|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Almalm Amico
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2021 Сообщения: 3 Откуда: Киев
Авто: Linea
|
Добавлено: Вс Июл 24, 2022 19:23 Заголовок сообщения: Linea T-Jet проблеми з тягою\наддувом |
|
|
Доброго дня.
Прошу поради колективного розуму з виявлення причини або послідовності дій у пошуку проблеми, що виникла. Спробую стисло, наскільки можливо: після заміни мастила, а можливо просто співпало, звернув увагу на те, що іноді, коли інтенсивно тиснешь на педальку - є деяка затримка у реакції на неї, навіть коли шкала індикації наддуву турбіни заповнювалася повністю. Як завжди припустив, що знову надірвалася\перетиснулася шлангочка від клапану регулювання наддуву (той, що на радіаторі зліва 46813571) - трошки нижня була перетиснута, а так, як вона була вже "на грані" по довжині, то вирішів її замініти на нову схожу (не така м'ягка). Після заміни перевірів, що всі шлангочки від цього клапану обтиснути гарно та не мають тріщин та перегинів. Але після заміни стало ще гірше - педалька у підлогу, але авто на це реагує повільно та шкала індикації тиску турбіни заповняється десь на 3 поділки. Так як по місту, де зараз перебуваю, поки що не знайшов фахівця, який би допоміг у діагностиці та вирішенні проблеми - почав перевіряти самостійно те, що розумію. Що перевірів:
1. Перепускний клапан працює - не продувається. Також, якщо скидання тиску з впуску на цей клапан перекрити, то ситуація ніяк не змінюється - тиск наддуву не з'являться (шкала на індикаторі не заповнюється, авто їде також).
2. Якщо скинути шлангочку, яку замінив (нижня, що йде до турбіни) - авто їде гарно, як і раніше та шкала індикації тиску заповнюється повністю, що є очикуванним, т.як при скиданні цієї шлангочки "хвіртка" зачинина і турбіна дме на всю потужність і є передув.
3. Повернув на місце стару шлангочку замість нової, переверів, що кінці обтиснуті гарно, немає передавлювання - авто їхати стало дещо краще, індикатор тиску на прибоці показує заповнення до половини шкали. Але їде не так як раніше, крім цього з'вився свист при інтенсивному розгоні, якого немає при скинутій нижній шлангочці.
Виходичі із того, що описав, припускаю (але зовсім в цьому не впевнений), що щось не так з клапаном регулювання 46813571, але у деяких джерелах читав думки про те, що цей клапан "або працює, або ні. Та якщо не працює - вискакує чек". А просто його замінити для тесту - це наразі дуже дороге задоволення.
Буду дуже вдячний за поради\консультування\думку. |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Вс Июл 24, 2022 20:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Відсутність тиску в пайпі може буди з декількох причин:
Банально дірка в пайпі або в даунпайпі.
Відсутність керування бустом.
Не зачинена фіртка вейстґейту.
Забагата суміш (але на високих обертах може і надувати).
Оскільки машина в Києві, а я в армії, то особисто не маю змоги перевірити ту чи іншу можливу причину. Пропоную зробити це або самотужки, або звернутися до спеціаліста, який дещо петрає в тачках з равликом _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|