|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
housespirit_g Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.08.2021 Сообщения: 11 Откуда: Миколаїв
Авто: Fiat 500 0,9 RT GUCCI
|
Добавлено: Сб Июл 30, 2022 22:44 Заголовок сообщения: Fiat 500 0,9 Twinair turbo. Помилка P0033 |
|
|
Добрий день!
Загорівся Check
Сканування через ELM показало помилку P0033 Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit.
Зкидання помилки допомагає на деякий час. Починає працювати турбіна. Але через деякий час (абсолютно різний) знову з'являється помилка і робота турбіни блокуєтья.
Поговорив з людьми. Пояснили, що це клапан, який стоїть перед турбіною і направляє повітря після фільтру до турбіни, або напряму у впускний коллектор.
Прозвонив обмотку клапана (щось біля 10 Ом). Подав живлення напряму з акумулятора. Клапан клацає
Перевірив роз'єм. Розовий провід в обриві. Зелений у режимі прозвонки звониться на корпус. Скоріш за все через транзісторний ключ контролеру.
Припустив, що на рожевий "+" може подаватися безпосередньо з запобіжника. Перевірив запобіжники. Один на 15А вийшов з ладу. Замінив.
Рожевий провід все одно не звонився на "+". Припустив, що живлення подається з якогось реле.
Зібрав, Зкинув помилку, Турбіна запрацювала..Поплескав від радощів у долоні і заглушив.
Коли стало потрібно їхати при пуску знову засвітився Check. За відсутності часу запобіжник не перевірив
Чи є в когость елекртична схема живлення цього клапану?
Можливо на цьому запобіжнику є ще якісь користуввачі, бо 15А для маленького клапана мені здається занадто.
Прошу допомоги у шановних форумчан у діагностиці несправнсті)) |
|
Вернуться к началу |
|
|
housespirit_g Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.08.2021 Сообщения: 11 Откуда: Миколаїв
Авто: Fiat 500 0,9 RT GUCCI
|
Добавлено: Вс Июл 31, 2022 17:20 Заголовок сообщения: |
|
|
Ситуація трохи заплутаніша ніж уявляв.
1.Перевірив запобіжник, що міняв -цілий. Якщо вірити посібнику з експлуатації він відповідав за розетку прикурювача)))
2. Зкинув фішку з клапана, що перед турбіною, із сторони повітряного фільтра. Увімкнув запалення ("зажиганіє" по москальськи). Живлення 12 В. з'явилося на фішці.
Висновки:
Я не той клапан перевіряю або ток, що протікає через клапан не відповідає запрограмованій величині.
Якщо є якісь думки з цього приводу, прошу поділитися |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17264 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Июл 31, 2022 18:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Живлення на одному контакті, так? Отой ТОК скоріш за все визначається опором обмотки і напругою за винятком падіння на ключі.
В ЕБУ стоїть транзисторний ключ, який вмикає/вимикає обмотку, от і все. Тому на одному контакті повинно бути +12, другий, з другого виводу обмотки, отим ключем і замикається на мінус живлення. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
housespirit_g Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.08.2021 Сообщения: 11 Откуда: Миколаїв
Авто: Fiat 500 0,9 RT GUCCI
|
Добавлено: Пн Авг 01, 2022 03:14 Заголовок сообщения: |
|
|
Так, все вірно.
Опір обмотки приблизно 10 Ом. Таким чином виходить, що схема керування клапаном працююча.
Опосредовано це підтверджується тим, що після скидання помилки через ELM турбіна деякий час працює
Тоді чому пише помилку контроля ланцюга клапану байпасу?
Бачу тільки три варіанти:
1. Я перевіряю не той клапан на який вказує помилка
2. Значення току через клапан не попадає в потрібний діапазон
3. Несправний ланцюг вимірювання ток на ЕБУ(((
Чи є якісь методи, щоб перевірити з тим клапаном працюю чи ні? |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Пн Авг 01, 2022 10:36 Заголовок сообщения: |
|
|
Або десь перетерся дріт і періодично лягає на масу. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
housespirit_g Amico
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.08.2021 Сообщения: 11 Откуда: Миколаїв
Авто: Fiat 500 0,9 RT GUCCI
|
Добавлено: Пт Авг 05, 2022 22:17 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR писал(а): | Або десь перетерся дріт і періодично лягає на масу. |
Пан правий на 100 відсотків!
Не треба шукати складних рішень, коли є прості)))
Дякую!.
Проблема вирішена. На жгуті частково була гофоротруба. І жгут торкався кришки клапанів. Саме там протерлася ізоляція |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|