Snegovik
в 1.4 легко простым шнурком посмотреть пробег реальный. Просто если машина уже снята с учета то не пробьешь по кредиту. _________________ Начальник автопарка)))
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.04.2011 Сообщения: 12 Откуда: Киев
Авто: Doblo 1.9 JTD
Добавлено: Пт Апр 29, 2011 10:57 Заголовок сообщения: как определить JTD или Multijet
Хочу купить Doblo 1.9 JTD, но не пойму как проверить подлинность: в обьявлениях на сайтах указано 1.9 JTD, а на фотке двигателя видна надпись Multijet + на задней дверке тоже. Где правда?
Например здесь: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ljudfnjie1bf
кликаете на фотку и видим мультиджет.
По-моэму з 2004року були 1,3 мультіджети...
platur в деяких буржуйських сервісних документах пишеться JTD, коли двигун вже Multijet. Короч, якщо 1,9 то до кінця 2005 року ЖТД, з кінця 2005 року - всі Мультіджети, якщо 1,3 - абсолютно всі мультіджети. І пох як там німець написав!
А я чув, що мультиджети важче і дорожче ремонтувати, мало майстрів які розбираються в ньому. Всі чомусь хвалять JTD а не мультики, бо це простий старий дизель
А я чув, що мультиджети важче і дорожче ремонтувати, мало майстрів які розбираються в ньому. Всі чомусь хвалять JTD а не мультики, бо це простий старий дизель
JTD и мультики уже далеко не простые как старые дизеля,требуют отношения только ВЫ.
А сколько км на практике бегает 1,9 мультик до начала серьезных проблем?
У знакомого 1,3 мультик покупали в голландии, который набегал 200 + 60 на восстановленном двигателе, и он даже не доехал до украины, на лафете ввозили, потом здесь постоянно ремонтировался.
До 2005 - JTD после - Mjet. Конструкция практически одинаковая, разные форсунки, разное количество впрысков на рабочий ход, разная настройка компьютеров. Mjet - более требователен к качеству топлива.
Добавлено: Вс Май 01, 2011 12:22 Заголовок сообщения:
platur писал(а):
А сколько км на практике бегает 1,9 мультик до начала серьезных проблем?
У знакомого 1,3 мультик покупали в голландии, который набегал 200 + 60 на восстановленном двигателе, и он даже не доехал до украины, на лафете ввозили, потом здесь постоянно ремонтировался.
Мой уже набегал 480т.Упала компрессия(я так думаю),плохо заводится при низких температурах,перед земой полезем в двигатель.
На зарубіжному сайті прочитав відгук про Добло Карго 1.3Мультіджет. Привожу переклад.
"Рік покупки: 2004р. Період використання: 3 роки. Стан: новий з салону. Пробіг на даний момент: 273 тис.км. Втрати палива: 5-5,7л/100км При їзді автобанами біля 160км/час, витрати палива не перевищують 7,4л/100км Сервіс: регулярний на Фіат-сервісі. Заміна за 220 тис. задніх ресор та задніх тормозних дисків, всі тормозні колодки. Автор порівнює з Фольвагеном Кадді, яких у них на фірмі є 2шт: якщо дивитися на надійність та витрати однозначно Добло. Навантаження: до 600кг максимум. Особливості: 70 к.с., але їм для фірми досить, але обороти мотора потрібно держати над рівнем включення турбіни. Якщо порівнювати з старшим мотором 1.9D, говорить, що може відважитися сказати, що 1.3 сильніший за нетурбований старий 1.9D Майбутнє авто: на слідуючий рік на фірму будуть купувати 2 нові Добло."
Відгук за 2007р.
Як приклад, хотів звернути увагу на то, для чого купують такі авта- для постійної їзди, за 3роки наїдили 273тис. км.+ грузи. Так що приблизно можна бачити, які у них пробіги. Можливо завдяки сервісу, надійність досить висока, а в даному випадку взагалі ідеальна. Далі іх переганяють до України з пробігом 130тис., або ще менше без сервісної книги.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме