Добавлено: Сб Дек 17, 2011 21:22 Заголовок сообщения: Які нормативні акти (закони) слід завжди мати в машині?
Доброго часу доби. Виникло таке питання, в звязку недавньої зупинки ДАІ і повної моєї безпомічності в сфері підтримання дискусії в свою сторону з інспектором. Так от порадьте перелік нормативних актів, документів, законів які можуть пригодитись в авто при таких ситуаціях. Логічним було б почати з ПДР та закону про міліцію, а що ще? І особливо цікавить чи є якийсь офіційний документ де вказана сума штрафу за конкретне правопорушення?
Для конкретики приведу ситуацію - це перша зупинка мене автоінспекцією за 2 роки неактивної і 1 рік активної їзди - моросить сніг, видимість обмежена, виїжаю з другорядної дороги на перехрестя ( перехрестя, де головна дорога повертає наліво) з швидкістю біля 30км за годину, з головної дороги суне, як я вже потім дізнався по увімкненій сирені, патрульна десятка. Вискакує, зупиняє. Підходить - нарушаєм, не пропустили авто на головній дорозі при повороті наліво (хоча 95% що покажчик повороту даїшниками НЕ БУВ увімкнений в момент коли я виїхав на перехреся, або 5% ізза мгли я його просто не побачив). При цьому патруль не ніяк не вказував що збирається повертати, а просто котився останні 10 метрів до перехрестя з швидкістю слимака. Ну думаю буду оспорювати що поворотнік то вони не уввімкнули, значить мали їхати прямо мені на зустріч, і я ніяких перешкод не становив, відповідно і пропускати їх не було куди. Так він зразу - штраф 950 грн за порушення правила проїзду і створення аварійної ситуації, плюс конфіскація прав до рішення суду. Звичайно права віддавати я зовсім не хотів, а перевірити законність вилучення прав, чи законність розміру штрафу просто не мав з чого, відповідно і щоб сперечатись ніякого підгрунтя не було. От і думаю - чи лізти в бій без будь яких конкретних знань, нарвавшись на 1000 штрафу і конфіскацію прав на час, по його словах, "судової тяганини", чи розійтись полюбовно. Вибрав друге, і злий як чорт побрив додому шукати оті кляті документи і закони ( не пошкодую і дві пачки паперу роздрукую, нехай валяються), так як оспорювати хотів, а не мав як. От так то лоханувся.
регистратор в машину повесь, это раз, и правила с собой вози, в принципе больше ничего не надо, они уже при виде регистратора перестают активно приставать
AnageN
ты имеешь право на юредичечскую подержку!
и ты имеешь право не подписывать протокол пока ненададут юр поддержки! _________________ Бортовик Темпра
Звичайно, спасибі за консультанцію, це звичайно може допомогти в майбутньому, але більше цікавлять документи. Поки що скачав всі документи з http://www.sai.gov.ua/ua/lawbase.htm + купив ПДР + постанова ДАІ №111. Зараз от сиджу перечитую, вибираю потрібні пункти, так як багато лишнього в тексті. Поки що біля 500 сторінок під роздрук. Як докінчу, виставлю на форум, нехай люди користуються.
AnageN
Ви отримали права не пізніше 3 роки назад і складаеться враження що права Ви купили за сало (' ') .Хлопці вчіть ПДР.('') _________________ владимир т
Та в мене теж таке враження склалось, хоч здав екзамен з ПДР без жодної помилки. Завжди хотів розібратись в різних нюансах ПДР і автозаконів - дійсно не знав наприклад, що "рух якомого правіше" є рекомендаційнм а не обовязковим, що при зупинці причина зупинки інспектором "для перевіки документів" не має юридичної сили (чув звичайно про це, але тепер точно знаю що в наказі №111 така причина зупинки не вказана і її не існує) і багато іншого. Це скоріш розгубленість ізза першої за 3 роки зупинки інспектором за якесь конкретне порушення (дійсно стараюсь не порушувати без крайньої потреби, швидко також не ганяю), до того зупиняли лише для 'покажіть документи', і то рази три, не більше. Сприйматиму ситуацію як урок, тим більше тепер є стимул перечитати всі ті кляті закони і найцікавіші моменти виділити зеленим маркером. Нехай тепер якесь мурло зупине і вкаже причиною зупинки "перевірка документів" без цільових заходів (перевіряємо за телефоном 102)- зразу - стаття 364 УК - Зловживання владою або службовим становищем 5-12років, 365 УК - Перевищення влади або службових обовязань - до 5 років. І звичайно це все на відеореєстратор. Взагаліто я вкрай добролюбивий, але як то кажуть в відомому фільмі - "ніхто тобі ні*рена не зробить, поки сам не нарвешся".
AnageN
Нехай тепер якесь мурло зупине і вкаже причиною зупинки "перевірка документів" без цільових заходів (перевіряємо за телефоном 102)
Вже неправильно. Дзвонить треба в чергову частину ,телефон якої обовязково повинний сказати інспектор на Вашу вимогу. Также номер чергової частини повинний бути на патрульному авто, хоча зараз в них є відмаза-характер руху викликав підозру. Телефон 102 до ДАІ немає відношення-різні підрозділи. Хочя я особисто при виникнені найменшого конфлікта з ДАІ дзвоню 102 і заявляю що співробітники ДАІ зупинили мене незаконно і вимагають взятку (всі розмови пишуться).Після чого мене відпускають. Принципово недаю некопійки. _________________ владимир т
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме