EXIDE ще бренд ніби нормальний, але ще враховуйте що сучасні акуми дуже не люблять глибокого розряду, якщо розрядити декілька разів в нуль то це суттєво зменшить ресурс ітак "дуже якісних" батарей . Про експлуатацію, хоч це і банально але краще почитати інструкцію, можна знайти цікаві для себе речі, хоч там здається ітак все ясно .
https://akbcenter.com.ua/instrukcziya-po-ekspluataczii-akb.html
Можливо є смисл заплатити 600-800 грн за профілактику\перевірку генератора , почистити клеми.... і т. д.
Ще добре мати в прикурювач вольтметр (на аліекспресі по 1-3 у.е.) і постійно слідкувати за напругою акумулятора, дасть багато інфи про стан акума ((гуглити на алі :" измеритель напряжения в прикуриватель") хоча думаю і на авторинках і відповідних сайтах мають бути) при потребі зняти і на зиму повністю зарядити зарядним, особливо якщо авто стоїть на вулиці і по декілька днів або тиждень-два без поїздок .
Важливо.
№1 НЕ БРЕНД.
назва АКБ. (не технологія)
(Україна Веста)
зрозумів, дякую.
Взагалі, раніше вибирав тільки по бренду. Але зараз бренди занадто дорогі. Треба щось нормальне із дешевшого))
Rolik писал(а):
Ще добре мати в прикурювач вольтметр
згоден, в мене теж стоїть такий (із юсб виходами).. він трошки підбріхує, десь на 0.2-0.5, але коли бачиш на ньому 11.8, то це точно не 12.5... і пора на зарядку _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вт Ноя 17, 2020 20:34), всего редактировалось 1 раз
Так отож, тут найважливіший параметр це напруга, завдяки вольтметру видно яка напруга з гени при роботі двигуна наприклад, та після простою авто в якому стані акум (перед заводкою ще) , по вольтметру видно і в якому стані генератор з акумом , відповідно якщо з цими параметрами все добре то і акум буде служити максимум від свого ресурсу . Або буде видно на скільки він (акум) заряджається після поїздок по місту (якщо короткі поїздки ) то може бути постійно в режимі "недозаряджений", відповідно це може негативно вплинути на ресурс батареї, так що потім не варто спихати все на фірму батареї якщо експлуатувався " ... якось же працює ". Є таблиці в неті і ще багато корисної інфи ... https://rallystore.ru/uk/napryazhenie-pri-zavedennom-dvigatele-minimalnoe-napryazhenie.html
...Ще добре мати в прикурювач вольтметр...(с) якшо вже брати в/метр, то він повинен показувати напругу прямо на АКБ, а не де-небудь.
Нового там нічого нема, а от за стан дроту та клеми на фото 2 власника треба бити молотком по пальцях і нікому отаке не показувати, крім серіалу"Так робити не треба"... _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Перед зимою вирішив зазирнути до АКБ Амега 7ка.А вода тютю.Дійсно виробник зазаначав що гібридні АКБ.Википають ті що мають сурьму в обмазці,але й працюють краще.В СА\СА ні куди б не ділася.Я й справді шукав гібридну АКБ.Не давно ходив по базару й дивився на АКБ,а вибрати й не має з чого.Або EFB ,або міняти через 2 роки.Усі помішалися на токах холодної прокрутки, з 50А видавлюють по 550А холодних.Люди,схаменіться! Токи повинні бути на багато нижчі,ні звичайно їх можна отримати,але зарахунок збільшення площі пластин,а як їх збільшити?,-зробити тоньшими.Корочше жах.
Нормальний,якщо не сказати важкий.Важчих не бачив 75-77Аг від 15-18кг.Якщо звичайні,16-19 якщо EFB.Продавці здебільше взагалі не знають(або не кажуть) вагу,по технологіям взагалі біла пляма(або роблять вигляд що не розуміють про що мова).
А коли це продавцю було цікаво/відомо про технології та інше ДОСКОНАЛЬНО, окрім вміння вішати спагетті на вуха? Там більше половини про АКБ і їх секрети такого навішають, ховайся.
А так, суто по темі- АКБ можна міняти тільки на іншу АКБ. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
А так, суто по темі- АКБ можна міняти тільки на іншу АКБ.
Тобто різниці між Істою, яка служила 2 роки і Медалістом чи Бош, які служили в мене по 6-7 років - немає?
Мабуть не було б, якби Іста коштувала 500грн, а Бош 2000. Але воно не так. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Питання було просте- НА ЩО міняти, а не на ЯКИЙ БРЕНД, правда? Крім того, хіба на сайті не було матюків в бік брендів? Ви в курсі, шо є Інці Аку з Києва, а є з Туреціїї, і таки трохи вони різні? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Питання було просте- НА ЩО міняти, а не на ЯКИЙ БРЕНД, правда? Крім того, хіба на сайті не було матюків в бік брендів? Ви в курсі, шо є Інці Аку з Києва, а є з Туреціїї, і таки трохи вони різні?
Питання було - що зараз найадекватнінше у співвідношенні ціна/якість/довговічність. Якщо Ви знаєте, що ІнціАку з Києва - найкращий в цьому плані, то можна так і порекомендувати, з цим уточненням. Все інше - марнослів'я. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Та хто зараз гарантує адекватнісь з/ч для авто і решти техніки? У товариша МУТЛУ прослужила практично без обслуги, бо руки не туди, хіба воду доливав, в селі, на Иж-2138 рівно 13 років. Варто рекомендувати сьогодні таку ж зі словами- ...сто років прослужить!...?
Тим більше- в кожному регіоні можуть бути різні бренди в фаворі. Варіант один- АКБ з максимальним гар. терміном, а вже бренд- то таке.
А ще на власному досвіді ремонти та обслуги електрики бачив не раз- навіть дешева Іста 44 А*г на Таврії з конвеєра служить довше, ніж Іста з магазину. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Спробувати ставити більшої ємності , вважаю що це тільки продовжить термін служби і зимою зменшить навантаження на акум і двигун значно жвавіше крутить в морози, а заряджається він нормально якщо з генератором все ок, перевірено на собі, бо поставив рік тому 77 а\год і дивлюсь по напрузі, то він при зарядці візьме стільки стільки йому потрібно, генератора достатньо . Тільки в розумних рамках само собою, на 5-7 А десь більше і щоб габарити дозволяли встановити, а не від комбайна поставити на таврію
А ще на власному досвіді ремонти та обслуги електрики бачив не раз- навіть дешева Іста 44 А*г на Таврії з конвеєра служить довше, ніж Іста з магазину.
Є таке, швидше за все тому що то справді оригінальне ставлять, так само і запчастини багато які (ремні, помпа і тд), що значно довговічніші ніж ті що потім купляєш на заміну .
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, де в Києві можна підїхати, щоб глянули АКБ ? _________________ https://autobot.com.ua/ua/razborka/fiat/ - Хорошая разборка по Фиатам
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме