Редкий фиат с опелевским моторчиком.Возникла проблема--после 15-20 минут езды загорается масленка уровня масла.Масла как раз налито по верхней метке.Давление масла не горит.Ошибок мультиэкускан не выдает.Появилось после замены масло с 5w30 на 5w40.Сначала на трассе вдруг загорелась масленка.Остановился немного долил масла---масленка на 400км потухла.Потом опять загорелась--и опять пропала после долива,Масло мотор не ест.Немного сопливила прокладка клапанной крышки,а потом проблема стала постоянной и на долив уже не реагирует.Мотор шепчет,масло никуда не девается,машинка летает.Проблема уже с середины лета существует и никак не могу разобраться--проблема в датчике или нет?У кого какие идеи?
глюки....
в мене навіть при рівні "нижня риска" - нічого не горить...
Фіат може і рідкісний, а от двигун - ні
не думаю, що той йопелівський сенсор рівня мастила дорого коштує....
замінити і подивитися на результат.
або як мінімум, варто зняти роз'єм, та спробувати закоротити його.
якщо при маніпуляціях з роз'ємом на приборці буде без змін - то це, мабуть, проводка глючить...
Додам ще: або зняти та промити давач.
Що можна вже було давно спробувати зробити... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Новий прикол--загорівся значок АБС на панелі приладів.З,являється після першого гальмування.Потім до кінця руху значок залишається на панелі.На якість руху та гальмування ніяк не впливає.Рівень гальмівної рідини нормальний в бачку.Датчик АБС міняється зі ступицею.А от як визначити який з датчиків не працює оце питання.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме