|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Леонтий Италомафиози
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 17.02.2012 Сообщения: 572 Откуда: Звенигородка
Авто: Fiat, Peugeot
|
Добавлено: Вс Ноя 18, 2012 19:07 Заголовок сообщения: Посоветуйте |
|
|
К весне хочу купить себе скудо. Нужен небольшой грузовичок.
Т.к. с такими машинами дел не имел, нужно несколько советов.
Бюджет ограничен, поэтому склоняюсь к авто до 2005 года. Также предпочел-бы дизель.
1. Какой тип двигателя лучше?
2. Для перевозки не тяжелых грузов, лучше брать груз. или грузо-пассажир?
3. При осмотре машины, куда обратить внимание. Где слабые места.
4. Может лучше пежо или ситроен?
Мне нужна экономичность и надежность.
Спасибо за советы. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Rekbr Италолюбитель
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.11.2011 Сообщения: 66 Откуда: Украина
Авто: Сітроен Джампі 2.0 HDI,2004 р.в.
|
Добавлено: Вс Ноя 18, 2012 19:42 Заголовок сообщения: |
|
|
Рік тому брав свій Джампі!
Різниці між Скудо-Джампі-Експерт майже немає.
Дивився на двері, як бокову так і задню, якщо перевозили вантаж незакріпивши вони-двері мають здатність "вигинатися" і не закриватися добре, особливо задня.
Для мене важливо було щоб пасажир, більше 7-ми місць, взяв вісім, можна і інший варіант але потім проблеми з переоформленням, а так погодьтеся - якщо везети вантаж в пасажирі і пасажирів у вантажці - де більше питань у "митців".
На пробіг дивитися - собі наплювати в ... , як правило 99% скориговані показники, процедура неважка і незатратна - від 20$.
Так само як вірити про заміну всього що тільки можливо - теж зайве.
Я взагалі вибирав ту машинку яка вже рік проїхала по Україні, а про "Свіжачки-їжачки" і слухати не хочу, знаю як їх купляють!
Обовязково попереключати передачі, подивитися на хід куліси та інші трабли з коробкою - тоє "наш" головний біль цих машинок.
Подивитися чи є запаска - диски до них в пошані і коштують відповідно.
Звернути увагу на антену - там тоже проблемно лагодити.
Я брав HDI -2.0, свідомий вибір, по-перше їздить доволі непогано порівнюючи зі всівм що в мене було я б сказав - найкраще, а це моя "попитка № 5", а по-друге витрати пального в межах 6,3 л. після року експлуатації і пробігу 32000 км.
Хоча кажуть, 1,9 - надійніший, пробував перед купівлею - тракторець-дирчик, їде звичайно схоже на ВАЗівську "копійку" 81 р.в.
Важливо!!! Як що є трохи грошенят - бажано шукати з ВЕБАСТО, різниця в ціні 500-700$ правда зимою спокійніше і тепліше. Хоча моя машинка заводилася і в -32 С цієї зими.
Машина - як жінка, люблять одних, а їздять на інших! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вс Ноя 18, 2012 22:10 Заголовок сообщения: |
|
|
згідний зі всім
а тепер від себе
після продажі сотки, стала потреба в більшому авто, вибір впав на скудобратію 2004-2006 модернізована, до моторів ХДІ тоді ставився з обережністю, і як такі відкинув, був франківську, тернополі, хмельницьку, староконстантинові машин передивився з 50, а купив через знайомого який порадив одну машину Пежо білий 1,9 Д 2004 з пробігом 155, а реальний понад 250, мотор живчик, по док. грузопасажир, відкатав 35 тис. і продав тільки по одній причині дуже сподобались оригінальні пасажири з новою панелькою, і динамічним і економічним, і комфортним 2,0 ХДІ.... і ось тепер маю з чим порівнювати.
1,9 простячок, тягне ніби непогано, но це їзда для спокійних, а мені треба щось швидше... ХДІ економічніше. Втій і теперішній поміняв сайленблоки задньої балки і тормозні колодки, а так ніби все.
А що вибрати... ну я схиляюсь до пасажира, а ще краще довга база дубль кабіна, но це моя думка.
мотор як наме самий кращий 1,9 тд но в цих роках не ставили їх , а жаль... такий я б вибрав....
Нема різниці сітроен пежо чи фіат всі одни миром мащені
Перший критері в мене це щоб не була бита і фарбована, а далі в кожної машини є свої слабкі місця,....
1, зверни увагу на тормозні диски, якщо їх не коректували, і на них є буртик по краяк більше як 3 мм 100 пробіг більший за 200 тис. км
2, підніми капот і глянь на фари якщо на них є етікетка там вказана дата випуску, різниця між нею і датою випуску машини 1-2 місяць, наприклад в мене пижи 11,2004, а фари 30,09,04 і диски теж однієї датаі року, і вікна теж одного року, і навіть шини якщо пробіг до 100 то теж повині бути однієї дати мішелін.... доречі недавно знаймий сам пригнав скудіка в часника брав, так внього все в оригіналі 80 тис. пробіг 2005 р, рідний АКБ, диски, шини все чотко, о таку і шукай...
3, зверни увагу на бічні двері якщо не прилягають плотно пробіг понад 250, або їх юзали що дня по сто разів.... подивись як відкриваються двері пасажира і водія, якщо тугенько і з фіксацією то добре
4, зверни увазу на кріплення дверей, чи не здерта фарба з болтів, ... якщо так то знімли, задайся питанням чому?
5, на сидіння водія, протерте, в плямах і в мяте... понад 250 тис км 100 %, або сідали по сто разів на день
6, зверни увагу як переключаються передачі, ричаг має ходити тугенько
7, кожна деталь має вибиту дату, приглядайся, багато цікавого можеш дізнатись...
Був би в Тернополі більше розказав, а так читай... будуть питання задавай, доречі продаю скудіка заводського пасажира, на сайті є силка де можна подивитись, може цікавить то пиши, но ціна не дешева і продажа не термінова. |
|
Вернуться к началу |
|
|
anatolii Италомафиози
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.02.2011 Сообщения: 575 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT Grande Punto 1.4
|
Добавлено: Вс Ноя 18, 2012 22:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Все пишуть правильно... але на мою думку саме важне щоб машина не була бита і мала "чисті документи". Все решта - це запчастини ( правда не з дешевих), але які можна замінити. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вс Ноя 18, 2012 22:29 Заголовок сообщения: |
|
|
anatolii
особисто для мене важливі критерії, це що була не бита, не фарбована повністю (підфарбовка елементів не враховую), і чисті документи. |
|
Вернуться к началу |
|
|
sahavlad Италомафиози
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.06.2011 Сообщения: 504 Откуда: ник обл
Авто: фиат скудо 2.0 jtd 03г.продал(жалею), купил Ситроен Джампер 05. WV T5 2005г.в. 1.9.
|
Добавлено: Пн Ноя 19, 2012 16:16 Заголовок сообщения: |
|
|
и как по мне , так лучше мотор JTD. Так-же можно обратить внимание на педали, на износ и не разные, так-же обязательно (выше описали) равномерность всех зазоров на кузове. Никогда не подходи сразу до машины, сперва со стороны, с пару метров обойди вокруг, посмотри зазоры и если все ОК только тогда подходи ближе..... |
|
Вернуться к началу |
|
|
Леонтий Италомафиози
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 17.02.2012 Сообщения: 572 Откуда: Звенигородка
Авто: Fiat, Peugeot
|
Добавлено: Пн Ноя 19, 2012 22:17 Заголовок сообщения: |
|
|
где-то читал, что у турбированных моторов маленький ресурс турбин. Как следствие дорогостоящие ремонты. Так-ли это?
Вроде больше склоняюсь к HDI. Стоят такие моторы на старых скудо?
По вышесказанному, я так понял пробег 250т. уже критичен? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пн Ноя 19, 2012 22:34 Заголовок сообщения: |
|
|
ресурс турбіни залежить від масла, і особливо після гарячої їзди, не глушити зразу, а дати поробити на холостих до хвилини, щоб турба знизила обороти, і остигла. В турбіні є підшипники вони і бояться масляного голоданя, особливо в зимку і після гарячої їзди, а так турба і до 400 тис може ходити.
ХДІ мотори стоять на скудіках з 2000 р
250 не критичний, а нормальний особливо якщо їх намотали на автобані, а не в місті де старт-стоп і всі пріколи.... а так саме краще брати дизеля чим з меншим пробігом...
250 я вказував виходячи з оглянутих мною машин, на ті нюанси які присутні приблизно при даному пробігові, хоча бувають різні випадки і сервісна книжка від цього не застрахує..
в знайого скудік 1,9 тд 1998 р є сервісна так там за два роки 120 тис намотали, а так взяв її з пробігом 300, міня турбу, кпп, і зробив мотор, .... їздить і досить непогано, но чого коштувало йому це... а можна і без таких приколів.
ШУКАЙ ЧИМ СВІЖІШОГО ДИЗЕЛЯ.... і неполінуйся зробити повну діагностику особлив в ХДІ компютерну в толкових людей, як на холосту так і на ходу перевір...
УДАЧІ |
|
Вернуться к началу |
|
|
sahavlad Италомафиози
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.06.2011 Сообщения: 504 Откуда: ник обл
Авто: фиат скудо 2.0 jtd 03г.продал(жалею), купил Ситроен Джампер 05. WV T5 2005г.в. 1.9.
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2012 10:40 Заголовок сообщения: |
|
|
........HDI хороший мотор, но JTD экономичнее на 15-20%........ |
|
Вернуться к началу |
|
|
teofil Италомафиози
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 31.12.2011 Сообщения: 596 Откуда: Львів
Авто: Scudo SX 2.0JTD 8v 80kW 2006
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2012 14:53 Заголовок сообщения: |
|
|
sahavlad писал(а): | ........HDI хороший мотор, но JTD экономичнее на 15-20%........ |
То вже сто разів писалось - HDI і JTD той самий двигун, просто жабоїди та макаронники їх називають по різному |
|
Вернуться к началу |
|
|
sahavlad Италомафиози
Возраст: 65 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.06.2011 Сообщения: 504 Откуда: ник обл
Авто: фиат скудо 2.0 jtd 03г.продал(жалею), купил Ситроен Джампер 05. WV T5 2005г.в. 1.9.
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2012 15:36 Заголовок сообщения: |
|
|
...и тем не менее те-же итальяно назвали одну модель HDI а другую JTD, и думаю они не глупые, хоть и не русские |
|
Вернуться к началу |
|
|
Леонтий Италомафиози
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 17.02.2012 Сообщения: 572 Откуда: Звенигородка
Авто: Fiat, Peugeot
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:40 Заголовок сообщения: |
|
|
я так понял HDI это нетурбированный, а JTD турбированный? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:48 Заголовок сообщения: |
|
|
HDI і JTD в нашому випадку це один і той самий тип мотора на цих машинах, тільки на сітроен і пежо це ХДІ, а на скудо ЖТД, і всі вони з турбіною,... там три модтфікації 95лс або 110 лс - 8 клапані, 110 лс - 16 клапаний |
|
Вернуться к началу |
|
|
Леонтий Италомафиози
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 17.02.2012 Сообщения: 572 Откуда: Звенигородка
Авто: Fiat, Peugeot
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:55 Заголовок сообщения: |
|
|
во лажа, не хотелось мне турбо
Всем спасибо за советы. Будут еще вопросы, буду спрашивать |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2012 21:57 Заголовок сообщения: |
|
|
та з турбою мотор супер, якщо машина не заїжджена там нема нічого старшного, .... якщо без турби то тільки 1,9 д.... |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|