|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Freedom Италоманьячище
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вт Июн 25, 2013 19:36 Заголовок сообщения: |
|
|
umter
бачиш на хді до 2006 можна провірити без заглушення чи справний ерг чи є проблеми, як в твої машині незнаю но думаю якщо мав би книжку то розібрався сам і перевірив.... якщо це не ерг то варіант каталізатор виріжиш зарзу і перевіриш чи щось зміиться якщо ні привариш назад , також перевіри перепускний клапан на турбі на і вакуумні шланги... |
|
Вернуться к началу |
|
|
umter Италоманьячище
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.02.2013 Сообщения: 1206 Откуда: Рівне
Авто: FIAT Scudo 07 => 2.0 HDi 120 MyltiJet
|
Добавлено: Ср Июн 26, 2013 10:06 Заголовок сообщения: |
|
|
Мда.... якби я це все вмів так просто перевіряти.
Я досі не знаю де у мене турба стоїть!
Домовився зі своїм товаришем з Хмельницька, він працює на БОШі, руки ростуть з правильного місця, наступного вівторка пру до нього на ремонт, будемо розбиратись. Якщо вдасться пофоткати - може зроблю фотозвіт. _________________ Любов, гармонія, подвиг... |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sirko Италолюбитель
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.07.2012 Сообщения: 87 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 1.9d
|
Добавлено: Сб Июн 29, 2013 22:20 Заголовок сообщения: |
|
|
Заглушив на Скудо (1,9 2006) клапан ЕГР, машинка стала резвіша, особливо на трасі. Поїздив кілька днів і сьогодні на низьких обертах (1200-1400) почало машинку посмикувати. Шановні форумчани, в чому може бути причина посмикування? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Сб Июн 29, 2013 22:44 Заголовок сообщения: |
|
|
якщо ти тільки зуглушив трубку по якій йдуть ОГ в впускний колектор, то цього мало,.......
дросельну заслонку заглушив, якщо ні то комп і надалі подає сигнали і вона прикриває доступ повітря, .... ну ще може бути каталізатор, но думаю що то не він |
|
Вернуться к началу |
|
|
Sirko Италолюбитель
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.07.2012 Сообщения: 87 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 1.9d
|
Добавлено: Сб Июн 29, 2013 22:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Вакуумну трубку, яка іде на клапан ЕГР зняв і заглушив і перекрив доступ вихлопних газів глушкою. Freedom - дякую! |
|
Вернуться к началу |
|
|
umter Италоманьячище
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.02.2013 Сообщения: 1206 Откуда: Рівне
Авто: FIAT Scudo 07 => 2.0 HDi 120 MyltiJet
|
Добавлено: Ср Июл 10, 2013 16:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Замучив мене цей ЕГР...
Поїхав на Франківщину, авто насилу гребло, але якось їхало. У Франківську відразу поїхав на СТО, біля 17.00, впросив хлопців заглушити його к чортовій матері!, відразу з'явилась динаміка, але мотор вище 2 тисяч крутити не хотів. Таке враження, що їдеш на звичайному атмосфернику до двох тисяч, а вище просто ставала тупа і не розганялась, турбіна навіть не намагалась якось допомогти.
Приїхав в місто, зранку завів - все гуд! І мотор крутить, і турба під зад пинок дає.
"Чек" світився весь час... і при заглушеному ЕГР, і при не заглушеному.
Сьогодні поїхав на БОШ, клапан зняли, почистили, поставили на місце, майстер-прийомщик сказав що він у справному стані, міняти не потрібно. Виїхав за ворота, проїхав зо три кеме - знов загорівся чек, авто спочатку смикало, а потім ще й перестала підключатись турбіна.
Завтра погребу на діагностику знов, хай дивляться трубки, контакти і іншу хрєнь, яка під'єднана до ЕГР. _________________ Любов, гармонія, подвиг... |
|
Вернуться к началу |
|
|
sasha51047 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.06.2013 Сообщения: 11 Откуда: украина
Авто: jumpy 2006 2.0HDI
|
Добавлено: Сб Июл 13, 2013 12:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Опишу свою проблему. Авто Citroen Jumpy 2006р, 2,0 HDI. їхав з Англії, машина трохи посмикувалась при швидкості 90-100км, давав газу - все проходило. Перекинули руль, все було так само, Закінчилась соляра- заглох. Після цього поміняв масло і фільтри. Поміняв ремні - почала дуситись на першій-другій передачі, даю газу на повну - не їде, потім з вихлопної виходить сіро-чорний дим і машина їде нормально. Начитався про датчик ЕГР, можливо це він, до кого можна звернутись в Тернополі на рахунок цього питання? Може Freedom або bodik дасьте свій телефон в приват, щоб зідзвонитись, тому що ще не маю 10 постів щоб написати в приват. Дякую. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Сб Июл 13, 2013 13:48 Заголовок сообщения: |
|
|
sasha51047
в мого знайомого була подібна ситуація, все вирішилося вирізаням забитого намертво каталізатора,.... в мене тоже була подібна ситуація на пежо і теж заміна фільтрів не помогла, тоді на ерг не думав, заїхав на СТО і сказав щоб вирізали каталізатор, поисмикування пропали раз і на завжди... |
|
Вернуться к началу |
|
|
Olegs Италомафиози
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.11.2012 Сообщения: 578 Откуда: Житомир, Украина
Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2
|
Добавлено: Сб Июл 13, 2013 23:51 Заголовок сообщения: |
|
|
Катализатор 90% ! У меня было похожее-вырезал катализатор-стало легче, машина не душится и пропали облака дыма при прогазовке. Но подергиваться может еще от проблемного регулятора топливного насоса. Но ЕГР все же проверьте. |
|
Вернуться к началу |
|
|
sasha51047 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.06.2013 Сообщения: 11 Откуда: украина
Авто: jumpy 2006 2.0HDI
|
Добавлено: Пн Июл 15, 2013 09:29 Заголовок сообщения: |
|
|
Olegs писал(а): | Катализатор 90% ! У меня было похожее-вырезал катализатор-стало легче, машина не душится и пропали облака дыма при прогазовке. Но подергиваться может еще от проблемного регулятора топливного насоса. Но ЕГР все же проверьте. |
Спасибо, а как его проверить? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Olegs Италомафиози
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.11.2012 Сообщения: 578 Откуда: Житомир, Украина
Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2
|
Добавлено: Пн Июл 15, 2013 12:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Из признаков забитого катализатора - плавание оборотов на ХХ, мотор "душится" при динамичных разгонах. Может расход увеличиться. Проверяется на сопротивление прокачке, продуть ртом, например . Не отключая систему глушения - не проверишь. Но у Вас все признаки забития катализатора. Проще его вырезать и заменить на пламегаситель. Процедура будет весьма прибыльной для Вас: катализатор можно продать за хорошие деньги. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пн Июл 15, 2013 15:29 Заголовок сообщения: |
|
|
sasha51047
якщо не вирішити проблеми з ЕРГ через деякий час вийде з ладу сам електро клапан, так як при їзді він тягне вакуум а значить певну долю буде висмоктувати гази, я замітив на ньому сажу, через деякий час вона забє клапан ... бу 200 грн /новий 1200.... можливо навіть масло потиче, парадокс, но недавно оглядав одне авто для себе то там точно така петрушка була.... його треба зняти і перевірити камеру вакуумну що в середині, якщо він не робрчий і не підлягає ремонту треба купити бу в тернополі є пару людей які мають на продаж |
|
Вернуться к началу |
|
|
sasha51047 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.06.2013 Сообщения: 11 Откуда: украина
Авто: jumpy 2006 2.0HDI
|
Добавлено: Пн Июл 15, 2013 20:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom писал(а): | sasha51047
якщо не вирішити проблеми з ЕРГ через деякий час вийде з ладу сам електро клапан, так як при їзді він тягне вакуум а значить певну долю буде висмоктувати гази, я замітив на ньому сажу, через деякий час вона забє клапан ... бу 200 грн /новий 1200.... можливо навіть масло потиче, парадокс, но недавно оглядав одне авто для себе то там точно така петрушка була.... його треба зняти і перевірити камеру вакуумну що в середині, якщо він не робрчий і не підлягає ремонту треба купити бу в тернополі є пару людей які мають на продаж |
дякую за допомогу)) |
|
Вернуться к началу |
|
|
sl-k Италолюбитель
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.10.2012 Сообщения: 96 Откуда: Хмельницкая область
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDI 69kw 2006 г.в.
|
Добавлено: Пн Июл 15, 2013 22:46 Заголовок сообщения: |
|
|
Olegs писал(а): | Из признаков забитого катализатора. Проще его вырезать и заменить на пламегаситель |
Посоветуйте, какой пламегаситель вместо ката можна применить. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Olegs Италомафиози
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.11.2012 Сообщения: 578 Откуда: Житомир, Украина
Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|