|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Studenttr Италолюбитель
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.06.2011 Сообщения: 85 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 21:33 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom писал(а): | можна попробувати поставити інший, при умові що відомо про його справність, і перевірити параметри при діагностиці на ходу і холостих |
А де в нашому славному місті мона подивитись параметри на ходу, а то дізель сервісі Грація не дуже хочуть. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 21:37 Заголовок сообщения: |
|
|
я діагностику робив на пежо на микулинецькій 75 грн, також можна на гайовій в офіціалів Фіат 100 грн,... але не скажу чи вони погодяться провести її на ходу, треба питатись. Хіба може добрі люди на гаражах, но знаю тільки Музику Сергія, і Юру на гаражах біля вул довженка |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 21:40 Заголовок сообщения: |
|
|
І ще роблять на Техцентр "Auto Diesel Group"
Адреса: м. Тернопіль, Гайова 8 (на території АТП16154)
Тел.: +38 (0352) 52-4252, 8 (050) 377-26-12, 8 (068) 231-10-74
тоже там робив 100 грн, діагности на 4 з - |
|
Вернуться к началу |
|
|
Studenttr Италолюбитель
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.06.2011 Сообщения: 85 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 21:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom а на пежо погодяться зробити діагностику на ходу? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 21:45 Заголовок сообщения: |
|
|
Пацан не поганий думаю, якщо з ним зговоритись то погодиться, мені там найбільше подобається, і експерта і скудіка, і партнара діагностув. головне витягнути максимум інформації, і розібратись, що дочого, ... та це в першу чергу повинен знати той хто надає послуги по діагностиці. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Studenttr Италолюбитель
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.06.2011 Сообщения: 85 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 21:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom дякую. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Yokozuna Amico
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.07.2009 Сообщения: 22 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0 JTD
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 22:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Для початку, дуже вибачаюся перед філологами і поціновувачами укр мови за мій недосконалий спосіб мовлення (сподіваюсь що не я один на цьому форумі такий безграмотний)
А тепер повернемося до суті. Продовжу свою сумну історію про розхід і форсунки. Після того як мені озвучили що крім тої форсунки зі шроту що я поміняв мені потрібно ще взяти пару штук і методом підбору МОЖЛИВО буде досягнуто позитивний результат. Дані пропозиції з таким способом ремонту від майстрів я відкинув, так як не люблю невизначеності і розмитих пояснень.
Можливо так би і закинув ремонт до кращих часів але випадково мені трапилась реклама по ремонту форсунок коммон рейл в моєму місті. На їхньому сервісі була зроблена діагностика всіх форсунок зі зняттям останніх. Тобто їх всі тестували на стенді в різних режимах роботи по декілька раз.(в т.ч. і форсунка зі шроту) В результаті тестування було виявлено що форсунки видають занижені параметри у всіх режимах роботи (2 фрсунки були з найбільш заниженими параметрами). Ремонт форсунок з переборкою і настройкою зайняв 1 повний день, розпилювачі не мінялися взагалі(так як пфісля тестів мені пояснили що рідні в дуже хорошому стані). Після проведення ремонту з відновлення характеристик і настроювання я отримав нормальні завірені документи і акти з проведених робіт а не завіряння слюсаря Васі "шо всьо буде чьотко і ти повір мені на слово..."
Після тест драйву і деякого часу припрацювання я виявив що потужність повернулася повністю. Чи зменшилася при цьому витрата палива, поки що сказати не можу бо не використав ще заміряної порції пального. Плюс я на радощах що машина тягне як нова катаюся з форсом. Тому достовірність результатів заміру буде рівна нулю. Нарадуюся і зроблю точні заміри по витраті. Через тиждень буду їхати на ту СТО знову, для перевірки стану форсунок і при необхідності більш тонкого їх настроювання.
Причину яка викликала необхідність даного ремонту я теж можу розповісти.
Паливний фільтр після ремонту я відразу замінив на якісний(хоча до заміни було ще близько 4 тис) і не помилився. хоч він і був не розвашений і т.п. але увесь був дуже брудний. Заправлявся завжди на Вог і ОККО. Але після зими всерівно отримав ось таку цяцю і головняк.
До речі форсунка зі шроту тримає параметри у всіх режимах на відмінно, - як нова. Тому якщо когось цікавить перевірена хороша форсунка то милості прошу в л.с.(на моєму авто стоять рідні відреставровані форсунки) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Studenttr Италолюбитель
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.06.2011 Сообщения: 85 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd
|
Добавлено: Чт Окт 04, 2012 23:06 Заголовок сообщения: |
|
|
Yokozuna дякую за цікаву розповідь. Якщо не секрет озвуч ціни на ремонт, можливо прийдеться заїхати до вас у гості на сервіс. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Crazy@Sharik Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.04.2008 Сообщения: 4010 Откуда: Луцк Украина
Авто: Fiat Uno. Insignia Sport Tourer
|
Добавлено: Пт Окт 05, 2012 02:35 Заголовок сообщения: |
|
|
EVGEN78 писал(а): | "ой да харош уже в каждой области говорят по своему и нет никаких "носителей" ... эт как филолог по образованию говорю ....не стоит придираться к человеку"-діло в тому,що як людина пише-таке про неі і складуеться враження...грамотно писати,це не мода,це-наша з Вами самооцінка і повага нашого співрозмовника!..."эт как филолог по образованию говорю "-двіечник Ви,а не філолог! |
ТЫ Е*ШЬ МОЗГ просто .... не хочу я кому-то и что то по научному "втирать" ...ты человегу помоги , а диплом я свой тебе "отсканю" и в этой же теме выложу , но он стоит не более чем ... _________________ Авто доноры из Европы - любой каприз за Ваши деньги
О935957844
О5О6417747
sharik.avto.help@gmail.com |
|
Вернуться к началу |
|
|
Crazy@Sharik Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 08.04.2008 Сообщения: 4010 Откуда: Луцк Украина
Авто: Fiat Uno. Insignia Sport Tourer
|
Добавлено: Пт Окт 05, 2012 02:40 Заголовок сообщения: |
|
|
такие бле*ть форумчане , что забываете главную суть - помочь друг другу. К чему Вы "умничаете" ??? _________________ Авто доноры из Европы - любой каприз за Ваши деньги
О935957844
О5О6417747
sharik.avto.help@gmail.com |
|
Вернуться к началу |
|
|
mr_Smith Италолюбитель
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.12.2011 Сообщения: 54 Откуда: UA
Авто: Scudo 2.0 JTD 2006 Long
|
Добавлено: Вт Окт 09, 2012 10:06 Заголовок сообщения: |
|
|
Yokozuna
+1 за розповідь, і дай ще адрес куди ти їздив на сервіс, якшо не важко, буду вдячний!!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вт Окт 09, 2012 14:44 Заголовок сообщения: |
|
|
Yokozuna
спасибо |
|
Вернуться к началу |
|
|
epi Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2011 Сообщения: 160 Откуда: Тернополь
Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2
|
Добавлено: Ср Окт 10, 2012 16:22 Заголовок сообщения: Re: Великий розхід |
|
|
Studenttr писал(а): | Доброго вечора. Ні з того ні з цього розхід по трасі став коло 9 літрів. Їжджу як завжди, до того був 6.5 - 7 літрів. На компютерній діагностиці показало що форсунки в нормі, повітряний фільтр поміняв. Що може бути? Авто Fiat Scudo 2.0 RHX. Наперед вдячний за відповіді. |
подивись електромагнітний клапан турбіни- від нього тяги нема і "расход". Я свої розбирав кидав внутріності в серйозний самогон, зібрав і все гуд _________________ Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий |
|
Вернуться к началу |
|
|
Studenttr Италолюбитель
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.06.2011 Сообщения: 85 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd
|
Добавлено: Ср Окт 10, 2012 19:26 Заголовок сообщения: Re: Великий розхід |
|
|
epi писал(а): | подивись електромагнітний клапан турбіни- від нього тяги нема і "расход". Я свої розбирав кидав внутріності в серйозний самогон, зібрав і все гуд |
Це цей клапан що зверху їх два стоїть на турбіну і на егр? В мене виявляється нема вакууму на той що йде на егр. Від цього теж може бути перерозхід? |
|
Вернуться к началу |
|
|
EVGEN78 Италофан
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.07.2011 Сообщения: 328 Откуда: Рівне
Авто: FIAT SCUDO 2.0JTD
|
Добавлено: Ср Окт 10, 2012 19:39 Заголовок сообщения: |
|
|
"ТЫ Е*ШЬ МОЗГ просто .... не хочу я кому-то и что то по научному "втирать" ...ты человегу помоги , а диплом я свой тебе "отсканю" и в этой же теме выложу , но он стоит не более чем ..."
"такие бле*ть форумчане , что забываете главную суть - помочь друг другу. К чему Вы "умничаете" ???"-Ты конкретно чем помог "человегу"????????? |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|