Studenttr
Поршневых колец у тебя уже нет.... _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Хоттабыч не лякай народ
Studenttr щоб визначити що саме до цього призвело, думаю не погано було б знати чи є жор масла, чи турбіна суха чи в маслі, який вихлоп і колір та консистенція масла і т.п.
В мене наприклад клапан егр теж в маслі, але його закидує турбіна
Хоттабыч не лякай народ
Studenttr щоб визначити що саме до цього призвело, думаю не погано було б знати чи є жор масла, чи турбіна суха чи в маслі, який вихлоп і колір та консистенція масла і т.п.
В мене наприклад клапан егр теж в маслі, але його закидує турбіна
Масло практично не їсть грам 100-150 на 6000 км. Турбіна чуть в маслі, але турбіні десь 500 км назад робили капіталку. Вихлоп коли холодно то спочатку білий але коли прогріється то його не замітно, сьогодні при +5 його теж було незамітно. Масло повна синтетика 5w40 Mannol. Можливо є смисл змінити на півсинтетику, а то моторчик уже 250000 набігав, і тому давить масло? І ще чи є в 2,0 jtd вентиляція картера, як вона виглядає і чи можна її почистити?
Хоттабыч не лякай народ
Studenttr щоб визначити що саме до цього призвело, думаю не погано було б знати чи є жор масла, чи турбіна суха чи в маслі, який вихлоп і колір та консистенція масла і т.п.
В мене наприклад клапан егр теж в маслі, але його закидує турбіна
Так я і стараюсь не мішати. Але якось неприємно коли щось заляпано маслом, хочеться щоб все було по феншую. Та й тяга стала якась не така, та й вібрація в салоні що в тракторі, раніше такого не було.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме