На минулому тижні зранку не зміг завестись, посадив акум, купив новий, ВАРТА 77Аh, але завестись так і не зміг, поливав паливний фільтр кипятком, результат той самий, нарешті визвав евакуатор - 200 грн., завіз на СТО, ніч постояла в теплому гаражі, зранку завелась без проблем. Вчора пів дня катався по місту, лампочка датчика солярки в баку вже світилась. Ніч переночувала на дворі і зранку та сама історія - не заводиться. Напевне, коли солярки вже мало то вона і замерзає. Як бути зараз, що робити щоб завелась. Можливо збігати з каністрою на заправку і заправити її до повного, чи розігріти якось? Порадьте що небудь, бо я у відчаї. _________________ Fiat Doblo Maxi JTD Multijet 1,9 120 л. с. 2007 г
hztp_serg, вот это проблема
1. заправляйся на проверенных заправках (для меня ОККО, люди рекомендуют еще Шелл и ВОГ)
2. используй присадку антигель (я ни разу еще не использовал, хотя рискую в -20, но пока заводился всегда)
3. уточни точно, или проблема в топливе... _________________ Кирпичные камины, барбекю. Недорого, качественно!
hztp_serg, вот это проблема
3. уточни точно, или проблема в топливе...
98% що в паливі.
Заправляюсь зхавжди тільки на ШЕЛЛ євро-солярку. Але заправляявся я ще 6 грудня, повний бак. напевне солярка тоді ще була літня. Питання, що робити зараз, що потрібно гріти щоб ту солярку розморизити, і чим гріти, фена в мене немає? _________________ Fiat Doblo Maxi JTD Multijet 1,9 120 л. с. 2007 г
1. купить дизель арктику (до -26-32С) и залить в бак - перемешается с летним и темперетура фильтрации понизится;
2. купить обычный зимний дизель (-20С) хорошенько его нагреть и в бак;
3. загнать на ночь в теплый бокс - и дать топливу прогреться;
4. ждать потепления (а сколько той зимы?) _________________
Берегись автомобиля, чтобы не стать его владельцем
Вчора пів дня катався по місту, лампочка датчика солярки в баку вже світилась.
Слей остаток, заправь на заправке нормальную соляру в канистру и залей в авто.
Канистру желательно бы нагреть качественно, дабы парафин в баке - топливозаборнике и фильтре растопить.
А вообще, надо делать подогрев топлива и не иметь себе моск.
Стоит блин ерунду - от 40 грн.
Нет, каждую зиму новые темы и пляски с бубнами вокруг автомобилей.
hztp_serg, вот это проблема
3. уточни точно, или проблема в топливе...
98% що в паливі.
Заправляюсь зхавжди тільки на ШЕЛЛ євро-солярку. Але заправляявся я ще 6 грудня, повний бак. напевне солярка тоді ще була літня. Питання, що робити зараз, що потрібно гріти щоб ту солярку розморизити, і чим гріти, фена в мене немає?
Головне не панікувати, на роботу на метро а там http://www.meteoprog.ua/ru/weather/Kyiv/#3 само розтане, і на початку зими не заправляти повний бак поки не намалюють на заправці велику білу сніжинку
Заправляюсь на ОККО звичайне ДП до -15, до цього часу ранковий запуск без проблем а якщо більше -15 ти то дизель пульс він до -32!
Ще рідко на ВОГ заливаю на інших АЗС не експерементую! _________________ 0968886664
Заправляюсь на ОККО звичайне ДП до -15, до цього часу ранковий запуск без проблем а якщо більше -15 ти то дизель пульс він до -32!
Ще рідко на ВОГ заливаю на інших АЗС не експерементую!
Всё время заправлялся на ОККО и SHELL - вчера заправил 20 литров на новой ВОК -(на Броварском шоссе в Киеве) - и пришёл в ужас.С трубы чёрный дым,мотор колотит,мощность упала.Заехал долил 30 литров белоруской соляры - слава богу ситуация стабилизировалась.Говно эти ВОГИ. _________________ Галантерея,ремни,кошельки,сумки из кожи ручной работы.Любой "каприз из кожи"под заказ.
https://www.facebook.com/pg/StetsLeatherCraft/photos/?ref=page_internal
Заправляюсь на ОККО звичайне ДП до -15, до цього часу ранковий запуск без проблем а якщо більше -15 ти то дизель пульс він до -32!
Ще рідко на ВОГ заливаю на інших АЗС не експерементую!
Всё время заправлялся на ОККО и SHELL - вчера заправил 20 литров на новой ВОК -(на Броварском шоссе в Киеве) - и пришёл в ужас.С трубы чёрный дым,мотор колотит,мощность упала.Заехал долил 30 литров белоруской соляры - слава богу ситуация стабилизировалась.Говно эти ВОГИ.
Може так попало але ВОГ і ОККО таряться паливом на одній базі в Білорусії!
Да и вообще на зиму бак должен быть хотя бы на половину полный. На лампочке оставлять на ночь при морозе не рекомендуется, от себя даже добавлю, что запрещается. Думаю канистра зимней солярки после простоя в доме улучшит ситуацию, ну и топливный надо разогревать.
По себе скажу, что никаких присадок и гелей не добавляю, лью обычную солярку ДП Евро на ОККО. Прошлую зиму заводилось на УРА, но два раза заливал и ДП пульс, когда температура до -20 и ниже доходила.
Заправляю зимою тільки ПУЛЬС ДИЗЕЛЬ на ОККО з 2009 року при всіх морозах заводилась і розхід зменшився іще не доливайте ні яких присодок краще доплатити за солярку. УДАЧІ
А якщо вже лити наприклад той Шелл Арктика, то антигелі до нього не потрібні? При якій температурі на вулиці солярка і трубопроводи самі можуть розтаяти?!!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме