Enter
Який рік, який мотор _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Massimo його знає ) В нього останнім часом було відразу 2 бравіка.
Десь 5-5.5 К ... якщо стан дуже гарний і пробіг відносно малий, до 100К (так, таке буває) - 6..6.5 К
До речі, не впевнений, що Multiair кращий за TJet, але саме цей двигун встановлювався в останні роки виготовлення автівки.
До речі, на ріа бачив білу дельту в Одесі - на перший погляд, непоганий апарат, і пробіг заявлено приблизно той що треба. _________________ ...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель...
Massimo його знає ) В нього останнім часом було відразу 2 бравіка.
Десь 5-5.5 К ... якщо стан дуже гарний і пробіг відносно малий, до 100К (так, таке буває) - 6..6.5 К
До речі, не впевнений, що Multiair кращий за TJet, але саме цей двигун встановлювався в останні роки виготовлення автівки.
До речі, на ріа бачив білу дельту в Одесі - на перший погляд, непоганий апарат, і пробіг заявлено приблизно той що треба.
Massimo його знає ) В нього останнім часом було відразу 2 бравіка.
Десь 5-5.5 К ... якщо стан дуже гарний і пробіг відносно малий, до 100К (так, таке буває) - 6..6.5 К
До речі, не впевнений, що Multiair кращий за TJet, але саме цей двигун встановлювався в останні роки виготовлення автівки.
До речі, на ріа бачив білу дельту в Одесі - на перший погляд, непоганий апарат, і пробіг заявлено приблизно той що треба.
Колись бачив те відео.
Що я можу сказати. В мене пробіг 111 к; Все що робилося - є в бортовому журналі тут на форумі. Дещо робилося за регламентом, дещо просто за натхненням.
Саме по двигуну - в мене нарікань ніяких нема. Міняю мастило раз на 7-8 К; деякий розхід мастила є тільки тоді, як я кручу двигун на 4-4.5 К обертів, коли є потреба або настрій... Але не більше ніж 100 грамів на 1К пробігу.
Не виключаю, що може наприклад десь підтікати наприклад теплообмінник, але поки не бачу ніякої трагедії, тож міняти його теж поки не планую.
Був такий собі бравоклуб-форум, там було багато автівок з пробігом 250-300 К, поточний ремонт TJet там зводився зазвичай до ремонту голови, там зазвичай одне і те саме - сальники клапанів дубіють і потребують заміни; плюс іноді залягають кільця. _________________ ...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель...
Massimo його знає ) В нього останнім часом було відразу 2 бравіка.
Десь 5-5.5 К ... якщо стан дуже гарний і пробіг відносно малий, до 100К (так, таке буває) - 6..6.5 К
До речі, не впевнений, що Multiair кращий за TJet, але саме цей двигун встановлювався в останні роки виготовлення автівки.
До речі, на ріа бачив білу дельту в Одесі - на перший погляд, непоганий апарат, і пробіг заявлено приблизно той що треба.
Якусь дельту я обслуговував, лиш не можу нагадати білу чи чорну, але хлоп казав, що продаватиме. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Massimo його знає ) В нього останнім часом було відразу 2 бравіка.
Десь 5-5.5 К ... якщо стан дуже гарний і пробіг відносно малий, до 100К (так, таке буває) - 6..6.5 К
До речі, не впевнений, що Multiair кращий за TJet, але саме цей двигун встановлювався в останні роки виготовлення автівки.
... мій Спорт на тюнінгу 170 сил з пробігом до 100 і без жодного підкрасу і жодної проблеми я продав Масімо за 5.5... але таких машин більше не існує у нас в Україні... на всі інші Бравіки, що попадаються на очі, принаймні тут у Львові, то плакати хочеться, як дивишся
доречі Масімо його вже перепродав своєму знайомому))... стукай йому в приват, може знайомий схоче перепродати
П.С. щодо двигунів - Мультиейр то реальне гамно..я маю зараз Міто 135 Мультик і в порівнянні з t-jet то ..довго думає.. педаль газу треба продавлювати чуть не до половини, щоб стартанути... а жре +-так само.. в мене Браво, як катала дружина жер 10-11л, Альфа жре 11-12 ))) _________________ Слава Україні!!
в t-jet тре лиш пофіксити випускний колектор, гарячу частину турбіни і теплообмінник і більше з ним проблем німа...
а ше забув про геморой з Опельовської коробкою М32.... ех, як пригадаю - 3 рази розбирав _________________ Слава Україні!!
Romko
то все твій ТСТ винен) _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Massimo його знає ) В нього останнім часом було відразу 2 бравіка.
Десь 5-5.5 К ... якщо стан дуже гарний і пробіг відносно малий, до 100К (так, таке буває) - 6..6.5 К
До речі, не впевнений, що Multiair кращий за TJet, але саме цей двигун встановлювався в останні роки виготовлення автівки.
... мій Спорт на тюнінгу 170 сил з пробігом до 100 і без жодного підкрасу і жодної проблеми я продав Масімо за 5.5... але таких машин більше не існує у нас в Україні... на всі інші Бравіки, що попадаються на очі, принаймні тут у Львові, то плакати хочеться, як дивишся
доречі Масімо його вже перепродав своєму знайомому))... стукай йому в приват, може знайомий схоче перепродати
П.С. щодо двигунів - Мультиейр то реальне гамно..я маю зараз Міто 135 Мультик і в порівнянні з t-jet то ..довго думає.. педаль газу треба продавлювати чуть не до половини, щоб стартанути... а жре +-так само.. в мене Браво, як катала дружина жер 10-11л, Альфа жре 11-12 )))
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме