Така ідея теж проскочила - намотаю на деревяшку тряпку і попробую просадити піддон, може лак сильно не пошкоджу. І ще одне питання чи варто поставити ніодімовий магніт в піддон чи немає в цьому необхідності?
Бабіту вже давно нема, а люмень- таки правда. Це ще в КПП актуально, а в двигуні не дуже.
Ну мається на увазі з чого там зараз ті вклашиші роблять. Воно всеодно не магнітне. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Мажна сказати питання вирішине! Дійсно проблема була з піддоном. Піддон не вдарений, не подертий, майже як новий, але при більш уважному огляді я побачив не велику вгнутість в середину, тобто можливо міняли подушку, абож ланцюг грм і підставили під піддон підпору (так як щоб зняти ланцюг необхідно зняти праву подушку двигуна), яка в свою чергу під вагою двигуна вгнула при томуж рівномірно піддон в середину.Нащо я і не звернув уваги. Велике дякую Жеці за його відповідь та і тему, теж ніколиб не подумав що через таку "дрібницю" може бути така проблема! В наших авто дуже близько сидить маслоприймач до дна піддона тому кожен міліметр відіграє роль.Я просто акуратно вирівняв піддон, надав йому випуклої форми і отримав результат - лампа гасне до 2с зараз зимою з відємною температурою.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме