Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.06.2007 Сообщения: 78 Откуда: Киев
Авто: VW II 1,6 TD, Fiat Doblo 1,3 MultiJet
Добавлено: Вс Май 20, 2012 13:51 Заголовок сообщения:
Если сравнивать 1.3 и 1.9 в эксплуатации, то брать во внимание только расход солярки неправильно, потому что разница в расходе действительно небольшая. А вы сравните литраж заливаемого масла (3,2 и 4,3 л), цены фильтров масла, воздушного, топливного. А разница есть.
Вот вам и стоимость ТО. При больших пробегах это окупается.
Если на 1,3 не ездить больше 100 по трассе, то очень экономичный и надежный моторчик. А оборотов не любит любой дизель. Из моих знакомых все кто верил что дизелю при высоких оборотах ничего не будет, сейчас на дизелях больше не ездит. ГБЦ покрываются микротрещинами и теряется компрессия.
Тянет 1,3 превосходно, если производитель ставит его на длинную базу, значит все расчитано, а больше 700 кг све равно не будете возить, рассыпется.
Единственное СОВЕТУЮ ВСЕМ: такие машины нужно брать с нуля. Большинство Б/У которых я встречал были проблемными....
Добавлено: Пн Май 21, 2012 19:12 Заголовок сообщения:
Еге ж, дизель не любить великих обертів, коли "газ в пол і палетєлі".
Але, найчастіше приїжджають ремонтуватися крепко гумні водії, які переключаються на 1500об і тягнуться на холостих...
Під гору на вищій передачі вилазять і на питання, чому ти ґвалтуєш двигун відповідають "тож тяне!".
Це ж яке навантаження на кшм!!!
Якось я довго розмовляв з паном Віктором (фахівець з шліфування блоків, к-валів...), який мені і повідав чудні історії і практичні поради...
Я гарячий парубок и і завжди спішу, тому мене реально угнітає відсутність нормальної тяги двигуна. Мій вибір в профілі, вибір татка там же...
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.09.2011 Сообщения: 164 Откуда: Киев
Авто: Fiat DOBLO 1.3 MultiJet 2004г.
Добавлено: Пн Май 21, 2012 20:05 Заголовок сообщения:
=Avtorarytet= писал(а):
Якось я довго розмовляв з паном Віктором (фахівець з шліфування блоків, к-валів...), який мені і повідав чудні історії і практичні поради...
не плохо бы поделиться приобретенным опытом бывалых...что за "практичні поради"??? интересно послушать дабы не наступить на те же грабли... _________________ С деньгами ты всегда молод, красив и даже танцуешь хорошо...
Итого:
Всі ми прекрасно розуміємо принцип роботи кривошипно-шатунного механізму. І всі ми прекрасноуявляємо скажене навантаження на колінвал, вкладиши при їзді в натяжку, тобто мінімальна швикість на найвищій передачі.
Да, економія розходу за рахунок такої їзди, більша, але двигун переживає стрес.
Приклад №1, VW LT, 2,8TD 6 циліндрів. Їде мужик з перегрузом і вирішив під горку витягувати на 5 передачі "Тож тяне" не проканало, як наслідок всі шість поршнів пополам і колінвал гвинтом...
Приклад №2, MB Rex, маршрутка, їзда по місту: 1,2,3,4 передача і тягнеться 40км/год. Кожен місяць на ремонт до моториста з питанням "Якого уя?"
Підсумуємо: тягатися на обертах до 1500 не треба, бо хоч воно й тяне, двигун не має маху і йому важко тягати. Кожен раз к-вал б'є по вкладишам від чого росте ризик їх провертання. Розход не набагато менший, бо мозг заливає циліндри, щоб їхати.
Крутити за 4000 тоже не хорошо, але будова наших двигунів розрахована на таку короткочасну роботу (антифриз встигає проганятися і тиск масла більш ніж достатній, чого немає при 1500об)!!!
Економія пального досягається не тяганням, а раціональним використанням ТЗ...
Ми не дозріли не їздити накатом, не дозріли обслуговувати вчасно і якісними комплектуючими, кінці-кінці кожен рахує себе хитрішим і розумнішим іншого, від чого страждає він же, тільки не усвідомлює цього.
Висновки робити кожному окремо.
Я свої зробив давно. Нікого ні в чому не переконую, це просто моя думка і відношення до цього питання.
Короч ИМХО.
Радий буду почути ваші коментарі...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме