Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009
Добавлено: Ср Май 04, 2022 22:14 Заголовок сообщения:
на моєму 1,9Д бендікс має саме 11 зубів. можливо, так повинно було б бути спочатку?
якщо все-таки бендікс стартера повинен мати 9 зубів, навіщо пхати бундікс з 11 зубами, який з більшим діаметром? як, без додаткового геморою, цей бендікс ввійде в зубці маховика? _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Авто: Fiat Doblo 1.9D 2001, Fiat Fiorino 1.3mjtd 2009
Добавлено: Чт Май 12, 2022 06:31 Заголовок сообщения:
vitabonda писал(а):
не морочити голову
Здається, двічі користувався, результатів не помітив. Але пан сам має вирішувати - люба стороння оцінка - суб'єктивна. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.06.2013 Сообщения: 11 Откуда: Одесса
Авто: QUBO 1.3 Mjet
Добавлено: Чт Май 18, 2023 21:59 Заголовок сообщения:
доброго дня!
Допоможить будь ласка!
в мене двигло 1.3 мультиджет. знимав форсунку, поставив нову шайбу, але з часом стало з-під форсунки давити гази. як я розумію то я при встановленні затянув недостатньо. ставив нову шайбу, не стару.
тож е питання - щоб закрутити корректно треба крутити динамометричним ключем. але я не можу знайти який момент треба ...
Возраст: 32 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.02.2011 Сообщения: 4373 Откуда: Рiвне
Авто: Subaru Forester
Добавлено: Пт Май 19, 2023 03:43 Заголовок сообщения:
Budweiser писал(а):
доброго дня!
Допоможить будь ласка!
в мене двигло 1.3 мультиджет. знимав форсунку, поставив нову шайбу, але з часом стало з-під форсунки давити гази. як я розумію то я при встановленні затянув недостатньо. ставив нову шайбу, не стару.
тож е питання - щоб закрутити корректно треба крутити динамометричним ключем. але я не можу знайти який момент треба ...
допоможить!!!!
дякую!
По перше, посадочне місце треба почистити. А після цього, подивитися, а чи не потрібно шарошкою пройтися?
Момент затяжки 18-22 Нм _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.06.2013 Сообщения: 11 Откуда: Одесса
Авто: QUBO 1.3 Mjet
Добавлено: Пт Май 19, 2023 20:43 Заголовок сообщения:
zbuduna писал(а):
Budweiser писал(а):
доброго дня!
Допоможить будь ласка!
в мене двигло 1.3 мультиджет. знимав форсунку, поставив нову шайбу, але з часом стало з-під форсунки давити гази. як я розумію то я при встановленні затянув недостатньо. ставив нову шайбу, не стару.
тож е питання - щоб закрутити корректно треба крутити динамометричним ключем. але я не можу знайти який момент треба ...
допоможить!!!!
дякую!
По перше, посадочне місце треба почистити. А після цього, подивитися, а чи не потрібно шарошкою пройтися?
Момент затяжки 18-22 Нм
дуже дякую за відповідь!
посадочне місце чистив, бо було брудне.
наждачкою злякався чистити, щоб абразив не попав у камеру. чистив тряпкою, яку на викрутку намотав.
а якою шарошкою можна зачистити, щоб не нашкодити?
Доброго дня.Може хто підкаже (не знайшов у пошуку тему), як перевірити комплектацію авто по вінкоду.Кругом тільки платні.Кожну машину оплатити -так собі справа.Через Елкаст не хоче шукати,може хоч одну машину ?
що таке комплектація за він кодом? давайте він подивимось шо пише _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Вітаю
Така проблема
Загоріся замок на панелі і добло 1,9jtd незаводиться
під капотом стоїть реле nagares RL/180-12.
від плюса акамулятора йде провід до реле на одну клему а з другої клеми реле йде в салон провід грубий і в салоні він відпав звідкість.
він достає до блока сігналки і до блока предохранітілів
а звідки відпа неможу знайти звідки.
якщо нетяжко можете подивитися чи в когось так само стоїть і куда він підходить.
1- символ ключа на панелі каже про проблеми з іммобілайзером, а шо там робить оте реле, х/з.
2- оте реле штатне, чи самопал, для чого? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме