Шановні колеги ! Маю честь поділитися з вами власним досвідом в таких ситуаціях. Катаюсь на дизелях вже 8 років щодня . І мав не одноразово можливість консультуватися з відповідними майстрами по цих питаннях. Отже розповідаю що роблю сам і що порадили майстри. Вмикати дальнє світло фар потрібно в разі коли АКБ простояло тривалий час (2-6 днів) без виконання своїх функцій . За цей час батарея приводиться в стан спокою і поступового саморозряду .А вмикнувши перед запуском фари ми таким чином приводимо АКБ в збуджений стан припиняючи вище згадані процеси . Також не є зайвим це зробити при великих мінусових темпиратурах . З тих самих причин . Що до свічок накалу , то не залежно від того на який час експлуатації вони розраховані не варто їх шкодувати . Адже при таких темпиратурах вони відіграють одну з самих важливих ролей при запуску двигуна . Навіть самі суперові дизелісти радять в таких ситуаціях наступне : пропалити свічки накалу двічі і прокрутити стартером 2 - 3 оберти (попередньо дочекавшись зачінчення роботи ел. насоса ) . Так ви розворушите застигле масло. Після цього пропалити свічки знову 2 рази і запустити двигун . А коли вже не працює хоча б одна свічка то не дивлячись ні на що , потрібно міняти відразу всі 4 . Інакше будете міняти їх поступово всі із значно більшими затратами часу і грошей . Свічки бажано брати не дешеві і всі з однієї партії в одночас . А їх заміну краще довірити справжньому профі . Бо не так це легко і просто як може здатися на перший погляд .
Хочете вірте хочете ні але роблю так сам частенько і вам рекомендую . Бо жодного разу мене ці методи не підводили ! Бажаю всім гарних запусків та гладких доріг !!!
Совет включать фары перед запуском взят вообщем то с потолка.
Никто в том аккумуляторе внутри не сидел и что там на самом деле происходит не видел.
А дальше начинаеться всякое "обосновывание" с применением слов "кажеться", "мне сказали" и тд.
кк149 включать осветительные приборы это хорошее дело, я и сам так делаю, дальный секунд на 10-15. Если не ошибаюсь это как-то связано со свечами, то ли заряд им дает или что-то еще.
Два года со спиралькой это жесть...
Я завожу так:
вмикаю запалювання, чекаю доки потухне накал, завожу. Якщо свічка світить більше 5-7с, до завожу після другого прогріву свічки.
Всьо.
Тато так само зі своїм Добло.
Не замерзали.
Якщо ппредбачаюся морози нижче -18, то сиплю антигель при заправці.
Тримаю бак не менше третини.
Зимує на вулиці.
PS. зверніть, друзі, увагу, що цієї зими куча тем замерзлих чи незаведених. Заправки бодяжать чи просто дехто не підготувався?
PPS топікстартер не в рахунок...
Croma а почему так скептически,это уже практикуется давно и оно реально работает.Это тоже самое что занести аккумулятор в тепло на ночь а утром поставить и запускать.И крутить будет веселее.Конечно с светом будет эффект поменьше.Все это химия и электрика.Но конечно не 10-15 сек а хотя бы минуту.
Сенс на дизелі вмикати світло, як-що і так гріються свічки?
Доброе время суток. Естественно на бензиновых авто имеет смысл включать дальний свет на несколько секунд чтобы возбудить АКБ но на дизеле не вижу смысла свечи и так возбуждают АКБ ещё и как.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме