При ввімкнутому запалюванні має бути на сигнальному 4.2-4.5В (котакт С і масса) - в залежності від атмосферного тиску. Дивись розпіновку на вебер, є в мурзілці ( масса 1й і 18-й - крайні на колодці по пам`яті). Все міряти на колодці IAW. А краще всы контакти переміряти перед цим.
Кришку колодки можна розібрати там 1 гвинт під хрест і надіти назад.
На прогрітому, заведеному моторі із заглушеним клапаном ХХ (можна просто трубку пережать).
Норма вакууму 35-45кПа (1,5-1,9В).
Якщо більше, напруга не гуляє, а на лямбді середнє арифметичне по флюктуаціям менше 0.45, або напруга менше 0.45 і оклимуется на перегазовці або коли бензину впорскнути 3 шприца - шукати підсоси.
=aleks=
У мене твій мап є, ставив і його, ситуація не змінилась.З.І. В мене вже пів машини твоєї стоїть, хоча брав не в тебе
але мап не такий як у мене, у мене чорний маленький, а в тебе синій і більший якийсь...
ksv
Завтра день буде, буду гратись, бо сьогодні часу не вистачило.
Кста, є лямбда від кроми, але там бош був, вона тищі 2 мабуть проїхала, можна приколхозить, чи та точно робити не буде? _________________ Запчастини на Fiat Croma Запчастини КПП Fiat Croma
Последний раз редактировалось: Trek192 (Вт Июл 03, 2012 23:29), всего редактировалось 1 раз
Кста, є лямбда від кроми, але там бош був, вона тищі 2 мабуть проїхала, можна приколхозить, чи та точно робити не буде?
Ніякі датчика не міняй поки не перевіриш що вони робочі.
МАП дивись вище, він же покаже що з вакуумом у впуску.
Спочатку глушиш клапан ХХ (він не працює на гарячому двигуні), потім шланг вакууму тормозів, потім маленькі трубочки, потім водою проливаеш всі стики впускного колектора (прокладка їх 2 під колектором, дроссель, форсунки і датчики, ЕГР), виводиш вентиляцію сапуна на вулицю і глушиш вхід в дроссель, при цьому дивишся на напругу на МАПі (якщо просідаеє = збільшуется вакуум - ото там підсос або негерметичність)
При підсосі справна лямбда може показувати менше 0.45В і не флюктувати, але обовязково реагувати на вприск додаткового ьензину із шпріца в впуск (скакати напруга до 0.9В) - це значить що дуже бідна суміш і вебер не може її скоректувати по адаптації.
Ніякі датчика не міняй поки не перевіриш що вони робочі.
Всетаки я впихнув для цікавості лямбду від кроми.
І того: На гарячу ХХ 1100-1200, провалів майже не має
На холодну-жду поки остине... Сонце таке лупить що до вечора остиватиме _________________ Запчастини на Fiat Croma Запчастини КПП Fiat Croma
Зняв. ХХ упав до норми. Де міряти? На який контактах, там їх 3
З.І. ДПДЗ стоїть алєкса. Бо з моїм тарабала якась, ХХ в нормі, потом 100м проїду, включаю нітралку і хх до 3к прига _________________ Запчастини на Fiat Croma Запчастини КПП Fiat Croma
між центральним і крайнім (наче нижній контакт). Там на одному буде близько 5В - то живлення, на іншому ноль цілих з копійками - тото він
Відпустит 2 гвинти і виставити 0.3В
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме