Оригінальний трос коштє в районі 900-1100грн, в мене рвало трос. Поніяв і почало бити по педалі думав що поганий трос виявилося що була смерть щепленю прийшлося міняти весь комплект (диск, корзину вижимний лійку)
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.11.2011 Сообщения: 66 Откуда: Украина
Авто: Сітроен Джампі 2.0 HDI,2004 р.в.
Добавлено: Пт Май 03, 2013 14:16 Заголовок сообщения:
Rekbr писал(а):
При натисканні педалі зчеплення - клацає. Потрібен ремонт
Авто - 2.0 ХДІ 03 р.в., клацає через 5-6 витискань, на заглушеному двигуні немає ніяких симптомів також як і на холостих при натисканні педалі, точно клацає якщо різко натиснути. На заглушеному двигуні всі передачі можу включити - виключити без натискання щеплення , при купівлі звернув увагу, але поряд було два Скудо- там така ж була ситуація, після купівлі наїздив 50 тис.
Міняти однозначно? чи можна щось починити-полагодити?
Підкажіть на що міняти - який каталожний номер, а то свята насуваються - роз'їзди починаються, потрібно буде встигнути. Дякую за допомогу.
SACHS к.н.3074600256 от і вирішення всіх проблем, ціна питання 400 грн. з роботою, так як це було вперше - вирішив не ризикувати і поїхав на СТО, були в наявності два троси ( і цей SACHS к.н.3074600255 але він трошки інший).
Отже, хід педалі - супер легко, в попрівнянні з тим що було, відколи купив; почала дуже легко включатися 5-та передача, деколи замість 3-ї вона заходить; задня - з таким же зусиллям як і було; всеодно всі включаються-виключаються без натискання зчеплення, коли авто незаведене
По часі - 35 хв., правда з підйомником.
Питання - старий трос з вигляду ноормальний, цілий, не протертий можна спробувати щось придумати і чи є ще якісь варіанти окрім запропонованих, показував скріншоти слюсару-токару, каже мало інформації, не все йому зрозуміло...
Дякую _________________ Машина - як жінка, подобається одні, а їздять на інших!
Добавлено: Пт Май 03, 2013 14:25 Заголовок сообщения:
была такая проблема, но итог замена сцепления, до этого менял трос, покупал за 350 грн, фирму не помню, но есть свой поставщик, которому доверяю, говорил оригинал, трос саморегулирующийся, пока ждал 2дня, стоявший порвался, ремонт был на " а вдруг получится" , разобрал тот механизм застопорил шайбой, на 2 дня хватило.
Менял сам реально ничего сложного, потратил аж 15 мин даже без ямы, менял как было нарисовано в инструкции к тросу, но гдето тут читал что там есть хитрость, мол перед установкой надо проволокой стянуть пружину, потом после установки проволку снять.
Проехал 17к км, полет нормальный... _________________
бортовик http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?p=617777#617777
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.12.2011 Сообщения: 384 Откуда: чернівці
Авто: fiat scudo 1.9D-був, став 2,0 турбо бензин
Добавлено: Пт Май 03, 2013 23:22 Заголовок сообщения:
була та сама проблема, при натисканні клацало - стерлися втулки вилки і вижимний йшов на перекос. поміняв корзину, вижимний і втулки вилки. проїхав десь 30 км пока все добре.
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.02.2011 Сообщения: 25 Откуда: Черкассы
Авто: Fiat Scudo 1.9 TD
Добавлено: Ср Май 08, 2013 20:26 Заголовок сообщения:
Троса буде рвати , тому що вилка яка входить валом у коробці рухається на втулках вони з матеріалу ніби пластикові , туди попадає пилюка і починає підклинювати добре набрискати туди ВД - 40 і стане легко вижиматись і не рватиме троса. Я пока не розібрався три троси порвав.
І в мене десь на днях почало клацати при вижимі зчеплення, але таке враження, що клацає сама спружина та що на педалі, чи може помиляюсь... ((( В кого які думки на рахунок серйозності проблеми?
Тоже клацало, трещало, педаль проваливалась....Купил трос SACHS установил без всяких премудростей с авторегулировкой, как на свет родился... Мастер сказал на тех тросах где нужно сжимать пружину - стоит ограничитель , который после установки снимается.
Троса буде рвати , тому що вилка яка входить валом у коробці рухається на втулках вони з матеріалу ніби пластикові , туди попадає пилюка і починає підклинювати добре набрискати туди ВД - 40 і стане легко вижиматись і не рватиме троса. Я пока не розібрався три троси порвав.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2013 Сообщения: 11 Откуда: Хмельницкий
Авто: Peugeot Expert 2006 2.0 HDI
Добавлено: Пн Май 05, 2014 11:07 Заголовок сообщения:
Всім доброго дня. Прошу допомоги. З недавніх пір стала провалюватись педаль зчеплення. Подібно як у andrey72004 - "У меня тоже с тросом проблемы. Сначала педаль начала проваливаться и, как здесь уже писали, поднял педаль и выжим есть" Причому провалюється з хрустом тільки під час руху і нерегулярно - може один раз за тиждень, може кілька раз на день. Підняв педаль - може вижатись, а може і провалитись. Розумію, що по таких поясненнях щось сказати важко, але, можливо, хтось щось порадить, заміна троса чи щось у самому щеплені?
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 23.05.2012 Сообщения: 86 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Scudo
Добавлено: Пн Май 05, 2014 15:16 Заголовок сообщения:
Була така сама проблема педаль провалювалась час від часу поміняв два троси оригінальні з автонатяжкою,в кінцевому результаті замінив комплект щепленя і новий трос,вже два роки катаюсь і все ок _________________ Scudic 98р,1.9ТD
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме