Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
Добавлено: Пн Дек 13, 2021 17:03 Заголовок сообщения: Про змазуючі властивості дизпалива.
Плейліст з каналу PARTBOX
В котрому: лити чи не лити двохтактне мастило, що дають добавки з гастрономів (Лікві Молі, СМТ2, Віннс, тощо), як впливають промислові присадки (Петролаб, Басф)
Трохи оффтоп, але в тему про присадки.
Було діло, що лив соляру з Intron dClean + Intron dLube. По dLube ніяких питань не виникло, а dClean змив зі шприца, яким дозував присадку, всі помітки - трохи насторожило, але не сильно придав значення. Закінчилось то все візитом до паливщиків, бо всю гамулу з баку і магістралей підняло і понесло крізь фільтр в форси. Тому, якщо бавитись такими очисниками, то або машина повинна бути нова, або все повинно бути дуже чисто вимито.
Хоча суб'єктивно на тій присадці їхало цікавіше і їло менше, все ж трохи цетанове число підвищує.
А Партбокс - крутий канал. Дуже багато чого пізнавального можна дізнатись
пс. про фільтри і гамулу - та сама гамула і всякі мікрочастинки цілком успішно проходять крізь фільтруючий елемент, руйнуючи поверхневий натяг і пропускаючи воду всередину. Так що чистий бак - мастхев.
Я, надивившись канал КОВШ, зібрався ставити на Трек додатковий двомікронний фільтр. Може після того спробую той дКлін. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
(так думки про присадки.)
Роботу сучасних дизельних двигунів забезпечують дизельні палива із цетановим числом від 45 до 55.
40-та менш. різко зростає затримка горіння , збільшується знос двигуна.
60-та більш. знижується повнота згоряння палива, зростає димність, підвищується витрата палива.
В який бік бажаєте змінити?
(Ви ж напевно знаєте яке число тої соляри що залили в бак.)
Фільтр, центрифуга так буде якась користь як що не критично навантажить "подачу"
Якість звісно не покращиться, а "сміття" відсіється.
Ну і головне
змазуючі властивості дизпалива.
Важливо так як сучасна соляра "суха" а всі рухомі поверхні паливної змащуються тільки солярою. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Солярка - паливо сатани (ц) - Вася
Taras_Potatos
У тебе і заводський фільтр непоганий. Міняй кожного ТО і не парся. Ваг любить гроші))) _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
У тебе і заводський фільтр непоганий. Міняй кожного ТО і не парся. Ваг любить гроші)))
А навіщо?
Чим більше "забивається" фільтр тим він стає краще.
Отії "мікрони" зменшуються..
(Лично мне так каажется....). )
(головне не допустити щоб він перестав зовсім пропускати паливо.) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
99.6% як що встановити ще пару штук в середині будуть такі ж . _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
У тебе і заводський фільтр непоганий. Міняй кожного ТО і не парся. Ваг любить гроші)))
А навіщо?
Чим більше "забивається" фільтр тим він стає краще.
Отії "мікрони" зменшуються..
(Лично мне так каажется....). )
(головне не допустити щоб він перестав зовсім пропускати паливо.)
Як виявилось є такий параметр фільтра як здатність утримування. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
На UPG солярка нормальна, але в них мало станцій, поки зі знайомих про них жодного негативного відгуку, росхід мінімальний, якщо також заправляєтесь там і маєте що сказати то було б цікаво почути відгук )
Казочка
Багато невірних суджень.
Десь виклацував таблиці ГОСТів де вказані цетанові числа ГСМ.
(Трансформаторне для цих цілей найкраще)
А щоб у соляри було цитанове "людське" в ній повинен бути парафін.
Ну це вже зовсім інша тема.
(це тільки моя думка) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Тут би хотілося якось троха аргументів.
Як щодо "казочки", так і щодо решти. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Чесслово зовсім не хочеться шукати всілякі ТУ та ҐОСТи.
Перше тест/експертизу зробити не так і просто.
Чому? Тому що е жорсткі умови як це робиться.(як.коли.в шо. потрібно брати зразок) "капля вологи в тарі кардинально зміне показники"
По другому Вам догументу який мае юридичну силу не нададуть.
Всі його зазначені прилади "круті" але зовсім не потрібні для вимірювання цитанового числа.
https://docs.cntd.ru/document/1200007914
Пояснення коли запалюються "капельки" ну м'яко кажучи не внушають довіри.
Масла 2-Х такт ні задумані щоб згорати разом з топливом і як що вони по його словам ведуть себе по різному з солярою. То виходить що і по прямому призначенні вони повинні чадіти так само.
Чому по різному горять з солярою.
1) Вода,волога (може бути навіть на молекулярному рівні) шо для бельзину пофіг бо запалює суміш свічка.
Акумуляторна паливна система дуже "ніжна" та дорога для таких випробувань.
(це тільки моя думка і стосується "трахторців") _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме