Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.08.2012 Сообщения: 571 Откуда: Днепропетровск
Авто: Fiat fiorino 1,3 08г
Добавлено: Ср Мар 27, 2013 14:38 Заголовок сообщения:
townmariupol писал(а):
ЮраІф писал(а):
Таке питання: чи практикував хтось, самому врізати болгаркою вікна, і самому їх поклеїти, це реально ? Чи потрібно там якийсь уплотнітель, чи скло ставиться прямо на клей? машина Fiat Doblo. Буду вдячний любій інформації, дякую.
стекло на клей,обработать праймером,резинок не надо, резать лобзиком или электроножницами. болгарке-нет.
Лобзиком "махонете" бортик внутреннего металла..он от выштамповки на 5мм. уходит во внутрь. А болгарином на ура, диск 1мм. или 0.8 чтоб не палил а резал - краске ничего в таком случае не будет.
Последний раз редактировалось: Юрий 77 (Ср Мар 27, 2013 21:11), всего редактировалось 1 раз
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.03.2013 Сообщения: 298 Откуда: Тернопіль
Авто: Фіат Добло 1.9 88кВт 2009р.
Добавлено: Ср Мар 27, 2013 15:11 Заголовок сообщения:
А сколько времени ему надо сохнуть, при какой температуре, чтоб потом в путь по ямам, каким способом (можно ли двумя паралельными полосками) его наносить, сколько см. от края окна?
Спасибо) _________________ У-В-А-Г-А
Продам зі свого авто:
- ресори ориг. б\в у задовільному стані 750 грн. пара.
- передні пружини б\в в чудовому стані 750 грн. пара.
Деталі в приват!
Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.09.2011 Сообщения: 843 Откуда: Житомир
Авто: Fiat Doblo, 1.3 MultiJet
Добавлено: Ср Мар 27, 2013 15:27 Заголовок сообщения:
мне резали болгаркой. когда смотрел - сердце кровью обливалось, но и с кузовом, и с краской все в порядке.
стекла сохли где-то часов 10, но скотч, на которых они держались я не сдирал несколько дней (с перепугу ) _________________ Кирпичные камины, барбекю. Недорого, качественно!
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.03.2013 Сообщения: 298 Откуда: Тернопіль
Авто: Фіат Добло 1.9 88кВт 2009р.
Добавлено: Ср Мар 27, 2013 16:21 Заголовок сообщения:
Спасибо, записал) _________________ У-В-А-Г-А
Продам зі свого авто:
- ресори ориг. б\в у задовільному стані 750 грн. пара.
- передні пружини б\в в чудовому стані 750 грн. пара.
Деталі в приват!
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.03.2012 Сообщения: 235 Откуда: Львів
Авто: Doblo 1.9 Mjet 120 HP Maxi
Добавлено: Ср Мар 27, 2013 18:14 Заголовок сообщения:
maksuszt писал(а):
мне резали болгаркой. когда смотрел - сердце кровью обливалось, но и с кузовом, и с краской все в порядке.
стекла сохли где-то часов 10, но скотч, на которых они держались я не сдирал несколько дней (с перепугу )
Для мене теж актуальна тема. Чи правильно я розумію сам процес врізки:
1. Робимо розмітку різки металу.Тут виникає питання, як найправильніше її зробити? Тобто різка повинна робитись одразу після закінчення виштамповки?
2. Заклеюємо, для надійності, машину скотчем та плівкою.
3. Ріжемо болгаркою, матуємо, обезжирюємо площину металу та скла де буде стик поклейки.
4. крок який можна пропусти. Якщо хочемо обшивати салон, то в цілях якості поклейки потрібно зробити спочатку обклейку тканиною спочатку, а потім клеїти вікна. Через те що утворюється щілина і після клейки вікон важко якісно поклеїти тканину.
5.Наносимо герметик. В якій к-сті правильно це зробити?
Примірюємось, приставляємо, добре притискаємо та заклеюємо скотчем.
У залежності від температури та вологості повітря даємо сохнути від 2-9 годин.
Правильно описав, чи можна ще щось додати?
П.С. Потрібний інструмент: болгарка із диском, папір, скотч, плівка, обезжирювач,клей та пістолет для нього, салфетка для обезжирення. _________________ продаю ELM 327, Fiat KM tool,K-line, Діагностичне обладнання
Скачати MultiEcuscan https://drive.google.com/folderview?id=0B3q3oQacGbA0TDBvQXRHSF9YVVk&usp=sharing
т. 093-80-000-80
т. 097-33-99-365
Последний раз редактировалось: mac (Чт Мар 28, 2013 01:11), всего редактировалось 1 раз
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.10.2012 Сообщения: 81 Откуда: Украина . Луцк
Авто: Fiat Doblo MAXI 1.9 JTD
Добавлено: Ср Мар 27, 2013 21:01 Заголовок сообщения:
mac писал(а):
maksuszt писал(а):
мне резали болгаркой. когда смотрел - сердце кровью обливалось, но и с кузовом, и с краской все в порядке.
стекла сохли где-то часов 10, но скотч, на которых они держались я не сдирал несколько дней (с перепугу )
Для мене теж актуальна тема. Чи правильно я розумію сам процес врізки:
1. Робимо розмітку різки металу.Тут виникає питання, як найправильніше її зробити? Тобто різка повинна робитись одразу після закінчення виштамповки?
2. Заклеюємо, для надійності, машину скотчем та плівкою.
3. Ріжемо болгаркою, матуємо, обезжирюємо площину металу та скла де буде стик поклейки.
4. крок який можна пропусти. Якщо хочемо обшивати салон, то в цілях якості поклейки потрібно зробити спочатку обклейку тканиною спочатку, а потім клеїти вікна. Через те що утворюється щілина і після клейки вікон важко якісно поклеїти тканину.
5.Наносимо герметик. В якій к-сті правильно це зробити?
Примірюємось, приставляємо, добре притискаємо та заклеюємо скотчем.
У залежності від температури та вологості повітря даємо сохнути від 2-9 годин.
Правильно описав, чи можна ще щось додати?
П.С. Потрібний інструмент: болгарка із диском, папір, скотч, плівка, обезжирювач,клей.
Краще зробити невелику прорізь в одному місці болгаркою , а потім продовжити різати елекролобзиком . Від нього отримаєш той же результат тільки без ризику пошкодження фарби . В лобзик вставити пилку по металу .
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.08.2012 Сообщения: 571 Откуда: Днепропетровск
Авто: Fiat fiorino 1,3 08г
Добавлено: Ср Мар 27, 2013 21:10 Заголовок сообщения:
1 - а что размечать - сразу за штамповкой, чтоб металл, который останется был в плоскости, без бортика.
Вырезав таким образом, у вас внутренний металл будет выступать.
Перед резкой посмотреть со средины, не штампован ли в плотную, внутренний и наружный металл. При резке можно прорезать 2 металла (с чем сам столкнулся, в одном месте на двери).
2 - заклеивал только углы, по контуру окна. И закрывал зеркала.
3 - после обезжиривания наносил еще праймер.
5 - на носике клея есть "мерка", кажется отрезал на 16мм. ! тубы хватило на 2 окна.
2 часа думаю в любом случае будет мало...
салфетка для обезжиривания... _________________ Чирк
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.03.2012 Сообщения: 235 Откуда: Львів
Авто: Doblo 1.9 Mjet 120 HP Maxi
Добавлено: Чт Мар 28, 2013 01:10 Заголовок сообщения:
semss1603 писал(а):
mac писал(а):
maksuszt писал(а):
мне резали болгаркой. когда смотрел - сердце кровью обливалось, но и с кузовом, и с краской все в порядке.
стекла сохли где-то часов 10, но скотч, на которых они держались я не сдирал несколько дней (с перепугу )
Для мене теж актуальна тема. Чи правильно я розумію сам процес врізки:
1. Робимо розмітку різки металу.Тут виникає питання, як найправильніше її зробити? Тобто різка повинна робитись одразу після закінчення виштамповки?
2. Заклеюємо, для надійності, машину скотчем та плівкою.
3. Ріжемо болгаркою, матуємо, обезжирюємо площину металу та скла де буде стик поклейки.
4. крок який можна пропусти. Якщо хочемо обшивати салон, то в цілях якості поклейки потрібно зробити спочатку обклейку тканиною спочатку, а потім клеїти вікна. Через те що утворюється щілина і після клейки вікон важко якісно поклеїти тканину.
5.Наносимо герметик. В якій к-сті правильно це зробити?
Примірюємось, приставляємо, добре притискаємо та заклеюємо скотчем.
У залежності від температури та вологості повітря даємо сохнути від 2-9 годин.
Правильно описав, чи можна ще щось додати?
П.С. Потрібний інструмент: болгарка із диском, папір, скотч, плівка, обезжирювач,клей.
Краще зробити невелику прорізь в одному місці болгаркою , а потім продовжити різати елекролобзиком . Від нього отримаєш той же результат тільки без ризику пошкодження фарби . В лобзик вставити пилку по металу .
А хіба лобзиком не получиться що проріжеш два метали, тобто зачіпаєш внутрішній?
Цитата:
2 - заклеивал только углы, по контуру окна. И закрывал зеркала.
Можна тільки додати що існує небезпека що клей із скотчу може в"їстись у фарбу так, що нічим не віддереш, були випадки на інших машинах. Які варанти попередження цього є?
Цитата:
3 - после обезжиривания наносил еще праймер.
Праймер це - ... не вкурсі я що це
Цитата:
5 - на носике клея есть "мерка", кажется отрезал на 16мм. ! тубы хватило на 2 окна.
Тобто правильно я розумію що достатньо однією полосою на мірці 16, головне щоб рівномірно та без розриву лінії нанесення.
П.С. забув додати щн пістолет для герметика, додаю. _________________ продаю ELM 327, Fiat KM tool,K-line, Діагностичне обладнання
Скачати MultiEcuscan https://drive.google.com/folderview?id=0B3q3oQacGbA0TDBvQXRHSF9YVVk&usp=sharing
т. 093-80-000-80
т. 097-33-99-365
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.03.2013 Сообщения: 298 Откуда: Тернопіль
Авто: Фіат Добло 1.9 88кВт 2009р.
Добавлено: Чт Мар 28, 2013 15:15 Заголовок сообщения:
Для різки металу під вікна (і не тільки) дуже класний унструмент придумали - роторайзер. Мій тато собі взяв - каже супер! Та й, судячи з відоероликів, прикольно! Буду його використовувати, якщо палити метал з фарбою не буде. _________________ У-В-А-Г-А
Продам зі свого авто:
- ресори ориг. б\в у задовільному стані 750 грн. пара.
- передні пружини б\в в чудовому стані 750 грн. пара.
Деталі в приват!
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.03.2013 Сообщения: 298 Откуда: Тернопіль
Авто: Фіат Добло 1.9 88кВт 2009р.
Добавлено: Чт Мар 28, 2013 15:17 Заголовок сообщения:
Роторайзер 1450 грн. коштує. _________________ У-В-А-Г-А
Продам зі свого авто:
- ресори ориг. б\в у задовільному стані 750 грн. пара.
- передні пружини б\в в чудовому стані 750 грн. пара.
Деталі в приват!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме