А то нічо, що з робочим ЄГР температура в камері згоряння є нижчою? _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
zbuduna Хоттабыч
Так, механічний манометр є. Всілякі переходники-муфти теж зробити зможу.
Головне: де та як заміряти? Куди можна вставити манометр, щоб не різати-кроїти по живому? Чи є десь штатне місце, закрите заглушкою? _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Taras_Potatos
Чому? Чи можна твою фразу розуміти як "за умови несправного клапана ЄГР (завжди відкритого або напіввідкритого) температура у камері згоряння вище за рахунок потрапляння в неї рециркульованих газів, що вже мають високу температуру"? _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
zbuduna Хоттабыч
Так, механічний манометр є. Всілякі переходники-муфти теж зробити зможу.
Головне: де та як заміряти? Куди можна вставити манометр, щоб не різати-кроїти по живому? Чи є десь штатне місце, закрите заглушкою?
бо міг і сам давач тововйво.
то ж я теж за манометр і стрілку.
45140132903255.jpg
Описание:
Размер:
48.71 KB
Просмотрено:
118 раз(а)
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
zbuduna Хоттабыч
Так, механічний манометр є. Всілякі переходники-муфти теж зробити зможу.
Головне: де та як заміряти? Куди можна вставити манометр, щоб не різати-кроїти по живому? Чи є десь штатне місце, закрите заглушкою?
А викрутити датчик тиску і вкрутити манометр. Ні? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Taras_Potatos
Чому? Чи можна твою фразу розуміти як "за умови несправного клапана ЄГР (завжди відкритого або напіввідкритого) температура у камері згоряння вище за рахунок потрапляння в неї рециркульованих газів, що вже мають високу температуру"?
За умови непотрапляння відпрацьованих газів температура в камері є вища. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Думаю, що колосальної різниці в КЗ все-таки не буде.
ЄГР має свій теплообмінник з системою охолодження + він працює на певних режимах, а не постійно. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Taras_Potatos
За рахунок кращого згоряння палива через більший вміст кисню?
Вік живи - вік учись. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Taras_Potatos
За рахунок кращого згоряння палива через більший вміст кисню?
Вік живи - вік учись.
Не так все просто.
Воно на додачу впливає на момент впорскування палива. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Тільки но повернувся від авто. Зкидав клему з АБ, перевірив рівень масла - з учорашнього дня нічого не змінилося. Запускається двигун рівно, робить рівно, оберти 850-900, як завжди. Але масльонка таки миготить. Прогрівати авто до можливого (або неможливого) самоочищення сажовика не став - тиску масла ж таки замало (або зовсім немає). Спробую замінити фільтр масла. Піду по шляху найменшого опору.
Все там з тиском оливи добре.
Масльонка миготить, бо при попередніх замінах оливи не було зроблено скидання масляного сервісу в блоці керування двигуном (не плутати зі скиданням про нагадування ТО). Це програмне нагадування. Життя моторної оливи закінчилося. Чим більше віджигів сажевого, тим швидше погіршується якість оливи.
Після вирізання сажевого для турбіни не буде підпору вихлопних газів, що трохи вплине на її ресурс. Недарма, реставратори турбін не дають на них гарантії, якщо сажевий вирізаний там, де він має бути.
Це казки реставраторів. Для відмазки. Для чого турбіні підпор? Щоб тяжче було розкручуватись?
Але навіть якщо переживати за цей "необхідний" підпор турбіни, то не потрібно вирізати каталізатор.
Каталізатор стоїть до сажевого і його ліпше не рухати, якщо не хочете щоб смерділо, як від камаза (хіба 50-100$ дуже потрібні). А сажевий, при таких пробігах, і егр я б радив видалити. Тим більше, що заводом закладений термін роботи ~ 200 тис. а далі, як повезе.
Після вирізання сажевого для турбіни не буде підпору вихлопних газів, що трохи вплине на її ресурс. Недарма, реставратори турбін не дають на них гарантії, якщо сажевий вирізаний там, де він має бути.
Це казки реставраторів. Для відмазки. Для чого турбіні підпор? Щоб тяжче було розкручуватись?
Але навіть якщо переживати за цей "необхідний" підпор турбіни, то не потрібно вирізати каталізатор.
Каталізатор стоїть до сажевого і його ліпше не рухати, якщо не хочете щоб смерділо, як від камаза (хіба 50-100$ дуже потрібні). А сажевий, при таких пробігах, і егр я б радив видалити. Тим більше, що заводом закладений термін роботи ~ 200 тис. а далі, як повезе.
+стопіццот.
Кому конче тре підперти равлика, ті завжди мають можливість задути монтажною піною вихлопну.
Тут не знаєш як того підпору здихатись...
На ресурс турбіни впливає підпір картерних газів, що не дає маслу зливатися у піддон - оце так, дійсно велика трабла, вбиває равликів нещадно. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
vitaliy_lv
Тобто після кожної заміни масла треба лізти в мозги авто, заносити туди інфу про зроблене та задавати новий період?
Мені дуже хотілося б щоб так і було, тим більше що на цьому маслі я вже накатав 12к. Тобто, по твоєму, заваді-паєхалі! Але, усе-таки, є небезпека приїхати на капіталку.
Дякую за те, що вказав на доволі неочікуваний напрямок. Які ще роботи по ТО авто треба прописувати у ЕБУ? Що ще про це знаєш? _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Для автомобілей концерну FCA, обладнаних сажевим фільтром, завод передбачив інтервал заміни масла 50 тис., який прописаний в блоці керування двигуном. Крім пробігу, кожен віджиг сажевого також скорочує оливі життя. Коли блок керування двигуном рахує, що життя оливи закінчено, він інформує про це блиманням лампи тиску при заведеному двигуні. Коли ви міняєте оливу в двигуні, треба вказувати це блоку керування двигуном для того, щоб обнулити лічильник пробігу.
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме