Добавлено: Вс Янв 29, 2012 10:46 Заголовок сообщения: на ходу почав глохнути
виїхав о 12 ночі до точки прибуття прибув...
виїжджаю назад машина починає чогось скоро летіти так ніби нестача дп...проїхав пару км і машина заглохла на ходу...я відкрив капот підкачав соляру і знову завелася але проїхав біля 100м як знову заглохла...потім знову підкачав -завелася але робив мотор ніби як раз через раз чогось не хватало...такими перебоями і знов заглохла!!!
підскажіть що робити бо через пару годин маю їхати до машини і незнаю з чого почати???
заправлявся на окко...тогож вечора...
фільтр знімав дивився солярка не густа!!!
може десь якась сіточка стоїть...хоче вона пити але не може потягнути таке враження!!!
а ще десь хтось говорив що є якась кнопка щоб глушити двигун під капотом!!!може вона вкл і викл...і де саме ця кнопка стоїть??? _________________ 096-72-13-239
Если по каким либо причинам нет возможности реализовать подогрев, есть другой вариант.
Сливаешь с бака литров 20 соляры, нагреваешь её до 60-70 градусов, заливаешь обратно в бак, соответственно нагревается соляра которая в баке и заливаешь присадку-антигель.
Якщо грушка, якою ти підкачюєш сплющена - тоді забився парафіном топливопроводи.
Фільтер на двигуні він прогрівається.
Я нікому не вірю на заправках, тому зажди заливаю антигель
Захолодає на днищі, купи утеплювачдля труб (паралон такий сірий) в буд. маг. знайдеш.
Бери такий діаметер, щоб надівався на обидві труби одночясно (60-70 мм) надіваеш пристібуєш пластиковими римішками. Обратка буде трохи прогрівать.
Або є http://www.nterm.ru/production/auto-ru/about/
Іще одне, зимою ніколи не катайтесь на малому ризерві.Завждиповинно бути більше як пів бака,тоді парафін не буде засмоктуватись у топливопровід.І звичяйно меньше кондинсату буде утворюватись на стінках бака.
повторюю!!!!!!!!
1. завжди зимою антигель.
2. більше половини бака.
3. і новий топливний фільт(бажано)
я з вами обома згоден!!!
але в мене підозра падає щ о в баку напевно вода є!!!і от воно так і робить...я їхав до того цілих півтора години і нічого не сталося!!!
Думаю що вода розмерзлася за тих півтора год і машина починає давитися бо не поступає паливо...вода знизу а дп зверху...був малий запас палива як вище писав САНИЧ ...і пішла вода замість дп...ото щойно приїхав додому ...заляв ще пару літрів дп і все завелося і все працювало...їхав 20-30 хв не більше...напевно ще не встигла розмерзнутися вода і все добре працювало!!! _________________ 096-72-13-239
Не в воде дело. Парафинится соляра, парафин садится на низ, от сюда и топливное голодание двигателя. Грей соляру, размешай в баке с негретой и добавляй антигель. Антигель в солярку с парафином не поможет.
Вода в баке вполне может залепить топливозаборник, трубка в самом низу и много ей не нужно, проходил это дело лично.
Но вся симптоматика указывает именно на парафин.
Если бы именно вода замёрзла-забила трубку, ты бы вообще не завёлся, пока на улице не образовался бы устойчивый плюс
Ціла біда... В мене теж само, проїздив 4 зими проблем не було, їздив і -20 і більше, зараз мороз трохи спав піду щось робити, купив присадку Хадо, дуже нахвалили. Я згоден з Саничом, головне фільтр та присадка, і так завжди робив, а цьому році натягав Білоруської соляри, ясно літньої і десь просчитався.
Вода в баке вполне может залепить топливозаборник, трубка в самом низу и много ей не нужно, проходил это дело лично.
Но вся симптоматика указывает именно на парафин.
Если бы именно вода замёрзла-забила трубку, ты бы вообще не завёлся, пока на улице не образовался бы устойчивый плюс
ясно...
залив дизеля пульса і все нормально вже їжджу 2-гий день і все в нормі...дійсно соляра примерзала...тепер мішаю трохи того пульса і на лукойлі ще якась там є також непоганна...і все їде без присадок!!!
якщо ще раз заглохне то прийдеться присадку купляти...або з бензином мішати!!! _________________ 096-72-13-239
Да немци допускают % 20-30(простые дизеля)низкооктанового бензина в ДТ, а еще они допускают утечку масла с картера двигителя, помоему до 100 грам в сутки.
Немцам вообще всё пох. Они машины меняют как носки, ибо есть возможности.
А нам беречь и заботиться необходимо, ибо нет возможностей как у немцев.
Каждый делает выводы сам для себя
Vladivir
ага, і жор мастила літрнатисячу теж у них допускається.... _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Що підказав мені старий дядько шофер: в великі морози двигун на холостих оборотах не повинен довго працювати, час від часу треба прогазовувати, якщо не глушите. А я перед тим як "замерзнути" хвилин 20 стояв на холостих, став їхати... а далі ви знаєте.
Розтопив дуже просто, положив електрокаміна під бак.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме