|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Божко Дима Amico
Возраст: 57 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
|
Добавлено: Сб Дек 12, 2020 21:40 Заголовок сообщения: |
|
|
Дякую за відгуки, приемно думати що вам небайдуже, цікаво, то розважаемось далі .
Продовження історії "Усунення поганого запуску дизеля 1,9D при темп. 5*С і нижче".
Доповнення. Минулої зими, яка була і не зимою, власниця теж "маслала" стартером не раз і довго(дяка АКБ, що був "свіжий" і працездатний) поки заведе. Ціеї зими ситуація погіршилась до стану -посадила не завела. Родичка і без чоловіка тому приперся з зарядним я, та й зацікавлений був , бо дали свою"Добло" тільки бенз. 1,6. Поставив на заряд і порадив придбати по дорозі назад "єфір", думаю всі зрозуміли , що мова про рідину в аєрозольній упаковці для запуску діз. і бенз. двигунів, якщо не помиляюсь то "Абро". Як сказали більш досвідчені підходить і лак для волосся, пара куб(см) бензину в впускний тракт та інші суміші. Привезла, АКБ до того часу зарядивсь, обдивився куди "вшикати" -відкрутив три гвинта що тримають якусь невелику деталь( хто скаже що воно і для чого) що до неї гумова трубочка і скількість проводків в жгутові ,пшикнув, заткнув(поставив) блочок на місто не прикручуючи ,швиденько стартернув- озвалась і заглохла, далі пробували без "єфіра" ,заторохтіла і працювала. Закрутив три гвинта і дав пораду в подальшому закручувати на один гвин. Коли була пошкоджена "різьба" під цей гвинт( отвір для гвинта в платику не розрахован на сотню циклів закрутив-відкрутив) мною була дана порада блочок не кріпити іншими гвинтами( доречі,в подібному випадку можна взяти гвинт більшого діаметру або нарізати М6) а затикати як пробку обгорнувши по периметру гумовою стрічкою, було визначено, що з відсутнім в своему місці блочком двигун продобжуе "торохтіти"). От за подібне я і полюбляю прості застарілі конструкції дізелів і всього іншого, сучасні двигуни дорожчі, складніші в пошуку порятунку, дорожчі в ремонті і ніскільки не єкономніші по пальному. Можете посміхатись і кепкувати з мого винахідництва що родом з колгоспу, тракторної бригади. При недовгих роздумах "єфір" то значно менше і дешевше : другого авта за 5тис.дол., заміни двигуна за тис. дол., запропонованого ремонту(без гарантії на успіх) за 25тис. гр.описаного ремонту за вже 3т.гр.
Як підказали знавці подібна неполадка може бути: недостатня компресія(сказали що близько 25 ,в середньому, може бреше майстр, Сергій, дае підстави), не нагріваються до потрібної темп. і в необхідний момент всі 4-і свічки, форсунки не впорскують в необхідний момент потрібну порцію пального або факел(смолоскип,конус) розпилу і діаметр частинок пального невідповідні задуманого виробником. Остання причина під сумнівом, бо на прогрітому вихлоп схожий на правильний, несталеним ДП не смердить, автіка "тягне" добре. Моторна олива що доливаеться часто наштовхуе на думку, що компресія, завдяки оливі на стінка ціл.,повинна бути достатньою для запуска(літом заводилась).Також часто малі оберті при стартируванні можуть бути причиною мовчання двигуна. На "ТАТІ" як зарядив АКБ загомоніла з першої сек. хоча і до того начебто крутивсь бадьоро.
Самі свіжі новини з справи ремонту. Сам не балакав з ремонтниками,тому подвійний переказ. Зранку "завелась як годинник", але не віддали бо АКБ на зарядці(навіщо коли завелась?підозра що брешуть) і думають що я таке був правий кажучи про перевірку форсунок на стенді, чекають прибуття стенду. Сам мало сподіваюсь на погану роботу форсунок але треба перевірити. Майстр , колишній працівник СРТП, майстр з паливної ,мае необхідне обладння і мешкае недалеко від автомайстерні. Думаю завтра приїхати попросити щоб зняли форсунки або самому і перевірити, чого його чекати до вівторка.
Жінки(дружина і її сестра власниця авта) налаштовані агресивно-рішуче: кричати, погрожувати,волати ,закликати. На мій погляд це не діево ,треба спокійно, тихим голосом конкретно попередити про звернення до суду, розголошенням в соц мережі. Як думаете, ситуація- взялись, ремонтували, купували з\п,отримали гроші за виконану роботу але успіху так іне отримали, автівка холодна не заводиться. У лікарів в подібних випадках нічого не відсудиш а от у автомайстрів? Чули про подібні випадки? Вельми можливо справа в спрацьованій ЦПГ але нащо було запевняти "дурну бабу" що за 300гр. полагодим? міняти і робити на 3000гр?
Знову до обьекту , ПНВТ. Мотор працюе голосно, жорстко по аналогії з іншими дізелями можна розцінювати як ранній момент впорскування(МВП), то як перевірити, прозорою трубочкою, прокручуючи КВ, може підкажете де описано? Недавно міняли пас ГРМ , на що дививсь майстр незнаю, змін в роботі двигуна непомітно, може поставив як і було а було неправильно, малоймовірно але , чи можуть мітки неправильно набиті? |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25239 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Сб Дек 12, 2020 22:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Божко Дима
о...тепер спливає нагору ще й нещодавня заміна ременя...що ж...
посиджу, почекаю, поки всі важливі подробиці випливуть нагору за потоком свідомості та емоціями серед літер. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Taras_Potatos Рулевой филиала
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
|
Добавлено: Сб Дек 12, 2020 22:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Di-MA писал(а): | Я так розумію мова йде про звичайний дизель,не прямий вприск палива.(не електронні форсунки).
Тиск по циліндрам повинен бути не меньше 25кг.(міряти на холодний двигун)хочаб на 3 циліндра.Тиск палива не меньше 150кг.Й правильний розпил.(біля 150кг)Робочі свічки.Оберти по стартеру біля 150-170об\хв.(більше краще)
Якщо усе перераховане виконуэться-повинен заводитися,або хоч спалахувати(якщо з запаленням щось не те).
З подачею палива я так розумію усе гаразд:"з вихлопної воняе паливом". |
150 - то не задофіга? То помойму на турбовому такий тиск, на атмо 110-120, чи я помиляюсь? _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Вс Дек 13, 2020 08:26 Заголовок сообщения: |
|
|
Taras_Potatos писал(а): | Di-MA писал(а): | Я так розумію мова йде про звичайний дизель,не прямий вприск палива.(не електронні форсунки).
Тиск по циліндрам повинен бути не меньше 25кг.(міряти на холодний двигун)хочаб на 3 циліндра.Тиск палива не меньше 150кг.Й правильний розпил.(біля 150кг)Робочі свічки.Оберти по стартеру біля 150-170об\хв.(більше краще)
Якщо усе перераховане виконуэться-повинен заводитися,або хоч спалахувати(якщо з запаленням щось не те).
З подачею палива я так розумію усе гаразд:"з вихлопної воняе паливом". |
150 - то не задофіга? То помойму на турбовому такий тиск, на атмо 110-120, чи я помиляюсь? |
Можливо й так,там залежить від типу ДВЗ 120-180кг.(треба уточнити). |
|
Вернуться к началу |
|
|
Божко Дима Amico
Возраст: 57 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
|
Добавлено: Пн Дек 21, 2020 00:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Продовження історії усунення незаведення двигуна дізельного 1,9, "атмосферника". В понеділок , зранку, побалакав з власником автомайстерні, намагався переконати його в необхідності іншого, кращого підходу в роботі. бо ,при першому ознайомленні з автівкою була сказана ймовірна неполадка і вартість в 300гр. і півгодини-година роботи. Перший єтап ремонту зайняв три дні і 3,4тис. гр. і, що бажливо не було попереджено про затягування і збільшення вартості і не був дан звіт(письмовий) про виконану роботу і її вартість. Дуже схоже на обман працюючих. Другий єтап коштував 1840гр. і дан кошторис:свічки розжарювання(Бош)4х340,робота по заміни 300гр, гумовий шланг-180гр.(думаю це той,що злив з форсунок,диам. 4мм.). Майстри планували завтра отримати прпилад для перевірки форсунок, перевірити їх і, можливо, полагодити, бо на їх погляд вони (форсунки) "лили". На мій погляд цього не було , попросив завести. Завелась(в боксі близько 10*С) з другої спроби, курнула при цьому , як звичайно , далі лопотіла і курила як завжди. Вигнав з боксу, розплатив,зі словами, щоми всі , вчасники події, отримали життевий урок, досвід, зробимо правильні висновки. Подальша єксплуатація показала надіне запускання двиг. при плюсових темр.
Спитав у знайомого майстра (на зразок автоєлектрика,єлектронщика) про оберти діз. двиг. при стартуванні-180-210об\хв. Дані виводятся на дісплей підключенного ноутбука. Це, якщо в моторі присутній датчик положенння КВ. Коли забирав авто, на верстаті майстра лежали деталі ГБЦ а поряд стояла ВМВ з піднятим капотом і знятими кузовними деталями передка для кращого доступу до мотора. Вже дома подумав, що якби не забрав то дуже можливо через день-другий з майстерні б зателефонували і сказали, що можна забирати авто, полагодили, відрегуліровали, перевірили. Дуже багато прикладів,бачив сам, коли не соромлячись беруть гроші за роботу яку не робили або зробили погано. Як казав наш зять ,коли його соромили за пиятство, неробство, інші неподобства-де ви кращого знайдете? Так і родичка побоюеться, що їй ці майстри відмовлять в майбутніх ремонтах. Сьогодні святкували придбання авта товаришем, звістно зайшла мова про автомайстрів ціеї майстерні. В нього був випадок коли пригнали машину на заміну паса ГРМ, бо щось пищало в моторі, через деякий час сказали щоб забирали. Забрала ,заплатила жінка , їде а воно пищить як і раніше, подивились на пас , а він "розкувйовджений", явно не новий. Власник майстерні сказав що то вам під захист попав камінцик і пошпетив паса ГРМ. Ви б повірили? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Valery_DN Италофан
Возраст: 61 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.06.2012 Сообщения: 232 Откуда: Днепр
Авто: Doblo Cargo 1,3 MJT
|
Добавлено: Чт Сен 09, 2021 13:13 Заголовок сообщения: |
|
|
ЭлектроМеханиК писал(а): |
Лично я тестирую омметром. Конечно если у человека кривые руки и омметр времен Наполеона и он не может отличить 0,9 Ома от 15 Ом или 300 или 0.02 Ома - это его личное горе. Тогда плиз выкручивайте все свечи и тестируйте их визуально (или мануально....) на нагрев.
Мне достаточно для определения вышедшей из строя свечи без выкручивания из двигателя - обычного тестера. |
Замигал индикатор, омметр показал: 1,2 Ом, 1,2 Ом, 1,2 Ом, 1,0 Ом - критичная разница? Или это в пределах нормы?
Обновление: Купил новые свечи БОШ, сопротивление 1,4 Ом |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|