Добавлено: Ср Май 19, 2010 22:19 Заголовок сообщения:
В суботу на нашому авторинку...
Краще їхати в Луцьк, в четвер. Там основний базар нашого регіону і машин найбільше. Зв'яжись з Йожегом http://fiat-club.org.ua/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=6955, він Луцький хлопець, розкаже конкретніше про базар, може й допоможе вибрати...
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 17.05.2010 Сообщения: 29 Откуда: Львов
Авто: поиск
Добавлено: Чт Май 20, 2010 09:20 Заголовок сообщения:
=Avtorarytet= писал(а):
В суботу на нашому авторинку...
Краще їхати в Луцьк, в четвер. Там основний базар нашого регіону і машин найбільше. Зв'яжись з Йожегом http://fiat-club.org.ua/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=6955, він Луцький хлопець, розкаже конкретніше про базар, може й допоможе вибрати...
Потрібно бути в четвер зранку?
ЙОЖЕГ в Луцьку є спеціалізоване СТО де мона провірити стан доблика?
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 17.05.2010 Сообщения: 29 Откуда: Львов
Авто: поиск
Добавлено: Пт Май 21, 2010 17:07 Заголовок сообщения:
ЙОЖЕГ писал(а):
andl писал(а):
Потрібно бути в четвер зранку?
ЙОЖЕГ в Луцьку є спеціалізоване СТО де мона провірити стан доблика?
Так, потрібно бути зранку, бажано годин так в 8, і так, СТО імєєццо, буквально кілька метрів від ринку - знайдуть все шо нада
п.с. в неділю також можна приїжджати, думаю доблів буде не менш як в четвер!
А де саме в Луцьку базар? Чи може краще взяти першого ліпшого таксіста щоб довіз? Часто буваєш на базарі? Багато чув що в Луцьку люблять розвести при купівлі машини.
Добавлено: Пт Май 21, 2010 17:52 Заголовок сообщения:
andl писал(а):
А де саме в Луцьку базар? Чи може краще взяти першого ліпшого таксіста щоб довіз? Часто буваєш на базарі? Багато чув що в Луцьку люблять розвести при купівлі машини.
Ринок в Луцьку біля заводу КРЗ - спитай любого, всі знають де авторинок, туди їде майже половина всього громадського транспорту. Щодо обманів- зустрічатись не доводилось, та і чув лише про то шо в когось, десь там, гроші вкрали, а так все мирно і тихо - всі всіх знають На ринку постійно, тому пиши/звони - чим зможу допоможу/зустріну/покажу/виберем/продіагностуєм/обмиєм _________________ Йожег сцуко лічнасть!
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 17.05.2010 Сообщения: 29 Откуда: Львов
Авто: поиск
Добавлено: Пт Май 21, 2010 18:40 Заголовок сообщения:
ок якщо все буде добре то в середині червня приїду. І обмиєм полюбому
Ще хотів тебе запитати як досвідченого володаря доблика, як в тебе враження про машину? Який розхід соляри на сотню по місту, і вартість обслуговування?
Добавлено: Пт Май 21, 2010 21:07 Заголовок сообщения:
andl писал(а):
ок якщо все буде добре то в середині червня приїду. І обмиєм полюбому
Ще хотів тебе запитати як досвідченого володаря доблика, як в тебе враження про машину? Який розхід соляри на сотню по місту, і вартість обслуговування?
Враження лише позитивні Динаміка взривна, особливо в порівнянні з бензиновим. Суне як трактор, скільки не грузи, по місту в мене виходить 900 км на повній заправці, тобто в районі 6.5л/100 км, буває часом їжджу за місто на відносно невеликі відстані, то виходить і того менше. Найбільш серйозні затрати на обслуговування, за весь час експлуатації, були описані мною кількома постами вище, не рахуючи, звісно, витрати на музику, та по дурості відірваного бампера і його подальшу заміну ТО роблю кожних 7500 км, обходиться воно в середньому в 550 грн, і слідкую за якістю пального, постійно вожу на заправку з собою металеву лійку із фільтром тонкої очистки - спочатку не хотіли в лійку лити, але після огляду, коли через неї пройшло 60л. пального, всі питання відпадають самі собою - там часом таке можна побачити, шо аж самі заправщики плюються. То тепер, коли приїжжаю, вже самі питають, чи я і на цей раз лійку привіз
Із негативу - мабуть лише ніяка штатна шумоізоляція і вихлопна труба - 4 рази заварював в різних місцях, хоча можливо це тільки мені так пощастило _________________ Йожег сцуко лічнасть!
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.06.2008 Сообщения: 45 Откуда: Киевская обл.
Авто: Fiat Doblo 1,9 JTD
Добавлено: Ср Май 26, 2010 11:00 Заголовок сообщения:
На рахунок вихлопу:
В моєму 1.9 jtd вихлопна труба стоїть рідненька, - хоча маю підтверджені докази тому, що заявлений при покупці пробіг не відповідає заявленому - 96 тис. Так от, один раз приварив мені неї батько в районі резонатора (місце найбільш ймовірного перепалення) після чого забув про вихлоп і не згадую досі (150 тис.)
P.S. Хочу доповнити чи виправити деякі пости у порівнянні Caddy з Doblo.
В Caddy, як в 1,9 TDI, так і в 2,0 SDI (відрізняються наявністю турбіни із змінною геометрією Garret), ТНВД взагалі відсутній, а його функції виконує беспосередньо так звана НАСОС-ФОРСУНКА, плунжер якої приводиться в рух "кулачками" розподільного вала. Саме тому, ніякої мови не може йти про Загальну Магістраль (Common Rail) в паливних системах VW Caddy взагалі.
Возраст: 42 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.06.2008 Сообщения: 45 Откуда: Киевская обл.
Авто: Fiat Doblo 1,9 JTD
Добавлено: Ср Май 26, 2010 11:07 Заголовок сообщения:
Цитата:
Із негативу - мабуть лише ніяка штатна шумоізоляція і вихлопна труба - 4 рази заварював в різних місцях, хоча можливо це тільки мені так пощастило
З приводу ремонту вихлопних систем хочу порадити наступні правила:
1. Заварювати прогорілі ділянки лише газозваркою (автоген)
2. В якості проволоки для "залатування" використовувати колючий дріт радянського виробництва .
На практиці перевірено - якісна зварка в такий спосіб тримає в рази довше ніж неякісна нова вихлопна система.
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.10.2009 Сообщения: 326 Откуда: Киев
Авто: Fiat Dodlo Combi 1.3 MJet
Добавлено: Ср Май 26, 2010 11:30 Заголовок сообщения:
andl писал(а):
=Avtorarytet= писал(а):
andl, за 10000 або гавносрач, або ще трохи поїздить. В любому випадку, треба ретельно дивитися, може й повезе знайти нормальну...
Malina, документи робляться в тому МРЕО (ВРЕР), в якому зареєстрована машина... Якщо в Рівненському, то можу узнати...
Что касается первых двух ссылок - этот Сергей это Ровенский барыга, и как любой барыга не имеющий ни стыда ни совести. Я у него покупал машину пол года назад(к стати на второй ссылке именно та машина которую он мне продал) - после детального осмотра оказалась что машина бита в морду - не сильно но тем не менее), пробег на спидометре 75 т.к в реале 189 т.к. + выбитый сажевый фильтр - в общем машину эту я продал, притом через TradeIn, конкретному покупателю продавать рука не поднялась. Зато как они барыги расхваливают свои машины, аж слюни текут. В общем мой совет дабы потом не мучатся купи за 16500 новую бензиновую и проблем не будет, честное слово - дешевле будет.
Добавлено: Ср Май 26, 2010 13:04 Заголовок сообщения:
Ну не гонять до нас нормальні машини!
Дорого вони стають і брати їх ніхто не схоче!
Бувають нормальні, але це діло випадку і удачі...
Продав свого чорного Максі, шукаю файну і, на диво, знайшов два нормальні варіанти...
Правда один Сергея. Думаю...
Тому, хто має можливість і кому машина для себе надовго - в салон до дилера!
Кому подешевше - то треба знайти нормальну, що є проблемою сьогодні...
Добавлено: Ср Май 26, 2010 18:25 Заголовок сообщения:
це той самий Сергій що й запчастинами займався чи інший? Мені з Рівного минулого року присилали запчастин пристойних наче. _________________ Начальник автопарка)))
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме