2005 рік круглий великий значок синій
1,9 простий я б не сказав що надійний...голови литять і топляки
самий надійний 1,9JTD
І чим це в 1 9D і 1 9jtd відрізняються голови?І чим jtd надійніший,що має дорогу турбіну і дорогий комон рейл що хоче євросоляри.Давно відомо чим менше деталей чим простіше то надійніше
ну я бы не сказал что на нем, можно ездить только 100-110, я на своем летаю иногда 120-130 км.час по трасе.
жтд и 180 может идти без проблем, но жрать начинает не слабо
Свій мультік інколи ( раз на 6 міс) до 180 розганяю, це щоб заодно сажевик пропалити і тест провести чи тяга не падає, не слабо це не так уже й багато для такого бобіка 14,4 л пустим звичайнно. Для мотора вважаю не дуже добрий тест, але врахувати що їзджу без навантажень (80-90 км/год) на двигун, то допустимо робити такий стрес тест. _________________ продаю ELM 327, Fiat KM tool,K-line, Діагностичне обладнання
Скачати MultiEcuscan https://drive.google.com/folderview?id=0B3q3oQacGbA0TDBvQXRHSF9YVVk&usp=sharing
т. 093-80-000-80
т. 097-33-99-365
2005 рік круглий великий значок синій
1,9 простий я б не сказав що надійний...голови литять і топляки
самий надійний 1,9JTD
І чим це в 1 9D і 1 9jtd відрізняються голови?І чим jtd надійніший,що має дорогу турбіну і дорогий комон рейл що хоче євросоляри.Давно відомо чим менше деталей чим простіше то надійніше
Дело в том что, 1.9JTD если можно так написать самый удачный двигатель в линейке. Как по мощности так и по расходу. А по надёжности могу написать следующее - все двигатели выходят из строя, как "простой" дизель так и "не простой". Оба двигателя надёжны при условии грамотной эксплуатации оных, а также своевременного и главное качественного сервиса при отличных расходниках (фильтра, масло , ремни и так далее). Тут уж дело за хозяином не будет экономить двигатель будет радовать. Здесь экономия чревата дорогостоящим ремонтом, а то и вовсе заменой двигателя. Лично моё мнение. _________________
Азiров, це ти?? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
різниця у витратах пального компенсується ціною на ремонт. Середньостатистично машинка купляється на 3-4 роки, причому із-за бугра ідуть 95% биті на базарах (поділ на ті, що видно візуально і ті, що ні - процент менший) + це ж комерційний автомобіль, пробіг самі знаєте який. Вилазить потихеньку. Будь готовий вкладати в машину не одну зарплату, судячи з бюджету
Моя порада, почекай, доклади зверху і купи щось новіше! Розглядаючи добло, то з мотором 1,9, не бензин. Врахуй, що 60тис пробігу на рік - норма, рахуй.
Я нічого не маю проти простого дизеля, але по трасі на обгін машина застигає (про мій доблик, див. профіль).
Добавлю, "ляда" в добло - супер
в яку сторону він відрізняється наприклад від 77 квт
Самі мотори однакові,але в 77кв. трохи вдосконаліша та дорожча система вприску комон рейл.Офіційно було заявлено що цим добились ефективнішого дозування та згоряння палива,менша димність,шум і тд,та вдалося зменшити розхід в зміш циклі на10%до 5.8л.в77кв порівняно з 6.4л.в 74кв.та добавилось 5 коняк.
Самі мотори однакові,але в 77кв. трохи вдосконаліша та дорожча система вприску комон рейл.Офіційно було заявлено що цим добились ефективнішого дозування та згоряння палива,менша димність,шум і тд,та вдалося зменшити розхід в зміш циклі на10%до 5.8л.в77кв порівняно з 6.4л.в 74кв.та добавилось 5 коняк.
Не знаю що робити машина подобається - комплектація добра(птф, кондей, електроскло, колір - срібний металік, коротка база). Тільки двигун 74квт. Радьте чи вартує брати авто.
Люди - про ці мотори розжовано вже тисячу разів, пошук рулить! І якщо Ви ще досі, після всіх рекомендацій, вагаєтесь чи купувати 1.9 жтд/мджет - тоді ваш вибір, це Таврія пікап, і не думайте про можливі проблеми, ІМХО! _________________ Йожег сцуко лічнасть!
різниця у витратах пального компенсується ціною на ремонт. Середньостатистично машинка купляється на 3-4 роки, причому із-за бугра ідуть 95% биті на базарах (поділ на ті, що видно візуально і ті, що ні - процент менший) + це ж комерційний автомобіль, пробіг самі знаєте який. Вилазить потихеньку. Будь готовий вкладати в машину не одну зарплату, судячи з бюджету
Моя порада, почекай, доклади зверху і купи щось новіше! Розглядаючи добло, то з мотором 1,9, не бензин. Врахуй, що 60тис пробігу на рік - норма, рахуй.
Я нічого не маю проти простого дизеля, але по трасі на обгін машина застигає (про мій доблик, див. профіль).
Добавлю, "ляда" в добло - супер
На фотках не комерційний атомобіль,а оригінальний пасажир що купувався для сімї і 60 тис в рік не їздив,а скоріш за все 25 30 тис. як їздить середньостатистичний європець.Грузові та переробки мають не реальні пробіги тому краще старіший ориг.пасажир ніж новіша переробка
Mykola j Я ж вам написав що мотори однакові і в чому різниця,в обслуговуванні однакові.Що вас засмучує В 74кв?Різницю в 5кс.ви точно не відчуєте,а пів літра соляри точно не зекономите на тому полігоні що в Україні називають дорогами
різниця у витратах пального компенсується ціною на ремонт. Середньостатистично машинка купляється на 3-4 роки, причому із-за бугра ідуть 95% биті на базарах (поділ на ті, що видно візуально і ті, що ні - процент менший) + це ж комерційний автомобіль, пробіг самі знаєте який. Вилазить потихеньку. Будь готовий вкладати в машину не одну зарплату, судячи з бюджету
Моя порада, почекай, доклади зверху і купи щось новіше! Розглядаючи добло, то з мотором 1,9, не бензин. Врахуй, що 60тис пробігу на рік - норма, рахуй.
Я нічого не маю проти простого дизеля, але по трасі на обгін машина застигає (про мій доблик, див. профіль).
Добавлю, "ляда" в добло - супер
На фотках не комерційний атомобіль,а оригінальний пасажир що купувався для сімї і 60 тис в рік не їздив,а скоріш за все 25 30 тис. як їздить середньостатистичний європець.Грузові та переробки мають не реальні пробіги тому краще старіший ориг.пасажир ніж новіша переробка
добрий день некомерційна лінійка компаній Фіат, варіант кузова - так!
Знайдіть на авторинку хорошого справжнього пасажира, тим більше в дизелі! Їх не просто так сюди спихають, так як пасажир - одноцільова машина, "сімейний любимчик", а з дефектом європеєць не церемониться. Мова іде про пошук "ідеального" авто з справжнім пробігом - хоч знатимеш чого ждати вподальшому
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме