Тема навіяна нашим північним сосідом Bally , який там в себе мерзне. Можливо спільними зусилями допоможемо йому і нашим буде корисно.
Справа в тім, що на француватих легкавиках з двигуном HDI ставлять в обігрівач додаткові підігрівачі повітря. Тепле повітя на шкло йде відразу, як завівся двигун. Складається з 4 повітряних тенів кожен потужністю 250Вт. Включається двома релюшками і керується електронікою, має бути вкючений обдув і бути зайва електрика можливо ще якісь параметри. Виглядає він так.
Схема підключеня внизу.
Чи можливо, як і куди пристосувати цей підігрівач.
Думаємо і дописуємо.
тоже думал об етом но руки не дошли, да и как ету приблуду подружить с електропечкой которая в автомат режиме включает обдув на минимум пока движок не прогреется, кстати попутно вопрос откуда печка знает что двиг прогрелся? напрямую от датчика темп двига или по температуре воздуха после прохождения радиатора печки? _________________ ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР!
Yootube https://goo.gl/TcJrkr
Продам https://goo.gl/vxIwZB
Наскільки знаю стоїть в воздуховоді обдуву шкла. Кількість підключаємих тенів (250-1000вт) залежить від
1. напруги, мабуть більше 13в. під час прогріву двигун працює на підвищених обертах, так що напруга Є!
2. від кількості повітя, швидкісті вентилятора.
3. температури ОР двигуна.
можливо ще якісь критеріїї. за всім слідкує електроніка, додатковим підігрівом ОР також.
Но поки двигун прогріється на шкло дує теплом одразу, як тільки завівся. Працює як калорифер електричний. Поляки так гріються, примітивно ставлять в солон і керують тумблерами.
Фотка на ссилі велика, вибачте.
_________________ 0б77бб9119
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме