Добавлено: Вс Мар 17, 2013 16:38 Заголовок сообщения: Scudo I кто переделывал в пассжира?
Вопрос в владельцам, кто то пробовал в грузовик перекинуть салон от улиса или зеты? насколько там похожие кузова (пол, отверстия под ремни, места для крепежа заводских сидений)? _________________ 050 361 65 10
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
Добавлено: Вс Мар 17, 2013 16:47 Заголовок сообщения:
Massimo.
подивись на мій апарат http://auto.ria.ua/auto_fiat_scudo_pass_10264708.html в мене салон від уліси і підлога з кріпленням.... а все решта так і було .... ремня, карти, обшивка, верх,... вікна були так як це заводський пас., тільки мене не влаштовували сідушки стандартні, от і прийшлось перекинути,.... і вийшло дуже добре....
Возраст: 64 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.05.2009 Сообщения: 362 Откуда: Тернопольская обл.
Авто: Fiat Scudo 1,9D
Добавлено: Вс Мар 17, 2013 23:56 Заголовок сообщения:
робимо. переробляємо .стягуємо кавалки хімічимо .фантазуємо. страдаємо. бідуємо..принижуємось.б-дь \по їхньому.не в образу \ задовбало .поїдьте в європу .подивіться .як живе кризова система 2-3 авто на подвірї .хто хоче той знайде роботу .соромно за державу .буття визначає свідомість.
Добавлено: Пн Мар 18, 2013 22:18 Заголовок сообщения:
є трохи )
А хтось реально переставляв салон з улиса в скудо? Як стає стеля, скло, пластмасски та інше? Бо дивлюсь на переробленій вікна не такі як в пасажира.
Тобто можно 100 відсотків салону уліса перекинути в скудо? чи тільки сидіння? _________________ 050 361 65 10
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 31.12.2011 Сообщения: 596 Откуда: Львів
Авто: Scudo SX 2.0JTD 8v 80kW 2006
Добавлено: Пн Мар 18, 2013 22:27 Заголовок сообщения:
Massimo. писал(а):
А хтось реально переставляв салон з улиса в скудо? Як стає стеля, скло, пластмасски та інше? Бо дивлюсь на переробленій вікна не такі як в пасажира.
Тобто можно 100 відсотків салону уліса перекинути в скудо? чи тільки сидіння?
100% ні - десь 60 максимум.
На вантажний Скудо не підходить скло на 2 і 3 ряд навіть з оригінального пасажира Скудо, тому що воно ставиться на гумовий фіксатор. У вантажному тільки тонка бляха, а під гуму потрібно додатковий профіль для фіксації. Дехто ставив, але то дуже багато мороки. Тим більше скло не підійде з Уліси - зовсім інший кузов та розміри (на 2-х дверях висувні, а 3-й ряд має "зябра" для вентиляції). Тому і ставлять на перероблені з вантажних бусів скло на клей.
На задні двері бачив, що переставляли з пасажира на гумі.
З салону підходить панель (торпедо), підлога з кріпленнями під крісла (тільки подекуди зайві дірки, наприклад у мене під водійським сидінням), карти передніх дверей, але на них, як правило стоять кнопки електросклопідіймачів та електродзеркал (тому я в себе не міняв, бо не хотів мудохатись з перепідключенням того всього).
На бокові двері обшивка з Уліси мені так і не стала - залишив стару. Пічка ніби одинакова, тому міняти немає сенсу, хіба якщо подібний двигун то можна переставити кондиціонер та вебасто. Можна переставити круїз-контроль, але з тим мороки бо напевно прийдеться перепрошивати "мізки" ЕБУ.
Чи хтось переставляв клімат-контроль не знаю - потрібно доставляти багато повітропроводів для пасажирів.
На підлогу стають пластикові пороги, що на перші, так і на другі двері + нижній пластик на стійки між дверима.
Стеля не підходить. Задні арки та накладки над ними з лючками та сіточками ніби підходять, але їх немає до чого нормально зафіксувати - в результаті я з них використав тільки лючки - зробив бардачки в обшивці перед задніми дверима.
Я поставив на 2 і 3 ряд сидінь ремені безпеки з Уліси. На задніх стійках є готові гайки, а на середніх тільки отвори під них. Я використав клепальні гайки (їх ще називають заклепки з різьбою) - вони ставляться спеціальним ключем-пістолетом.
Обшивав кузов всередині в буді повністю, крім підлоги, використовуючи шумо- та теплоізоляцію, бокові двері, задні арки, стійки, задні двері та стелю.
М'яка панель з Уліси краща, ніж тверда пластикова у вантажного Скудо, але чи варто бавитись з її заміною?
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
Добавлено: Вт Мар 19, 2013 12:34 Заголовок сообщения:
я поміняв всі сідушки так як на улісі вони зручніші, трансформуються, повиртаються знімаються,... а оригінальні сідушки дубові та щей з тканини.... їх успішно продав...
купив ще підлогу від уліси яка підходить і кріплення сідух, для яких прийшлось висверлювати пару дир...
і якщо хочиш зробити більш менш культурно то:
- сміло купляй підлогу, кріпленя-рейси, сидіння (варіанти різні від 5 до 8 місного з диваном но рідкість, можуть бути тканині, велюр, кожа, в мен велюр класно дивляться і чистяться) від уліси, пежо 806, сітрон евасіон, і лянча зета
- обшивку бери від заводського скудо: задні бокові пластикові обшивки, і потолок, ну і бажано ще взяти трохи нижнього пластику порогів від уліси і скудо. обшивка пластікова і потолок на мою думку кращі ніж кустарщина
- все інше тобі обшиють спеціалісти по переробці грузовичків. ну і стьокла прийдеться клеїти панорамні.
чому так раджу бо сам так спочатку робив на грузовому пежо і досить гарно дивиться, тільки салон в мене був повністю з оригінального скудо пасажира....
думаю це оптимальний варіант
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме