Возраст: 27 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.12.2022 Сообщения: 11 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Linea 1.4 2013 (350A.1000)
Добавлено: Пн Дек 19, 2022 21:05 Заголовок сообщения: Глохне Фіат Лінеа 1.4 77 - ГБО - після скидання передачі
Доброго дня всім!
Проблема наступна: Рандомно може заглохнути після скидання з передачі на нейтраль (в більшості після довгої їзди на 4-5 передачі), що особливо тільки при їзді на газу. Був у газовщиків ( не там де ставив гбо, бо зараз не в Україні), сказали що налаштовано все ок, газові фільтри нові, повітряний новий, свічки нові НЖК 1691 ті що по паспорту, модуль запалювання теж новий купив бо були пропуски 1-4 циліндр(допомогло, більше не появляються), свічні кабелі нові.
Буду вдячний за варіанти, якщо хтось вилічив цю проблему на своїй 77-сильній мікрохвильовці
Ще добавлю: коли щастить що обороти плавно опускаються і вона не глохне, вони всерівно просідають на око нижче, аніж 300-400.
Приходиться тормозити на передачах, тобіш двигуном, аж опускаючи тим самим обороти до 1200-+ і тоді скидати передачу.
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=65831 _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
А для чого мінялась прокладка? Якось туманно- майстер не бачив без зняття, скільки там клапанів? У вас там таки 16-клапанний двигун? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Я звиняюсь, а пан міряв/регулював зазори клапанів?
при заміні прокладки клапанної кришки сказав механік що тут стоять гідрокомпенсатори і зазорів виставляти не потрібно тк вони саморегулюючі
Тікайте від того "майстра", шукайте іншого.
Клапана регулюються, заміною шайб. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Я звиняюсь, а пан міряв/регулював зазори клапанів?
при заміні прокладки клапанної кришки сказав механік що тут стоять гідрокомпенсатори і зазорів виставляти не потрібно тк вони саморегулюючі
Тікайте від того "майстра", шукайте іншого.
Клапана регулюються, заміною шайб.
Прокладку міняв бо був з одної сторони підтьок, тому вирішив замінити...
А на рахунок шайб дякую, буду знати. Нажаль, за кордоном невеликий тут вибір майстрів нормальних, та щей щоб шкіри не здерли по суті нічого не зробивши...
Тобно регулювання клапанів заміною ось цих шайб повинно було б вирішити проблему?
А для чого мінялась прокладка? Якось туманно- майстер не бачив без зняття, скільки там клапанів? У вас там таки 16-клапанний двигун?
Двигун 350А.1000, 8-ми клапанний. Прокладку попросив поміняти бо був легкий "підтьок" з одної сторони, і попросив його одразу відрегулювати клапана (пробіг на той час був 110.000+-), на що він після зняття кришки передзвонив мені і сказав що стоять гідрокомпенсатори і регулювати клапани не потрібно, ось так)
З ваших постів, аж до останнього ніхто і не знав, де ви знаходитесь. Сказали б зразу і не було б питань. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Двигун 350А.1000, 8-ми клапанний. Прокладку попросив поміняти бо був легкий "підтьок" з одної сторони, і попросив його одразу відрегулювати клапана (пробіг на той час був 110.000+-), на що він після зняття кришки передзвонив мені і сказав що стоять гідрокомпенсатори і регулювати клапани не потрібно, ось так)
А міняючи прокладку майстер не забув поміняти ущільнюючи кільця масляних каналів і клапана варіатора?
Двигун 350А.1000, 8-ми клапанний. Прокладку попросив поміняти бо був легкий "підтьок" з одної сторони, і попросив його одразу відрегулювати клапана (пробіг на той час був 110.000+-), на що він після зняття кришки передзвонив мені і сказав що стоять гідрокомпенсатори і регулювати клапани не потрібно, ось так)
А міняючи прокладку майстер не забув поміняти ущільнюючи кільця масляних каналів і клапана варіатора?
кільця це ті 4 шт які ідуть зазвичай у комплекті з прокладкою клапанної кришки? якщо так то тоді і їх міняв, а клапан варіатора хз якщо чесно)
блін простоя думаю що питання про це все трохи не актуальні так як глохла вона ще задовго до цих маніпуляцій)
кільця це ті 4 шт які ідуть зазвичай у комплекті з прокладкою клапанної кришки? якщо так то тоді і їх міняв, а клапан варіатора хз якщо чесно)
блін простоя думаю що питання про це все трохи не актуальні так як глохла вона ще задовго до цих маніпуляцій)
Є окремо прокладка, а є комплект, то я і запитав чи насправді він поміняв, чи тільки сказав про це, так як і про гідрокомпенсатори. То якщо глохла і глохне, то починай з якості мастила, клапанів, свічок, міток ГРМ, адаптації а краще всього з майстра, який цим повинен займатись і щось в цьому тямить.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме