По нанопротеку, я залив недавно 100 люкс, зробив 2 обробки, проїхав в районі 4000 км, помаленько починаю відчувати позитивний ефект, двигун тратить меньше зусиль на себе і це не самодурство, хоча масла не брав ні грама, обробив для профілактики.
По турбіні: це механізм, який не має ніяких сальників, тому жирні патрубки це норма, у мене вони теж жирні, хоча росхід масла від заміни до заміни 0, щоденний пробіг мінімум 150 км, газую місцями і 130, масло Лікві Молі з молібденом 10w40. заміна кожних 10000. Головне перед тим як заглушити двигун дати йому попрацювати на холостих і в купі з добрим маслом турбіна прослужить довго.
І ще почитай мануал, помоєму 500 гр. між замінами розхід закладений виробником. У мене перед ремонтом дойшло до 800 гр. на 100 (сто) км.! Причому розхід збільшувався, як мені здавалося посекундно.
Скудо 19 ТД.
факти чого??? заклиненого двигуна??...і так потім скажете, що двигун сам заклинив...
скажу так: якщо двигун новий або не вбитий - то хорошого масла і нормального реживу роботи буде достатньо для довгої і якісної служби...
а зношене двигло зможе підняти тільки капіталка...і ніякі "чудо" присадки, зроблені з невідомого чого і невідомо де...скоріше ця хрень вбє двигун, а ніж якась буде користь
мене колись агітували вступити в цю "секту" продавців ...типова піраміда
перед яким ремонтом??? робили капіталку?? Якщо так, то скільки обійшлося і що саме робили?
по нанопротеку - не переконаєте, бачив на власні очі результати дії цих "чудо технологій".
Робив капіталку, по причині того, що попередній власник на 1,9тд поставив головку від 1,9д, на яку не підходить турбодизельний колектор, а саме підсос повітря 2-3 цилінд по впуску, відповідно двигун активно втягує в себе пилюку та іншу гидоту, в результаті 2-3 циліндр і 2-3 шийка на валу зносились до майже ремонтного розміру, вчасно кинувся. Поміняв головку, поставив іспанську, розточку блока, шліфовка вала, відповідно поршня, кольца, вкладиші, клапана , всі прокладки і сальники, масла, фільтра, тосол, вийшло в районі 1600 дол.
Після ремонту 126000 км, все працює. Минулої зими при - 32 завів, правда при їзді замерзала соляра в додатковому фільтрі, поки не кинув ковдру на мотор, якщо чесно не думав що заведу.
По протеку, я не агітую, собі залив після того як переконався, що він не зашкодить. Після обробки проїхав більше 4000 тис. Я не самодур тому не говорю про кардинальні зміни, типу стартанув на світлофорі і згоріли колеса, потім диски, і дойшло до тормозних диків, аж тоді я отямився, а розхід соляри знизився в два, ні в три рази. Двигун працює мягше, майже як HDI і легше крутиться. Я теж лию хороше масло, але я багато їзжу. Хотілось би HDI, але з нашим топливом ранувато переходити на такі двигуни, тому і вирішив продовжити життя своєму ТД, бо машина дійсно класна і на мою думку 1.9тд саме те, що найбільше підходить для нас. Ще раз повторюю, що нікого не агітую, а висловлюю свою думку. От за Лікві Молі з молібденом можу агітувати, бо дійсно класне масло.
факти чого??? заклиненого двигуна??...і так потім скажете, що двигун сам заклинив...
скажу так: якщо двигун новий або не вбитий - то хорошого масла і нормального реживу роботи буде достатньо для довгої і якісної служби...
а зношене двигло зможе підняти тільки капіталка...і ніякі "чудо" присадки, зроблені з невідомого чого і невідомо де...скоріше ця хрень вбє двигун, а ніж якась буде користь
мене колись агітували вступити в цю "секту" продавців ...типова піраміда
я щось не зрозумів, то тут що, всі на Скудо доливають масло в двигун????
а на ринку при продажі - "та ну, масла ні краплі не бере"...машинам по 10-12 років
Доливал до 1л. на 1000км.
При этом "сизый" дымок временами при запуске, иногда в движении.
Глядя на щуп слеза наворачивалась.
Сняли патрубок подходящий к куллеру - вылилось грамм 100 масла!
Вывод!!!???
Учитывая живучесть этих движков, считаю, патрубок снять намного проще....
"Мёртвая турбина", конечно оптимизма не внушает, но сужает круг поиска.
Мужики, а кто-нить знает когда лампочка "масленка" загорается? А то мне ут случайно сказали: "У тебя дым сильно голубой", я как глянул на уровень - чут не вкакался,... ниже минимума!?!?!?!? И не знаю почему, а лампочка так и не загорелась, сцуко. Можно ли доливать не турбомасло в двигатель 1,9 TD? И вообще, надпись на масле "Turbo" это просто словцо или его тока для тубо????
Спасибо за ответы! _________________ Если человек хороший, то совсем не важно какого цвета у него Майбах!!!
шурік
Знайомий маслоторгівець (торгує Фуксом) казав -- шо турбо - це маркетинг і всьо. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме