|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
invisiblesok Италолюбитель
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2012 Сообщения: 71 Откуда: УКРАИНА
Авто: Citroen NEMO
|
Добавлено: Сб Июл 08, 2023 22:40 Заголовок сообщения: не приходить - 12в на реле включення стартера. |
|
|
Доброго дня. Перестав заводитись Citroen Nemo, а саме при провертанні ключа не спрацьовує реле пуску стартера.
Реле знаходиться в блоці під катопом ( на фото червоне реле , вказане стрілкою ). На катушку реле приходить +12в через ключ зажигання ( помаранчевий провід ), а на іншу ножку катушки реле (коричневий провід) нічого не приходить, а сам провід йде до блоку BSI ( під рулем ), провід цілий - продзвонив тестером. Реле справне, перевіряв знявши і підключивши напряму до акума. Стартер робочий, машину заводжу перемикаючи на ньому викруткою клеми.
В машині все інше працює ( фари, вентилятор пічки, склоочисники, поворотники і т.д. ).
Провід масси перевірив, контакти зачистив під капотом та в салоні біля водія та біля блоку BSI. Запобіжники всі достав, контакти перечистив - всі справні ( перевіряв лампою - контролькою ).
Допоможіть з вирішенням проблеми !!!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Июл 09, 2023 07:07 Заголовок сообщения: |
|
|
А подавати +12 на клему втягуючого реле пробували? Бо перемикання силових клем мало шо скаже, крім того, шо силова частина жива.
Сигналка чи якесь інше блокування проти угонів є? Коричневий- скоріш за все- той самий мінус, який повинен дозволяти спрацювання реле стартера і пуск авто, бо інакше не було би резону тягнути той мінус під панель, можна було посадити його на масу/мінус де завгодно. Треба бачити схему запуску стартера через отой самий блок BSI- не буде звідти мінус приходити, реле не спрацює.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
invisiblesok Италолюбитель
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2012 Сообщения: 71 Откуда: УКРАИНА
Авто: Citroen NEMO
|
Добавлено: Вс Июл 09, 2023 11:03 Заголовок сообщения: |
|
|
сигналки не має, є імобілайзер. Якщо контакт імобілайзера відключити від ключа зажигання, то на панелі приборів висвічуеться лампа про те,що спрацював імобілайзер, назад підеднав вона тухне. Тому він працює нормально.
Описание: |
|
Размер: |
284.63 KB |
Просмотрено: |
61 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
137.24 KB |
Просмотрено: |
80 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
127.8 KB |
Просмотрено: |
56 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Июл 09, 2023 11:49 Заголовок сообщения: |
|
|
Х/з, без схеми важко, але є такі рішення
- плюс 12 приходить для роботи реле і стартера з конт. 50 замка на один вивід обмотки, а другий вивід обмотки кудись там біжить, замість прийти прямо на мінус/масу, натякає на якесь блокування.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
invisiblesok Италолюбитель
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2012 Сообщения: 71 Откуда: УКРАИНА
Авто: Citroen NEMO
|
Добавлено: Вс Июл 09, 2023 14:40 Заголовок сообщения: |
|
|
фото схеми запуску Варіан 1 та Варіант 2, та схема імобілайзера.
Описание: |
|
Размер: |
173.67 KB |
Просмотрено: |
66 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
183.54 KB |
Просмотрено: |
60 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
220.5 KB |
Просмотрено: |
54 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Июл 09, 2023 18:42 Заголовок сообщения: |
|
|
Перше фото- стартера і реле не бачу. Поз. 8202, як на мене- котушка транспондера імобілайзера.
Друге- є стартер, є втягуюче, поз. 1010, є дріт №100/65, який приходить на к.50 ЗЗ. Реле нема...
Третє- аналогічно, тільки більш кривими дорогами. І теж без реле.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
lefty Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.06.2009 Сообщения: 1592 Откуда: харьков
Авто: fiat bravo SX 1.4 1997 => Fiat Bravo TJet120HP
|
Добавлено: Вс Июл 09, 2023 23:45 Заголовок сообщения: |
|
|
щось подібне було колись в когось на добло.
Зовнішньо тут по фото виглядає схоже на добло, підозрюю, що може бути така сама халепа. Нажаль, я не пам'ятаю, чи воно зовсім не заводилось, чи іноді...але те , що були проблеми саме з запуском - то точна.
його притягнули до електрика по сусідству, а він прибіг до нас по допомогу, бо навички з пайки в нього не дуже.
В тому випадку прямо на платі блоку BSI були запаяні кілька реле. Зсередини, під кришкою.
Одне з них було мертве, точніше, мертве наполовину - це фактично було 2 реле в одному корпусі. Опізнали і замовили , такі самі продавались на промі.
На схемах цих реле не було, бо як я розумію, виробник не передбачає ремонту блоків по компонентах, тільки заміну цілком. Плюс, це ж частина системи іммо, її не завжди цілком документують.
_________________ ...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель... |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|