Це можна перелічувати довго Ну по перше
1.Як,що це можливо зробити діагностику на сервісі.
2.На ямі, часто тече сальник колінвала
3.Бокова дверка салону.Прилягаємость з верху.Дуже погано регулюється.
4.Мотрор і коробка бажано щоб двигун не був помитий і видних потіків масла,але краще на сервіс.
Боюсь в своем классе сравнивать не с кем.
С Вито не лезет в цене авто и запчастей, равно как и мягкости, управляемости и т.д. Фольцики вообще отдыхают. А больше на наших дорогах ничего и не ездит массово.
Мне авто оч нравиться, но поскольку мне нужен чистый пассажир, то и искать по возможности буду Улисс (когда созрею). _________________
На свої гроші авто нормальне,але це не легковик,як по комфорту так і по їзді.Як,щоб у мене були гроші то взяв би Віто після 2004р або Т-5 мультиван.Надумаєш бери довгу базу вона як для мене дивиться краще з однією розсувною дверкою.Мотори 2.0JTD самі сильні,але і самі дорогі в обслуговуванні.Дуже люблять чисту і якісну солярку,1.9 простіший в обслуговуванні.Можеш прочитати ще тут це про мій апарат
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=4539&highlight=scudo+++9td
Машина непогана як на ті гроші, що вона коштує. Досить динамічна. Є свої обмеження так як задня підвіска напівнезалежна, на поворотах з горбиками відчувається. Головне, щоб в двигун та ТНВД не лізали всякі умільці. Добре купувати з-за кордону з сервісною книгою. Дивитися, щоб не було протікання масла на двигуні. Краще нехай буде дещо ржаве, ніж все у маслі. При заміні прокладки піддона багато треба знімати, ніхто не береться. Згоден про зсувну дверцю. Вилікував покупкою нового комплекту "папа-мама",відрегулював, і все ОК! Одна із проблем: сайлент-блоки задньої підвіски- часто при покупці вони вже розбиті. Міняєть, і ходять біля 100тис.(так майстри говорять). Може давати звук счеплення- причина розбиті пружини на диску. Може нервувати,але з ладу швидкосчеплення не виходить. З подіною болячкою Дукато проїхав у знайомих 170тис. км. Я не ризикував, замінив. Але все інше в счеплення було в нормальному стані.
У меня 1.9D так он сжигает все что ему в бак залью, а вот у знакомого Т4 после 2000 года так тот матерится на солярку, Заправились на одной колонке и в одно и тоже время, так у него топливная так грохотала что пипец (он решил слить с бака все), а я никаких изменений не услышал на своем. _________________ О вкусах не спорят, о них ругаются и дерутся.
Артеи бери бензинову версію, не пожалієш.
двигун 2 кубовий 16 клапанний (EW10J4)- ставиться навіть на легкові пежо, вже 2 роки на ньому відїздив, і ніяких проблем
Артеи бери бензинову версію, не пожалієш.
двигун 2 кубовий 16 клапанний (EW10J4)- ставиться навіть на легкові пежо, вже 2 роки на ньому відїздив, і ніяких проблем
Пробема в том, что у нас бензиновых очень мало... А по ходовой, передние и задние сайлентблоки, передние стойки, больше нечему ломаться.
Артеи бери бензинову версію, не пожалієш.
двигун 2 кубовий 16 клапанний (EW10J4)- ставиться навіть на легкові пежо, вже 2 роки на ньому відїздив, і ніяких проблем
Пробема в том, что у нас бензиновых очень мало... А по ходовой, передние и задние сайлентблоки, передние стойки, больше нечему ломаться.
Да хватает бензиновых версий. С бензиновой тачкой гимора меньше. А если расход большой,так можно ГБО поставить.Хотя кому как.У меня дядька дизелелюбитель. Таки доволен... _________________ Разборка вэнов Фиат Улис Скудо, Пежо 806 Эксперт Ситроэн Джампи Эвазион. 096 303 77 45 093 460 41 44 Александр. Ремонт КПП и АКПП. СТО. Ремот ходовой,двигателей.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме