 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
jack74 Италоманьячище


Возраст: 50 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.08.2006 Сообщения: 1656 Откуда: Україна, м. Луцьк
Авто: Была Регата 1988 гв, 1,9DS
|
Добавлено: Ср Сен 16, 2009 22:41 Заголовок сообщения: |
|
|
kadet писал(а): | Я недавно разбирал....
У меня вверху витки проволки прослаблены.Я думаю,что кто-то уже колхозил. |
FIATuno писал(а): | НЕЕЕЕЕТ это так положено снизу стержня витки плотнее к верху реже.
|
Если "прослаблены" - ? это имелось ввиду что оттопырились, прогнулись, растянулись ? - это действительно нехорошо.
А если просто вверху реже намотаны - то так и надо. - FIATuno |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Borshch Amico


Возраст: 42 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 26.05.2009 Сообщения: 29 Откуда: Житомир
Авто: Fiat Uno 75 sie
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 12:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Вийняв датчик подививсь на нього, поставив назад, після того почав працювати - чудо. Всім Дякую за поради. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
jack74 Италоманьячище


Возраст: 50 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.08.2006 Сообщения: 1656 Откуда: Україна, м. Луцьк
Авто: Была Регата 1988 гв, 1,9DS
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 13:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Видно "золоті" очі маєш Прямо як кіт Баюн
Для інших виклади коротку інструкцію: як довго дивитися, під яким кутом, обома очима разом чи по-черзі і т.д.
P.S. Нічого поганого я не мав на увазі, це добрий жарт. А для всіх це лишній раз доводить, що не потрібно боятись самому на щось подивитись.  _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..." |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Uno Член клуба


Возраст: 52 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 16.02.2009 Сообщения: 13792 Откуда: Киев Оболонь
Авто: Uno 45 (продан) , Uno 75sie (продан), Uno 1,3 turbo, Uno SX 70 1,3, Doblo 1,3 multijet
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 22:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Borshch писал(а): | Вийняв датчик подививсь на нього, поставив назад, після того почав працювати - чудо. Всім Дякую за поради. |
поворушив закислі контакти та зрушив поплавок з місця...  _________________ FuckFuelEconomy-Turbo Power I’m Lovin' it
турбік
добло |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Borshch Amico


Возраст: 42 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 26.05.2009 Сообщения: 29 Откуда: Житомир
Авто: Fiat Uno 75 sie
|
Добавлено: Вт Сен 29, 2009 13:11 Заголовок сообщения: |
|
|
Та я не соромлюсь розбирати і крутити, я вже шість років катаюсь на Дніпрі, а з таким апаратом можна стати і слюсарем і зварювальником і електромонтером і , і, і, .....
Просто що італійський автопром це новинка для мене, але нігочо, миримось. Ось треба вже робити місце зєднання виходного колектора і вихлопної труби. В колекторі мабуть колись була різьба зараз вже її немає на шпильках не тримає як не затянеш і прокладка прогорає. Воно здавалосб би нічого, але коли їдеш то це відчуття роботи двигуна як на спортивному авто достає потроху постійно приглушую його музикою.
А нарізати різьбу там не дуже зручно. Але все одно - техніка АГОНЬ  |
|
Вернуться к началу |
|
 |
jack74 Италоманьячище


Возраст: 50 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.08.2006 Сообщения: 1656 Откуда: Україна, м. Луцьк
Авто: Была Регата 1988 гв, 1,9DS
|
Добавлено: Вт Сен 29, 2009 19:17 Заголовок сообщения: |
|
|
Потрібно знімати колектор та й міняти шпильки. Просто. _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..." |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|