Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Посоветуйте
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Леонтий
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 34
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 572
Откуда: Звенигородка

Авто: Fiat, Peugeot

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 18, 2012 19:07    Заголовок сообщения: Посоветуйте Ответить с цитатой

К весне хочу купить себе скудо. Нужен небольшой грузовичок.
Т.к. с такими машинами дел не имел, нужно несколько советов.
Бюджет ограничен, поэтому склоняюсь к авто до 2005 года. Также предпочел-бы дизель.
1. Какой тип двигателя лучше?
2. Для перевозки не тяжелых грузов, лучше брать груз. или грузо-пассажир?
3. При осмотре машины, куда обратить внимание. Где слабые места.
4. Может лучше пежо или ситроен? Smile

Мне нужна экономичность и надежность.

Спасибо за советы.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Rekbr
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 48
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 29.11.2011
Сообщения: 66
Откуда: Украина

Авто: Сітроен Джампі 2.0 HDI,2004 р.в.

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 18, 2012 19:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Рік тому брав свій Джампі!
Різниці між Скудо-Джампі-Експерт майже немає.
Дивився на двері, як бокову так і задню, якщо перевозили вантаж незакріпивши вони-двері мають здатність "вигинатися" і не закриватися добре, особливо задня.
Для мене важливо було щоб пасажир, більше 7-ми місць, взяв вісім, можна і інший варіант але потім проблеми з переоформленням, а так погодьтеся - якщо везети вантаж в пасажирі і пасажирів у вантажці - де більше питань у "митців".
На пробіг дивитися - собі наплювати в ... , як правило 99% скориговані показники, процедура неважка і незатратна - від 20$.
Так само як вірити про заміну всього що тільки можливо - теж зайве.
Я взагалі вибирав ту машинку яка вже рік проїхала по Україні, а про "Свіжачки-їжачки" і слухати не хочу, знаю як їх купляють!
Обовязково попереключати передачі, подивитися на хід куліси та інші трабли з коробкою - тоє "наш" головний біль цих машинок.
Подивитися чи є запаска - диски до них в пошані і коштують відповідно.
Звернути увагу на антену - там тоже проблемно лагодити.
Я брав HDI -2.0, свідомий вибір, по-перше їздить доволі непогано порівнюючи зі всівм що в мене було я б сказав - найкраще, а це моя "попитка № 5", а по-друге витрати пального в межах 6,3 л. після року експлуатації і пробігу 32000 км.
Хоча кажуть, 1,9 - надійніший, пробував перед купівлею - тракторець-дирчик, їде звичайно схоже на ВАЗівську "копійку" 81 р.в.
Важливо!!! Як що є трохи грошенят - бажано шукати з ВЕБАСТО, різниця в ціні 500-700$ правда зимою спокійніше і тепліше. Хоча моя машинка заводилася і в -32 С цієї зими.
Машина - як жінка, люблять одних, а їздять на інших!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 18, 2012 22:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

plus згідний зі всім
а тепер від себе
після продажі сотки, стала потреба в більшому авто, вибір впав на скудобратію 2004-2006 модернізована, до моторів ХДІ тоді ставився з обережністю, і як такі відкинув, був франківську, тернополі, хмельницьку, староконстантинові машин передивився з 50, а купив через знайомого який порадив одну машину Пежо білий 1,9 Д 2004 з пробігом 155, а реальний понад 250, мотор живчик, по док. грузопасажир, відкатав 35 тис. і продав тільки по одній причині дуже сподобались оригінальні пасажири з новою панелькою, і динамічним і економічним, і комфортним 2,0 ХДІ.... і ось тепер маю з чим порівнювати.
1,9 простячок, тягне ніби непогано, но це їзда для спокійних, а мені треба щось швидше... ХДІ економічніше. Втій і теперішній поміняв сайленблоки задньої балки і тормозні колодки, а так ніби все.
А що вибрати... ну я схиляюсь до пасажира, а ще краще довга база дубль кабіна, но це моя думка.
мотор як наме самий кращий 1,9 тд но в цих роках не ставили їх , а жаль... такий я б вибрав....
Нема різниці сітроен пежо чи фіат всі одни миром мащені Laughing
Перший критері в мене це щоб не була бита і фарбована, а далі в кожної машини є свої слабкі місця,....
1, зверни увагу на тормозні диски, якщо їх не коректували, і на них є буртик по краяк більше як 3 мм 100 пробіг більший за 200 тис. км
2, підніми капот і глянь на фари якщо на них є етікетка там вказана дата випуску, різниця між нею і датою випуску машини 1-2 місяць, наприклад в мене пижи 11,2004, а фари 30,09,04 і диски теж однієї датаі року, і вікна теж одного року, і навіть шини якщо пробіг до 100 то теж повині бути однієї дати мішелін.... доречі недавно знаймий сам пригнав скудіка в часника брав, так внього все в оригіналі 80 тис. пробіг 2005 р, рідний АКБ, диски, шини все чотко, о таку і шукай...
3, зверни увагу на бічні двері якщо не прилягають плотно пробіг понад 250, або їх юзали що дня по сто разів.... подивись як відкриваються двері пасажира і водія, якщо тугенько і з фіксацією то добре
4, зверни увазу на кріплення дверей, чи не здерта фарба з болтів, ... якщо так то знімли, задайся питанням чому?
5, на сидіння водія, протерте, в плямах і в мяте... понад 250 тис км 100 %, або сідали по сто разів на день Laughing
6, зверни увагу як переключаються передачі, ричаг має ходити тугенько
7, кожна деталь має вибиту дату, приглядайся, багато цікавого можеш дізнатись...
Був би в Тернополі більше розказав, а так читай... будуть питання задавай, доречі продаю скудіка заводського пасажира, на сайті є силка де можна подивитись, може цікавить то пиши, но ціна не дешева і продажа не термінова.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
anatolii
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 47
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 16.02.2011
Сообщения: 575
Откуда: Тернопіль

Авто: FIAT Grande Punto 1.4

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 18, 2012 22:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Все пишуть правильно... але на мою думку саме важне щоб машина не була бита і мала "чисті документи". Все решта - це запчастини ( правда не з дешевих), але які можна замінити.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 18, 2012 22:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

anatolii
plus
особисто для мене важливі критерії, це що була не бита, не фарбована повністю (підфарбовка елементів не враховую), і чисті документи.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
sahavlad
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 65
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.06.2011
Сообщения: 504
Откуда: ник обл

Авто: фиат скудо 2.0 jtd 03г.продал(жалею), купил Ситроен Джампер 05. WV T5 2005г.в. 1.9.

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 19, 2012 16:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

plus и как по мне , так лучше мотор JTD. Так-же можно обратить внимание на педали, на износ и не разные, так-же обязательно (выше описали) равномерность всех зазоров на кузове. Никогда не подходи сразу до машины, сперва со стороны, с пару метров обойди вокруг, посмотри зазоры и если все ОК только тогда подходи ближе.....Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Леонтий
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 34
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 572
Откуда: Звенигородка

Авто: Fiat, Peugeot

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 19, 2012 22:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

где-то читал, что у турбированных моторов маленький ресурс турбин. Как следствие дорогостоящие ремонты. Так-ли это?
Вроде больше склоняюсь к HDI. Стоят такие моторы на старых скудо?
По вышесказанному, я так понял пробег 250т. уже критичен?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 19, 2012 22:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ресурс турбіни залежить від масла, і особливо після гарячої їзди, не глушити зразу, а дати поробити на холостих до хвилини, щоб турба знизила обороти, і остигла. В турбіні є підшипники вони і бояться масляного голоданя, особливо в зимку і після гарячої їзди, а так турба і до 400 тис може ходити.
ХДІ мотори стоять на скудіках з 2000 р
250 не критичний, а нормальний особливо якщо їх намотали на автобані, а не в місті де старт-стоп і всі пріколи.... а так саме краще брати дизеля чим з меншим пробігом...
250 я вказував виходячи з оглянутих мною машин, на ті нюанси які присутні приблизно при даному пробігові, хоча бувають різні випадки і сервісна книжка від цього не застрахує.. Laughing
в знайого скудік 1,9 тд 1998 р є сервісна так там за два роки 120 тис намотали, а так взяв її з пробігом 300, міня турбу, кпп, і зробив мотор, .... їздить і досить непогано, но чого коштувало йому це... а можна і без таких приколів.

ШУКАЙ ЧИМ СВІЖІШОГО ДИЗЕЛЯ.... і неполінуйся зробити повну діагностику особлив в ХДІ компютерну в толкових людей, як на холосту так і на ходу перевір...
УДАЧІ
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
sahavlad
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 65
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.06.2011
Сообщения: 504
Откуда: ник обл

Авто: фиат скудо 2.0 jtd 03г.продал(жалею), купил Ситроен Джампер 05. WV T5 2005г.в. 1.9.

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 20, 2012 10:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

........HDI хороший мотор, но JTD экономичнее на 15-20%........ Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teofil
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 31.12.2011
Сообщения: 596
Откуда: Львів

Авто: Scudo SX 2.0JTD 8v 80kW 2006

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 20, 2012 14:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

sahavlad писал(а):
........HDI хороший мотор, но JTD экономичнее на 15-20%........ Smile

То вже сто разів писалось - HDI і JTD той самий двигун, просто жабоїди та макаронники їх називають по різному Crazy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
sahavlad
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 65
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.06.2011
Сообщения: 504
Откуда: ник обл

Авто: фиат скудо 2.0 jtd 03г.продал(жалею), купил Ситроен Джампер 05. WV T5 2005г.в. 1.9.

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 20, 2012 15:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

...и тем не менее те-же итальяно назвали одну модель HDI а другую JTD, и думаю они не глупые, хоть и не русские Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Леонтий
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 34
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 572
Откуда: Звенигородка

Авто: Fiat, Peugeot

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

я так понял HDI это нетурбированный, а JTD турбированный?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

HDI і JTD в нашому випадку це один і той самий тип мотора на цих машинах, тільки на сітроен і пежо це ХДІ, а на скудо ЖТД, і всі вони з турбіною,... там три модтфікації 95лс або 110 лс - 8 клапані, 110 лс - 16 клапаний
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Леонтий
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 34
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 572
Откуда: Звенигородка

Авто: Fiat, Peugeot

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

во лажа, не хотелось мне турбо Very Happy

Всем спасибо за советы. Будут еще вопросы, буду спрашивать Drinks or Beer
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

та з турбою мотор супер, якщо машина не заїжджена там нема нічого старшного, .... якщо без турби то тільки 1,9 д....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу