходів. І найчастішою причиною ДТП з постраждалими є перевищення швидкості водіями автомобілів. У статистиці ДАІ за 2012 рік бачимо: від перевищення швидкості загинули 1 742 особи, травмовано 10 063. Це – левова частка усіх смертельних та травматичних ДТП”, - заявив організатор передачі петиції за безпеку руху, активіст Асоціації велосипедистів Києва Антон Вакуленко.
У Європі ліміт швидкості у містах уже давно встановлений на рівні 50 км/год. Саме таке обмеження швидкості руху у містах, а у густонаселених районах міст – навіть 30 км/год, призвело до зниження смертей від ДТП на 9%. Науково доведено, що у разі наїзду на пішохода чи велосипедиста при такій швидкості, у останніх є шанси вижити. При наїзді на швидкості понад 50 км/год ці шанси зменшуються до нуля.
„В Україні ж бачимо ліміт швидкості на рівні 80 км/год. Всі водії знають, що можна безкарно перевищувати дозволену швидкість на 20 км/год, і за це їм буде тільки попередження. Цю норму необхідно терміново змінювати – штрафувати за перевищення на 10% від дозволеної швидкості. Бо при швидкості уже 55 км/год шансів вижити у збитих не лишається”, - каже Антон Вакуленко.
„Не швидкість автомобілів, а цінність людського життя має бути основою транспортної політики країни та міст. Саме тому при будівництві і реконструкції розв’язок та доріг необхідно обов’язково продумувати, як тут будуть рухатися велосипедисти, як переходитимуть пішоходи, як переїжджатимуть люди з інвалідністю. І якщо задля безпечного переходу людей потрібно звузити смуги і зменшити швидкість машин – це потрібно зробити. Бо життя людей важливіше за швидкість та пропускну здатність”, - заявив учасник акції Ігор Тищенко, координатор коаліції „За доступний громадський простір”.
Більшість державних та місцевих заходів, що декларуються як „задля підвищення безпеки руху”, не вирішують питання надмірної швидкості автомобілів, а отже, насправді не підвищують безпеку руху. Наприклад, зареєстрований нещодавно законопроект щодо зобов’язання велосипедистів носити світловідбивні жилети – це просто перевалювання відповідальності на жертв, і така декларативна міра не може реально покращити безпеку руху. Наприклад, для пішоходів подібна норма (носити світловідбивні елементи в одязі) діє уже кілька років, тим не менш, статистика ДТП за участі пішоходів показує, що вона не вирішує питання реальної безпеки: з моменту запровадження цієї норми смертність та травмованість пішоходів у ДТП збільшується.
Обнаглели хрустики поеду задавлю парочку.
Почему бы автомобилистам не потребовать , чтоб велосипедисты на права сдавали. Они по тем же дорогам ездят и тупят постоянно. _________________ Fiat:Croma 2.5 D, Punto 1.1 , Punto 2 sporting 1.2 16v, Albea 1.4 , Siena 1.2 16v, Bravo 2 1.4 16v, GP 1.4 8v
Lancia: Thema 2.0 8v , Delta 3
Alfa Romeo: 164 2.0 TS, 155 2.0 TS, 147 1.9 JTDm
Лучше б обязали всех велосипедистов которые ездят по проезжей части прослушать курс лекций по ПДД с выдачей соответствующей справки. Толку было бы больше.
ИМХО
и на пешеходов в темное время цеплять светоотражающие элементы - вот это реально полезная штука, которая бы уменьшила количество сбитых людей
Ну такое в пдд уже есть, но понимаешь в чем вся прелесть ситуации, цепляние светоотражающих элементов на одежду эти милые люди считают перекладыванием проблемы с больной головы на здоровую, а ограничение скорости движения для автомобилей - нет _________________
Это называется "Страна не пуганых ИДИОТОВ"......
А по большому счету разрешить "хрустикам" ездить только по СТРОГО оборудованным дорожкам для велосипедистов. И вот пусть сначала сделают эти дорожки по всем маршрутам, а потом уже и вылазят на дороги!!! _________________ 067-239-17-36
У статистиці ДАІ за 2012 рік бачимо: від перевищення швидкості загинули 1 742 особи, травмовано 10 063. Це – левова частка усіх смертельних та травматичних ДТП”
а те шо від перевищення швидкості загинули 1 742 особи, травмовано 10 063 то це вина хрустіків? правила спочатку водіям треба навчитися виконувати , бо ця статистика не хрустіками створена
ато чергове покращення і на цьому відобразиться, замість 1742 буде 2 чи 3 тис.
Цитата:
зменшити ліміт швидкості у місті до європейського стандарту 30/50 км/год
У статистиці ДАІ за 2012 рік бачимо: від перевищення швидкості загинули 1 742 особи, травмовано 10 063. Це – левова частка усіх смертельних та травматичних ДТП”
а те шо від перевищення швидкості загинули 1 742 особи, травмовано 10 063 то це вина хрустіків?
Основні причини ДТП в яких травмуються люди внаслідок недотримання правил водіями:
- порушення правил маневрування – 262 ДТП, в яких 12 осіб загинуло та 330 отримали травми;
- порушення правил проїзду пішохідних переходів – 75, в яких 4 людей загинуло та 74 отримали травми;
- недодержання дистанції - 51 ДТП, в яких 1 особа загинула та 67 осіб отримали травми;
- перевищення безпечної швидкості руху – 34 ДТП, в яких 2 особи загинуло та 42 – травмовано;
- порушення правил проїзду перехресть - 33 ДТП, в яких 2 особи загинуло та 50 людей отримали травми;
- керування у нетверезому стані - 37 ДТП, в яких 4 людини загинуло та 54 отримали травми;
- виїзд на смугу зустрічного руху - 8 ДТП, в яких 16 людей отримали травми.
В то же время:
Цитата:
Але порушають ПДР і пішоходи. За 6 місяців 2013 року - сталося 102 автопригоди, в яких 10 людей загинуло та 95 - травмовано.
це проблема комплексна, тут в цій статистиці не враховано скільки дтп створено мажорма яким все зійшло з рук і які будуть далі так їздити, якби прибрати фактор вседозволеності і відмазування від несення покарання через рішал\кумів\сватів то число жертв в рази було б меншим
В Швейцарии мужчину оштрафовали за превышение скорости на рекордные 650 000 евро
Недавно шведский любитель быстрой езды побил все рекорды, получив крупнейший за всю историю человечества, штраф за превышение скорости.
37-летний мужчина днях прикупил Mercedes SLS AMG и решил выжать из машины все, что можно. Ничего более подходящего, чем автотрассу Швейцарии, сплошь кишичу служителями правопорядка, он найти не смог. Разогнавшись до 200 км/ч, человек впал в экстаз и не заметил, что его преследуют два полицейских автомобиля. Погоня продолжалась еще около 15 минут, пока автовладелец не заметил, что у него на хвосте полицейские автомобили. За это время любитель быстрой езды успел разогнаться до 290 км/ч.
правила спочатку водіям треба навчитися виконувати
много плюсов! Но так как сами водители на это не способны, этим должно заняться ГАИ. Но так как им на это пофиг, кроме как получения взяток и обдиралова, а не обеспечивать безопасность на дорогах. В общем все это поднимается от простого водителя, до чивокуни.
Меня вообще удивляет принцип работы ГАИ. Они устраивают месячники по ловле нарушителей скорости, неделя по борьбе с пьяными водителями, неделя по неправильной парковке. Млять, а постоянно, каждый день, каждый час этим нельзя заниматься??? разве не это их работа?
А шефу под светофором работающим не по регламенту, бабла настричь? А ночной рейд по районам? А план по протоколам после ДТП на аварийном перекрестке? А план по мопедистам? А план по перевозчикам? А штат горгаи облцентра - 5-6 экипажей. Знаю не понаслышке, вхож в эти коридоры...
Проблема этой страны в том, что сотни чиновников тратят миллиарды - на дачи, самолеты, вертолеты, машины, клубнику по 400 грн, вино по тысяче баксов, все эти рты ЖРУТ-ЖРУТ-ЖРУТ и деток своих воспитывают уже феодалами, умеющими только ЖРАТЬ. А простым людям зась - пашите, а она решат - ввести новый налог, или пока ограничиться тем что есть.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме