Qstas Спасибо за инфо, ну вот вопросик, а вообще скудика реально прокачать( мотор), если да то как именно , а то я нюб в в этом???
Вопрос ко всем компитентным особям, скоро замена масла, до этого лили Нанопротек, ребятишки, кто что скажет, дальше пользоватса, или есть чтото полутше?? ( исче жду жаркой критики по поводу нанопротек масла)
Друзі , прошу допомоги . Збираюсь купити Фіат скудо в довгій базі , вантажний , з кондиціонером , приблизно 2000 р.в. Прайс до 8 уй. Маю на приміті кілька варіантів . Тепер питання , який варіант двигуна є найкращим 2.0 JTD , чи 1.9 TD . Маю на приміті в ідеальному стані з мотором 2.0 JTD , але не знаю що це за мотор , і які у нього переваги , чи навпаки недоліки , в порівнняні з 1,9 TD. Насоветуйте , або відговоріть .
Друзі , прошу допомоги . Збираюсь купити Фіат скудо в довгій базі , вантажний , з кондиціонером , приблизно 2000 р.в. Прайс до 8 уй. Маю на приміті кілька варіантів . Тепер питання , який варіант двигуна є найкращим 2.0 JTD , чи 1.9 TD . Маю на приміті в ідеальному стані з мотором 2.0 JTD , але не знаю що це за мотор , і які у нього переваги , чи навпаки недоліки , в порівнняні з 1,9 TD. Насоветуйте , або відговоріть .
1.9 TD для наших умов на мою думку саме те. Простий дизель, не вибагливий, і їде не погано.
2.0 JTD, він же 2.0 HDI потужніший, економніший, але на жаль вибагливіший двигун. Але якщо є нормальний сервіс, нормальна експлуатація, є де нормально заправлятись, не ставити ліві топливні фільтра, типу фільтрон, я би взяв
JTD-HDI. Моя порада, не бери 1.9D, дуже він слабенький.
1.9 TD для наших умов на мою думку саме те. Простий дизель, не вибагливий, і їде не погано.
2.0 JTD, він же 2.0 HDI потужніший, економніший, але на жаль вибагливіший двигун. Але якщо є нормальний сервіс, нормальна експлуатація, є де нормально заправлятись, не ставити ліві топливні фільтра, типу фільтрон, я би взяв
JTD-HDI. Моя порада, не бери 1.9D, дуже він слабенький.
1.9 TD для наших умов на мою думку саме те. Простий дизель, не вибагливий, і їде не погано.
2.0 JTD, він же 2.0 HDI потужніший, економніший, але на жаль вибагливіший двигун. Але якщо є нормальний сервіс, нормальна експлуатація, є де нормально заправлятись, не ставити ліві топливні фільтра, типу фільтрон, я би взяв
JTD-HDI. Моя порада, не бери 1.9D, дуже він слабенький.
Я так зрозумів , що це насос-форсунка ?
JTD-HDI, це Common Rail. насос-форсунка зовсім друге.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме