Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Витрата палива і тріщання.

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ANTIVIRUS
Amico


Amico

Возраст: 34
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 11.01.2010
Сообщения: 7
Откуда: Хмельницький

Авто: Fiat Scudo

СообщениеДобавлено: Пн Янв 11, 2010 00:56    Заголовок сообщения: Витрата палива і тріщання. Ответить с цитатой

Дуже потрібна порада, не можу вже це терпіти В мене фіат скудо 1.9тді, жере по місту біля 11-12л, це при тому шо я експерементував і максимально економив,якшо не економити результат такий же, за містом при 110 8.5-9. Жаба давить шо машини такого ж класу нюхають всього 7-8л по місту... Якшо дати різко газу то коптить страшенно, але з двигуном все впорядку, 3 роки назад мінялась голова і колінвал після попереднього хазяїна, після того машина використовувалась бережно і з кольцами все впорядку, турбіна не шумить, приріст тяги після 2000-2500 обертів відчувається замітно. Порадьте якогось нормального майстра, в досафі нічого не зробили.

Проблема №2. якщо машина стоїть на нейтралці, то забравши ногу з щеплення при обертах до 1000 тарахкотить шось в коробці як тріщьотка, добавити газу - перестає, вижати щеплення - також перестає, раз здали на ремонт і нічього ніхто не зробив., корзина була замінена, нічого не змінилось.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stirlitz
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 50
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 16.03.2008
Сообщения: 1668
Откуда: Херсон

Авто: AR 156 1.8 TS 2003. 2 gen. AR Alfetta 1,6 1 gen. 1974,

СообщениеДобавлено: Пн Янв 11, 2010 01:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Интеркулер целый? а трещит в коробке первичный вал, на разделительной пластине стоит подшипник с пластиковым сепаратором, вот наружная обойма провернутая...
оно может тарахтеть вечно...

_________________
Я, пол-царства отдам за коня...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Ftuwo
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 35
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 28.02.2009
Сообщения: 1655
Откуда: Киев-Отрадный Гетто...

Авто: Fiat Tipo 1.4 DGT

СообщениеДобавлено: Пн Янв 11, 2010 02:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

У меня тоже тарахтит на холодную-говорят выжимой
_________________
Fuck The Fucking Fuckers
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tempo
Италофан


Италофан

Возраст: 63
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 09.05.2009
Сообщения: 362
Откуда: Тернопольская обл.

Авто: Fiat Scudo 1,9D

СообщениеДобавлено: Пн Янв 11, 2010 11:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Если коптит черным дымом:льют форсунки(проверить на стенде), проверить момент впрыска,проверить воздушный фильтр.проверить систему ERG(если есть),проверить систему обратного слива топлива начиная с форсунок ,хотя скорее всего льют форсунки.Если льют или реставрация или замена распылителей.Удачи.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Kostyan
Италофан


Италофан

Возраст: 44
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 15.02.2009
Сообщения: 167
Откуда: Украина

Авто: Фіат Скудо 1,9ТД

СообщениеДобавлено: Пн Янв 11, 2010 16:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

в мене теж схожий розхід...і теж піддимлює

так і причини толком не знайшли Sad

форсунки перевірені, каталізатора немає...масло не їсть...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 48
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 404
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Пн Янв 11, 2010 23:51    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
якщо машина стоїть на нейтралці, то забравши ногу з щеплення при обертах до 1000 тарахкотить шось в коробці як тріщьотка

"Тріщать" пружинки в диску, особливо якщо система зчеплення, коли "пружинка в пружині". Корзина тут ні при чому. Мене цей звук був дістав, так я купив комплект зчеплення Valeo, і замінив весь комплект в зборі, після цього все тихо. Проблемного нічого не було, счеплення ще б бігало, але так спокійніше!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
владимир81
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 20.12.2009
Сообщения: 38
Откуда: днепропетровск

Авто: фиат дукато 2.0 jtd

СообщениеДобавлено: Вт Янв 12, 2010 22:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

у меня и диск и выжимной розсыпались когда так торохтело .... Cool
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ANTIVIRUS
Amico


Amico

Возраст: 34
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 11.01.2010
Сообщения: 7
Откуда: Хмельницький

Авто: Fiat Scudo

СообщениеДобавлено: Ср Янв 20, 2010 00:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Слухайте атчьот!=) Приїхав я на пілотську, там з а демонтування і перевірку топливної 390грн +36 грн за форсунку ітого 500грн тільки на те,щоб вони сказали що все впорядку!=) Добре щр=о я відмовився, поїхав ще в 1 місце,але там не знімають,тільки перевіряють, поїхавна дальні гречаниЮ де пижик розвертається є гараж великий в домі, там мужики ремонтують все, подивились як коптить,послухали як двигун робить і сказали шо це не топливна і не форсунки, це клапан,який повертає відпрацьовані гази в двигун, коли той холодний, і він з часом ламається і дає напряму вихлопні гази в двигун, в результаті чого він задихається від "власних газів"=) Заклинив клапан,потратив годин 5, взяв 150грн,мені аж соромно було шо так мало взяв=) Коптіти перестала,тільки після 4,5 тисяч обертів,але це вже максимум, а до 4тис пісня, так почала різко відповідати на рухи педалькою, що на початку машину не взнав, набагато стала шустріша, ще сказав каталізатор вирізати, бо він від нашої солярки за пару років забивається і також душить мотор. Дякую всім за поради Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей К
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 51
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 19.06.2006
Сообщения: 6990
Откуда: Кривой Рог

Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")

СообщениеДобавлено: Ср Янв 20, 2010 20:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

..::ANTIVIRUS::..
Good ROFL ROFL ROFL

_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу