я недавно варив форд дизель 1,8 і так склалося , що він загорівся якраз в райні бака , полум"я швидко погасили і забули. Прийшов час заводки автомобіля, автомобіль завівся і пару хвилин робив добре, але потім з"явився сторонній шум мотора , машина почала диміти , пропали холості оберти, і троїла постійно були пацьорки повітря в солярі при розвоздушці. Думали , що перескочив ремінь, але через деякий час на форсунці вирвало трубку зворотньої циркуляції і спочатку цьому не придали належної уваги , а потім згадали про полум"я біля баку, і я зняв трубку звор.цирк і спробував подути через патрубок , виявилось що сплавилась пластикова трубка звор.цирк , після цього була замінена і машина запрацювала годинник
Вторая страничка уже идет а воз и ныне там..., и все же как правильно прокачать систему от воздуха припустим после замены топливного фильтра думаю многим пригодится...
там система саморозвоздушуюча , лишніх рухів не треба робити
Цитата:
всетаки грех на перепрыгнувший ремень
ремінь так просто не перескакуе , скоріще на ньому зріже зуб ніж він перескочить!!!
Вторая страничка уже идет а воз и ныне там..., и все же как правильно прокачать систему от воздуха припустим после замены топливного фильтра думаю многим пригодится...
там система саморозвоздушуюча , лишніх рухів не треба робити
Цитата:
всетаки грех на перепрыгнувший ремень
ремінь так просто не перескакуе , скоріще на ньому зріже зуб ніж він перескочить!!!
Хорошо тогда вопрос Блондинки..., последовательность моих действий при замене фильтра
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме