|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Сб Окт 02, 2010 23:18 Заголовок сообщения: СКУДО НЕ ЗАВОДИТСЯ, ПОМОГИТЕ!! |
|
|
Здравствуйте уважаемые форумчане.
Такая проблема: вчера вечером залил остаток соляры из бочки в бак (20л). Соляра простояла там где то месяцев 8. Сегодня завел вроде все было ОК, но проехав километров 10 че то стало не то. Остановился, заглушил, попытался завести. Завелась плохо, начала троить. На ходу было более-мение. Но через 5 км заглохла и не заводится совсем
. Слил соляру (на вид не очень хорошая -темная), поменял фильтр-не помогло. Пытается завестись но до конца не ухватывает. Что делать не знаю. Помогите советом пожалуйста.
PS. FIAT SCUDO 2.0 JTD 2001год. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Зелений Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 06.05.2010 Сообщения: 135 Откуда: Обухів
Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet
|
Добавлено: Вс Окт 03, 2010 06:49 Заголовок сообщения: |
|
|
Скоріш за все в солярі була вода, треба загнати на компутерну діагностику там подивляться і скажуть що сталося, самому можна перевірити скидання соляри в обратку по форсункам. Бак зняти, промити, трубки від баку промити, продути стисненим повітрям, соляру яку злили збовтайте, якщо матиме матовий колір (не прозора) то є паливно-водяна емульсія злийте її в банку 0,5л. коли емульсія відстоїться - водичка осяде на дно.
Проблеми можуть бутти по форсункам, клапану регулювання тиску в рейці, рідше насос. _________________ Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Вс Окт 03, 2010 22:33 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні почав зі зняття датчика в паливній рейці. Отвору в ньму навіть не помітив Він був повністю забитий чамором у вигляді якогось піску.
Почистити вдалось тільки за допомогою шила та аерозольної промивки для карбюраторів. Крутнув стартером, соляра на датчик навіть не поступає . Зняв рейку. За допомогою газового різака прогрів краї та відкрутив гвинти-заглушки. Глянув в середину і побачив жах.
Там на стінках такий же чамур та пісок .За допомогою бензину все вимив. Прийшлось знімати форсунки. Зняв. Завтра планую знайти толкових дизилістів та промити форсунки.
Паливний насос поки що не чіпав. Маю надію шо не прийдеться, але щось підказує мені що таки прийдеться .При прокручувані двигуна паливо він качає. Але заміряти тиск нема можливості. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Зелений Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 06.05.2010 Сообщения: 135 Откуда: Обухів
Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet
|
Добавлено: Пн Окт 04, 2010 02:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Я у себе на Добло заміряв тиск на виході з насосу таким чином: зняв трубку від насоса до рейки і на штуцер на насосі прикрутив трубку з манометром і почав крутити стартером, як за 200 зашкалило можна виключати - насос в нормі. Але у вашому випадку я насос все ж таки зняв би розібрав і почистив, якщо є лайно у рейці то і в насосі буде тим більш. Та і після вкладання бабла в ремонт форсунок завести мотор і відразу ж укантрапупіть форсунки лайном із насосу буде доволі таки образливо.
І знову таки НАГОЛОШУЮ на знятті бака, його промивці і промивці трубопроводів. _________________ Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Пн Окт 04, 2010 07:54 Заголовок сообщения: |
|
|
Бак почистив, соляру злив- мутна та темна. За насос згоден. Але сам з ГРМ ще справу не мав. Розібрати та почистити насос думаю зможу, якщо потім не потрібно його регулювати. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Зелений Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 06.05.2010 Сообщения: 135 Откуда: Обухів
Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet
|
Добавлено: Пн Окт 04, 2010 08:15 Заголовок сообщения: |
|
|
Такий вид насосів не регулюється, на насосі обов"язкова заміна рем.комплекту, а за ГРМ найдете в будь-якій пристойній книжці по цьому мотору, як правило без проблем. _________________ Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати. |
|
Вернуться к началу |
|
|
bogdan68 Италоманьячище
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.09.2008 Сообщения: 1762 Откуда: Украина,Каховка
Авто: FIAT Scudo 2005,2.0
|
Добавлено: Пн Окт 04, 2010 12:47 Заголовок сообщения: |
|
|
scudoman,сочувствую,попал.Расскажешь дальше что и как,пускай люди которые только купили дизель читали и так не делали.Удачи. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Пн Окт 04, 2010 20:03 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні був на дизельсервісі з форсунками. Майстер спочатку вислухав історію моєї проблеми, потім взяв форсунки підключив на стенді і.... тут я зрозумів що попадаю на гарненьку суму, але все по порядку. Після запуску апарату лише одна форсунка щось там спробувала подавати паливо три інші були зовсім мертві . З тої що трохи працювала було багато скидання соляри. Три форсунки заклинуло зовсім. Розібравши одну форсунку майстер сказав однозначно - паливна емульсія. Але можна відремонтувати так - як нові форсунки коштують близько 3 тис грн за штуку. Ремонт 4-х форсунок складає 4600 грн
І це ще не все. Сказав що однозначно потрібно зняти насос та привести на чистку та заміну ремкомплекту. А це ще від 500 до 2500 грн в залежності від його стану. От і виходить така сумна та досить не дешева картинка . |
|
Вернуться к началу |
|
|
Зелений Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 06.05.2010 Сообщения: 135 Откуда: Обухів
Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet
|
Добавлено: Пн Окт 04, 2010 22:32 Заголовок сообщения: |
|
|
В принципі що і варто було очікувати, б/у форсунки будуть коштувати десь приблизно по 120у.о. за шт., але треба пошукати + перевірка їх (бажано зробити) десь від 80грн., з приводу насосу - тяжко сказати однозначно, а іще ж клапан регулювання тиску в рейці новий десь приблизно від 1500 до 2000грн..
У солярі міститься оксид сірки який входячи в сполуку із водою утворює сірчану кислоту і вона роз"їдає залізні частини насоса інколи до такого стану що насос ремонтувати не рентабельно, притому буквально за одну ніч, я бачив такі екземпляри на власні очі. Все залежить від того скільки сірки та води в солярі, згідно ГОСТ сірки має бути не більше 0,002% . _________________ Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Пн Окт 11, 2010 22:24 Заголовок сообщения: |
|
|
У п"ятницю зробили кап. ремонт форсунок та насосу.
З паливного насосу залишився лише корпус. Всі його внутрощі повністю
замінено, так як вал почорнів а на плунжерах була стружка
Повністю ремонт паливної обійшовся 6700 грн
На вихідних все склав. завелась практично відразу, тільки трохи потроїло доки не вийшло все повітря з системи. Усе було б добре якби не нова проблема. Три натискані на газ з"являється якесь виття
Прислухався, вияснити звідки виє не зміг. Взяв статоскоп та вислухав що то більш за все виє помпа. Чесно кажучи мене це починає дратувати Можливо при зняті ремня ГРМ та його надіванні щось перекосилось? Ремінь не перетягував. Перевіряв послаблюючи то натягуючи його. Виття залишається. Якщо прийдеться замінити помпу то це ще 400-500 грн. Ремонт продовжується..... |
|
Вернуться к началу |
|
|
vrediha Италолюбитель
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.10.2010 Сообщения: 67 Откуда: ЗНАМЕНКА
Авто: FIAT ULYSSE 2.0S
|
Добавлено: Вт Окт 12, 2010 09:41 Заголовок сообщения: |
|
|
А где делал топливную апаратуру? |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Чт Окт 14, 2010 00:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Паливну робив в Кіровограді на Московській. Кажуть найкраща майстерня. Побачу... |
|
Вернуться к началу |
|
|
Зелений Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 06.05.2010 Сообщения: 135 Откуда: Обухів
Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet
|
Добавлено: Чт Окт 14, 2010 00:42 Заголовок сообщения: |
|
|
Що міняли у форсунках? _________________ Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Чт Окт 14, 2010 08:30 Заголовок сообщения: |
|
|
В форсунках міняли голки та ще щось. Розпилювачі нормальні. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudoman Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2009 Сообщения: 28 Откуда: Кировоградская обл
Авто: fiat scudo
|
Добавлено: Вс Окт 17, 2010 00:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні зранку поставив нову помпу та замінив ремень ГРМ. Складностей ніяких не було.
Але коли завів двигун з"явилась нова проблема
Почав чомусь злазити ремінь ГРМ тільки но заводиться двигун.
Передивився та перепровірив усі гвинти. Нічого підозрілого не знайшов.
Замінив стару помпу. Недопомогло. Замінив старий ремінь. Злазить Зупинився на варіанті нова помпа старий ремінь. Двигун заводиться ремінь не злазе. Так поки що й залишив. В чому річ навіть не здогадуюсь. Запитував в мотористів- нічого конкретного не знають. Мабуть так і буду їздити. Реміть пройшов 30 тис. Але саме гірше те що виття залишилося. Це була не помпа |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|